Permalänk

Läckta BF3 clip!!!

hejsan tänkte bara att skiva att det finns youtube clip på bf 3

jag vet inte dock om man får lägga skapa forum om detta...

om inte så säg till så får jag ta bort tåden

http://www.youtube.com/watch?v=SDcbaR1THPQ&feature=related

btw vad tycks!

Permalänk

Fan vad nice! Hatar dock alla ljudeffekter, hoppas man kan ställa av det!

Visa signatur

ASUS RAMPAGE III EXTREME | Intel i7 930 @ 4Ghz | CORSAIR 6GB 1866mhz | XFX HD 5970 2GB @ 900Mhz & 1180Mhz 1.2v | Crucial SSD C300 64GB | WD 500GB | M-AUDIO C-600 AVID | Corsair TX 850W

Permalänk
Medlem

Ser snyggt ut:D

Permalänk

Längtar inte ens....

Permalänk
Medlem

Tycker inte det verkar inbringa någon som helst spelglädje... påminner mer om utrikesnyheterna.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelle_hakman:

Fan vad nice! Hatar dock alla ljudeffekter, hoppas man kan ställa av det!

Ljud effekterna är en stor del av dice arbete;)

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Ljud effekterna är en stor del av dice arbete;)

Jag tror han menar de olika plingen från diverse bonusar som poppar upp överallt, jag hatar dom också.

Permalänk

Måste hålla med RottingRhubarbs och även Chris_Kadaver..

Det var en kraftig besvikelse, Kalle Anka rörelser på gubben, grafiken var bättre i detalj mässigt men i stortsett densamma som i BC2.
En annan skillnad är också att husdelarna går sönder, istället för att hela väggen försvinner. Ska jag vara seriös så började jag nästan gråta och köpte CoD 4 istället. Dedär spelet kommer bli lika failat i Bc2. Endast public lir, ännu en gång glömmer DICE bort oss som vill mer en bara spela..

Citerar en polare också:

" Missförstå mig inte nu. Men i min mening så kommer allt med detta spel, vara värdelöst förutom publik-delen av spelet.. Kommer aldrig bli något vettigt klanscen.. Vilket är riktigt trist.. Hade höga förhoppningar angående detta lir, och hoppades på att DICE kunde göra något vettig.. Men tyvärr, så är valet som vanligt. Alla deras lir har varit världelösa efter BF42 och BF2.. (Själv lirat bf2 på högsta nivå sedan 06). Så vet vad jag pratar om angående DICE o deras BF spel.. "

Och även:

" det med uppgraderingen kan vi nog se i arslet om.... inte en chans att dom kommer göra det....

skulle dock kunna tänka mig en saftig uppgrade på bf2 med destruction osv.. tror dock inte på det heller... men men... vad ska man förvänta sig när det inte är något månads supscription på det?.... folk kommer att köpa det bara för att tidigare spel varit vettiga, presis vad dice vill..... men sen bryr dom sig inte specielt mycket mer efter den punkten... så länge man har köpt det så är dom nöjda.. tråkigt med sant.... "

Ursprung: http://www.electricgaming.se/home/m/778129/article/270650

Så ja, jag är rädd för att.. Detta är DICEs sista chans, dom kommer försvinna efter BF3 OM det nu inte är så att dom ligger och väntar på en saftig patch som räddar situationen, låter oss lägga in tex " Promod ", ha en konsoll i spelet etc..

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Måste hålla med RottingRhubarbs och även Chris_Kadaver..

Det var en kraftig besvikelse, Kalle Anka rörelser på gubben, grafiken var bättre i detalj mässigt men i stortsett densamma som i BC2.
En annan skillnad är också att husdelarna går sönder, istället för att hela väggen försvinner. Ska jag vara seriös så började jag nästan gråta och köpte CoD 4 istället. Dedär spelet kommer bli lika failat i Bc2. Endast public lir, ännu en gång glömmer DICE bort oss som vill mer en bara spela..

