Permalänk
Medlem

datorfläkt

tja

ja behöver lite hjälp. ja har en Acer emashine E642G och den överhettar som fan när ja spelar (WoW och Battlefield) så jag skulle behöva en fläkt, en sån som man ställer laptopen på
ja har inte kollat på några fläktar så ja vet inte direkt vilket pris de ligger på. men vill ha en som hindrar min dator från att explodera och som inte är så dyr

/ p11xy

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Permalänk

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=766522
jag använder den för min bärbara dator, hade en temperatur på ungefär 60 grader, med den så håller sig dator på ungefär 48 grader vilket är helt okej tycker jag. Och är inte alls jobbig att ha igång hela tiden.
hoppas det hjälper

Visa signatur

dator1: amd 5600+ @3.184 GHz, asus radeon 5770 1gb, corsair 450W, antec three hundred
dator2: intel q6600, radeon 4850 1 gb, be quiet E9 680W, fractal design define r4, intel 330 120gb ssd

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jory89:

Håller med helt, latheten håller på att nå nya höjder på bland annat SweC. Vet inte hur många jag har hjälpt endast med hjälp av Google.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.