Onoff begärs i konkurs

Permalänk

Läste idag på ONOFF's hemsida att det är halva priset på utvalda Butiker. Och då tänkte jag vara lite smart och ha framförhållning och kolla mobiler osv på hemsida och sen gå in på min stads lager, men vad man än väljer och vart i landet man än väljer så är det "slut", kan det verkligen vara slut på allt så snabbt??? eller har dom bara valt att visa som "slut" på alla produkter eftersom hänvisar att man ska gå till butik och köpa produkter.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevlarheart:

Läste idag på ONOFF's hemsida att det är halva priset på utvalda Butiker. Och då tänkte jag vara lite smart och ha framförhållning och kolla mobiler osv på hemsida och sen gå in på min stads lager, men vad m Fan än väljer och vart i landet man än väljer så är det "slut", kan det verkligen vara slut på allt så snabbt??? eller har dom bara valt att visa som "slut" på alla produkter eftersom hänvisar att man ska gå till butik och köpa produkter.

Mobilerna tog ju slut snabbt i butikerna, du är mer än en vecka sen. Finns nästan bara udda prylar kvar av vad jag såg på Onoff i Borås, lite udda tillbehör och spel i massor. Och billigt är det ju tyvärr inte. 30% eller mer på kapitalvaror som mobiler och datorer betyder dock att de försvann snabbt.

Permalänk
Medlem

Redan ändrade till Expert här i stan i alla fall, med en snygg tillfällig logga tvärs över OnOff-loggan

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Avstängd
Skrivet av simonwellander:

I min stad är Mediamarkt nästan alltid billigare än konkurrenterna

EDIT: Jag menar Örebro

Gå då och kolla lösa datordelar vad dom kostar på mediamarkt i örebro.. så tycker du inte likadant.. tycker att mediamarkt är dyrt ute i marieberg!