Så ja, jag är rädd för att.. Detta är DICEs sista chans, dom kommer försvinna efter BF3 OM det nu inte är så att dom ligger och väntar på en saftig patch som räddar situationen, låter oss lägga in tex " Promod ", ha en konsoll i spelet etc..

Du har inte tänkt så långt att det är en alpha som visas upp? Så länge kartstorleken är bevarad från BF2 så slår BF3 Call of duty med hästlängder enligt mig.

Permalänk
Medlem

Verkar väldigt grötigt.
Tacka vet jag Q3 - Ra3. Du träffar där du siktar och inga konstigheter med blurvision.

Visa signatur

RIVE |4930k | Sapphire Tri-X 290 CF | Asus VG248qe | Corsair Vengeance 16gb 2133mhz | AX1200i |
Clevo P370EM3 120hz | GTX680m SLI | i3740qm | Intel 520 180gb

Permalänk
Medlem

Tröttnar aldrig spelarna på att se samma upplägg år efter år? "Realism" blandat med tjatiga plinganden i samband med att man sticker kniven genom någons strupe...

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Avstängd

Klanspel kan spelas i bc2 samt i Bf3, men de vill tydligen inte spela annat än cs eller liknande gamla spel.
Att sedan begränsa vilka vapen man ska ha i klanspel är ännu ett sådant där snett dumt.
publikspel är kul, klanspel är trista.
spelat både klanmatcher och publik i BF2, och all jag kan säga, publik var 100ggr roligare.

Köper BF3 för publikspel, även om folk vill ha med en i klanspel så har jag ingen lust med det vilket är tur för de andra klanerna

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Tycker också att det är grötigt med dessa vinster som kommer mitt i skärmen. I övrigt verka det väldigt bra.
Saknar dock commander delen, men den kanske finns sen. De borde också förbättra minikartan, den är för luddig.

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk
Medlem

Tänk på att detta är alpha. Man ser ju grafikbuggar med skuggor och sånt överallt och de kommer inte finnas vid release. I alla videos har jag också bara sett två banor och jag tvivlar på att alla game modes och alla vapen finns heller. Beta brukar vara buggigt och det här är före beta.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Fyfan va skabbigt han springer. FIXA!!

Permalänk
Medlem

överdriv lite med kontrasten i spelet? antar att man kan dra ner på det.
Samma ljud som i BC2
Samma interface som i BC2
Ingen riktigt sikte på snipern

Inte lika hypad för spelet efter jag har sett dessa klipp.

Permalänk
Medlem

Tycker det ser grymt ut i de flesta fall!

Det jag inte gillar: knivanimationen, för mycket kontrast på spelmotorn!! går kanske att fixa med gamma. Men om man kollar på sandsäckarna så är skuggorna på tok för mörka. Känns som de varit lite FÖR ambitiösa med ljussättningen. När man går under träden är det klockrent fast lite för mycket kontrast där med. Ett blad är halvtransparent och ger en svag grönskugga en gren en mörkare.

Tycker det är synd att de snålat med upplösningen på texturer. Man borde kunna ställa in 512MB/1GB/2GB
På en del ställen ser det jäkligt snyggt ut, andra ser det inte mycket snyggare ut än t.ex. CS
Vet inte om personen som gjort videon har de högsta inställningarna men DICE borde använda tessilisering för att få en bra övergång mellan mark och stenar. Stenarna blänkte på något onaturligt sätt. Marken borde även gå att få tessiliserad.
Det ser inte bra ut med gräset och sen övergången till marken. Och gräset har inga skuggor?

Men viktigast av allt det måste vara en bra spelkänsla, det SER ut att vara det. Det måste fortfarande vara kul en vecka senare. Man måste tjäna på att utveckla skills så det inte är ett "luckygame".

Har frågat en kompis på DICE om jag kan få en alpha invite så jag kan bilda min egna uppfattning.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

Jag behöver ett nytt grafikkort...

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Tycker det ser grymt ut i de flesta fall!

