Permalänk

Är 212 plus sned? #Inet"

Hej, jag har idag fått min ihop plockade dator från inet, jag valde 212 plus CM. När jag kollar i min 600t white, så ser det ut som 212 plus sitter lite snett framifrån alltså inte helt rakt så att fläkter är precis över ram-minnena. Skall det vara så`? bättre kylning lr nått , snälla hjälp

Permalänk

vill bara tillägga att jag har 2600k och när jag kikar på real temp så är det ungefär 33 39 31 32 grader.

Permalänk
Medlem

Gissar på att den som monterade inte är perfektionist. Tror inte det spelar någon roll prestandamässigt.

Permalänk

okej, tack, men när jag typ ha chrome, dreamweaver o nått mer program så står det 40-50c , e det normalt? :S

Permalänk
Medlem

lånar tråden lite snabbt
Har även en cm 212 plus och jag har märkt att efter att ha monterat den så kan jag röra lite på själva kylaren genom att greppa den och snurra lite. Jag har kollat så att alla skruvarna sitter i hårt och det är inge fel på temperaturen på cpun eller så, Men ska kylaren kunna röra på sig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RNG:

lånar tråden lite snabbt
Har även en cm 212 plus och jag har märkt att efter att ha monterat den så kan jag röra lite på själva kylaren genom att greppa den och snurra lite. Jag har kollat så att alla skruvarna sitter i hårt och det är inge fel på temperaturen på cpun eller så, Men ska kylaren kunna röra på sig?

Har samma "fenomen" här. Sitter på ett AMD bräde.
Går att röra på den lite åt nästan alla håll.

Permalänk
Inaktiv

Min sitter stenhårt och rör inte på sig.

Permalänk

så, "vred" tillbaka min, men den sittor fortfarande hårt , temperaturerna gick ner typ 5- 10 grader