Permalänk
Avstängd

Aquatuning.se

Tjena, jag har beställt lite grejjor från Aquatuning, jag har skickat Cirka 5 mail men har inte fått svar av dom efter ett par dagar.

Är företaget seriöst? har någon annan varit med om detta innan?

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koolance94:

Tjena, jag har beställt lite grejjor från Aquatuning, jag har skickat Cirka 5 mail men har inte fått svar av dom efter ett par dagar.

Är företaget seriöst? har någon annan varit med om detta innan?

De är seriösa, ja. De gånger jag beställt har det gått bra, dock är leveransen inte supersnabb. Men det är förståeligt då alla varor sänds från Tyskland.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/9...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Marcusk:

De är seriösa, ja. De gånger jag beställt har det gått bra, dock är leveransen inte supersnabb. Men det är förståeligt då alla varor sänds från Tyskland.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/9...

JO jag har kollat på den tråden, men såg inget om att mailkontakten inte fungerat, vet någon nått om det?

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem

Koolance94

De är seriösa.
Har köpt saker för 8000kr hos de i vattenkylnings delar.

Visa signatur

Här för att försöka hjälpa med det jag kan ^_^

Permalänk
Avstängd

Aa kvantiteten är väll inget. men for the record så har jag beställning på 21.000

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Koolance94:

Aa kvantiteten är väll inget. men for the record så har jag beställning på 21.000

Oh, har du köpt vattenkylning för 21 000SEK eller har du plockat på dig något mer?

Notera att det är semestertider och att det därför kan vara dröjsmål i kommunikationen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hirsch:

Oh, har du köpt vattenkylning för 21 000SEK eller har du plockat på dig något mer?

Notera att det är semestertider och att det därför kan vara dröjsmål i kommunikationen.

Vattenkylning till hela familjen inkl block osv,

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem

Har mailat dem och beställt saker från dem, det gick fortare att få sakerna än svar på mailet iaf. Men de är ok iaf de har vissa saker som inte coolingstuff har i lager och då det har vart lite brådis har jag beställt från dem.

Visa signatur

| AMD 5600 X | ASUS PRIME B550-PLUS | Kingston Fury 16GB DDR4 3600MHz | MSI RTX 3070 | Be Quiet Dark power Pro 10 850W | Dell S2716DG | Noctua NH-D15 | Corsair Carbide 600Q | | Sony Z2 tablet | En HTPC

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ten:

Har mailat dem och beställt saker från dem, det gick fortare att få sakerna än svar på mailet iaf. Men de är ok iaf de har vissa saker som inte coolingstuff har i lager och då det har vart lite brådis har jag beställt från dem.

jag har inte fått svar på tre dagar, hur länge tog det för dig?

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |

Permalänk
Medlem

Tog ett bra tag, jag undrade om deras Mountainmod Pinnacle 24 men det tog så lång tid att jag hade beställt och betalat LD chassit och väntat någon vecka innan jag fick svar. Så mail var inte deras starka sida men de skickar sakerna snabbt iaf:)

Visa signatur

| AMD 5600 X | ASUS PRIME B550-PLUS | Kingston Fury 16GB DDR4 3600MHz | MSI RTX 3070 | Be Quiet Dark power Pro 10 850W | Dell S2716DG | Noctua NH-D15 | Corsair Carbide 600Q | | Sony Z2 tablet | En HTPC

Permalänk
Medlem

Snabb relevans för mig, men taskig service...

Permalänk
Medlem

Det var ganska länge sedan jag kontaktade dem, men då fick jag svar efter ungefär en vecka. De är däremot garanterat seriösa. Värre är det med Caseking som svarar på tyska när man skrivit till dem på engelska.

Skrivet av Lagom:

Snabb relevans för mig, men taskig service...

Hur kan relevansen vara snabb och är ens relevansen relevant? Antar dock att du menade leverans?

Permalänk
Avstängd

Fick svar igår, känner mig dock nöjd mer servicen trots allt:), rekommendera!

Visa signatur

| AMD Ryzen Threadripper 3990X | ASUS RoG Zenith II Extreme Alpha TRX40 | MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X OC | Corsair AX1200i | G.Skill 32GB 3200MHz CL14 Flare X | ASUS RoG Strix Helios GX601 | Samsung 980 PRO Raid 0 |