Det jag inte gillar: knivanimationen, för mycket kontrast på spelmotorn!! går kanske att fixa med gamma. Men om man kollar på sandsäckarna så är skuggorna på tok för mörka. Känns som de varit lite FÖR ambitiösa med ljussättningen. När man går under träden är det klockrent fast lite för mycket kontrast där med. Ett blad är halvtransparent och ger en svag grönskugga en gren en mörkare.

Tycker det är synd att de snålat med upplösningen på texturer. Man borde kunna ställa in 512MB/1GB/2GB
På en del ställen ser det jäkligt snyggt ut, andra ser det inte mycket snyggare ut än t.ex. CS
Vet inte om personen som gjort videon har de högsta inställningarna men DICE borde använda tessilisering för att få en bra övergång mellan mark och stenar. Stenarna blänkte på något onaturligt sätt. Marken borde även gå att få tessiliserad.
Det ser inte bra ut med gräset och sen övergången till marken. Och gräset har inga skuggor?

Men viktigast av allt det måste vara en bra spelkänsla, det SER ut att vara det. Det måste fortfarande vara kul en vecka senare. Man måste tjäna på att utveckla skills så det inte är ett "luckygame".

Har frågat en kompis på DICE om jag kan få en alpha invite så jag kan bilda min egna uppfattning.

Nu ska vi inte glömma detta är alpha och spelet inte är ens i närheten av att vara färdigt, det är ju i stortsett endast Forstbite 2 som är färdigt

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Skrivet av Tastyandy:

Måste hålla med RottingRhubarbs och även Chris_Kadaver..

Det var en kraftig besvikelse, Kalle Anka rörelser på gubben, grafiken var bättre i detalj mässigt men i stortsett densamma som i BC2.
En annan skillnad är också att husdelarna går sönder, istället för att hela väggen försvinner. Ska jag vara seriös så började jag nästan gråta och köpte CoD 4 istället. Dedär spelet kommer bli lika failat i Bc2. Endast public lir, ännu en gång glömmer DICE bort oss som vill mer en bara spela..

Citerar en polare också:

" Missförstå mig inte nu. Men i min mening så kommer allt med detta spel, vara värdelöst förutom publik-delen av spelet.. Kommer aldrig bli något vettigt klanscen.. Vilket är riktigt trist.. Hade höga förhoppningar angående detta lir, och hoppades på att DICE kunde göra något vettig.. Men tyvärr, så är valet som vanligt. Alla deras lir har varit världelösa efter BF42 och BF2.. (Själv lirat bf2 på högsta nivå sedan 06). Så vet vad jag pratar om angående DICE o deras BF spel.. "

Och även:

" det med uppgraderingen kan vi nog se i arslet om.... inte en chans att dom kommer göra det....

skulle dock kunna tänka mig en saftig uppgrade på bf2 med destruction osv.. tror dock inte på det heller... men men... vad ska man förvänta sig när det inte är något månads supscription på det?.... folk kommer att köpa det bara för att tidigare spel varit vettiga, presis vad dice vill..... men sen bryr dom sig inte specielt mycket mer efter den punkten... så länge man har köpt det så är dom nöjda.. tråkigt med sant.... "

Ursprung: http://www.electricgaming.se/home/m/778129/article/270650

Så ja, jag är rädd för att.. Detta är DICEs sista chans, dom kommer försvinna efter BF3 OM det nu inte är så att dom ligger och väntar på en saftig patch som räddar situationen, låter oss lägga in tex " Promod ", ha en konsoll i spelet etc..

Två ord. Alpha Stadium.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Måste hålla med RottingRhubarbs och även Chris_Kadaver..

Det var en kraftig besvikelse, Kalle Anka rörelser på gubben, grafiken var bättre i detalj mässigt men i stortsett densamma som i BC2.
En annan skillnad är också att husdelarna går sönder, istället för att hela väggen försvinner. Ska jag vara seriös så började jag nästan gråta och köpte CoD 4 istället. Dedär spelet kommer bli lika failat i Bc2. Endast public lir, ännu en gång glömmer DICE bort oss som vill mer en bara spela..

Citerar en polare också:

" Missförstå mig inte nu. Men i min mening så kommer allt med detta spel, vara värdelöst förutom publik-delen av spelet.. Kommer aldrig bli något vettigt klanscen.. Vilket är riktigt trist.. Hade höga förhoppningar angående detta lir, och hoppades på att DICE kunde göra något vettig.. Men tyvärr, så är valet som vanligt. Alla deras lir har varit världelösa efter BF42 och BF2.. (Själv lirat bf2 på högsta nivå sedan 06). Så vet vad jag pratar om angående DICE o deras BF spel.. "

Och även:

" det med uppgraderingen kan vi nog se i arslet om.... inte en chans att dom kommer göra det....

skulle dock kunna tänka mig en saftig uppgrade på bf2 med destruction osv.. tror dock inte på det heller... men men... vad ska man förvänta sig när det inte är något månads supscription på det?.... folk kommer att köpa det bara för att tidigare spel varit vettiga, presis vad dice vill..... men sen bryr dom sig inte specielt mycket mer efter den punkten... så länge man har köpt det så är dom nöjda.. tråkigt med sant.... "

Ursprung: http://www.electricgaming.se/home/m/778129/article/270650

Så ja, jag är rädd för att.. Detta är DICEs sista chans, dom kommer försvinna efter BF3 OM det nu inte är så att dom ligger och väntar på en saftig patch som räddar situationen, låter oss lägga in tex " Promod ", ha en konsoll i spelet etc..

Grafiken kan man inte riktigt säga hur den kommer att vara. Den är buggig nu. Sen har du eller jag ingen aning om vad de spelar på med för inställningar i de läckta videoklippen. Varför är folk så dumma att bedömma spelet efter en Alpha? Samma gäller med beta. Det är inget demo av spelet som finns om några månader. Alphan är till för att just testa och leta efter fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Så ja, jag är rädd för att.. Detta är DICEs sista chans, dom kommer försvinna efter BF3 OM det nu inte är så att dom ligger och väntar på en saftig patch som räddar situationen, låter oss lägga in tex " Promod ", ha en konsoll i spelet etc..

tror det är du som inte tänkt så långt Bad Company 2 sålde runt 8 miljoner exemplar och med tanke på hur mycket promoting dom gör nu så lär dom ju knappast sälja mindre

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Avstängd

Konstigt att folk inte vet vad Alpha betyder.
Komiskt really.

Men bölande svenskar är väll inget nytt Klaga på allt som finns.

Permalänk

Nån som vet hur många som lirar på just denna video? Första jag tänkte på var hur tomt det såg ut stundtals :S

Permalänk
Medlem

Jag kör Alfa stadiet på höga inställningar

Permalänk
Skrivet av Riddlz:

Jag kör Alfa stadiet och tycker det ser grymt bra ut, antecknar ner allt jag testar och kommer komma med bra feedback, oroa er inte grabbar! Ni kommer inte bli besvikna

Skicka detta vidare till dom:

1. Kontrasten ser ut att vara för hög.
2. Hårkorset på m4a1 ser för stort ut i förhållande till ögglan.
3. Byt ut ljuden för olika bonusar och det pipande ljudet från bomben som dom saxat direkt från BC2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Skicka detta vidare till dom:

1. Kontrasten ser ut att vara för hög.

Kontrasten är väldigt hög på låga grafikinställningar. På högre är kontrasten mycket bättre balanserad.

Permalänk
Skrivet av JackeShan:

Kontrasten är väldigt hög på låga grafikinställningar. På högre är kontrasten mycket bättre balanserad.

Okej, det låter bra.

Permalänk
Medlem

japp

Jag får tyvärr inte berätta något då det är tystnadsplikt men allt negativt som skrivs är inte befogat.

Skrivet av Zeuxlarsson:

Okej, det låter bra.

Permalänk
Medlem

Det är till för att hjälpa utvecklarna, men kan redan säga att 97% av alla på swec som lirar, testar för spelandets skulle endast.

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE