Permalänk
Medlem

Bf3 alpha spelare

Kanske kan samla ihop dom som testar alphan här på swec och lira lite?

Kan ju adda gbgjoel i battlelog om nån är sugen på att lira

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Har också lirat igår endel tänkte lira lite senare, har dock problem det hänger sig nästan varje gång jag spelar efter en viss tid.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Håll er till ämnet, hur man får alpha har redan gåtts igenom i den stora BF3-tråden.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

JackeShanTwo heter jag i battlelog

Permalänk
Medlem

vänförfrågan skickad

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Tjenix, heter sokokisen Adda, upplever inga kraschar alls

Permalänk

Får ni dela med er av synpunkter på spelet eller är de skretess på de också?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Skrivet av slobodan87:

Får ni dela med er av synpunkter på spelet eller är de skretess på de också?

Allt du får säga är att du är med i Alfatestet, inget mer! Åsikter om dittan eller dattan vare sig dom är positiva eller negativa får enbart delas med DICE på deras specialforum för alfatestare. Till o med att bara säga att det "flyter på fint" är emot NDA.

Visa signatur

TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 3900X | EVGA 3080 Ti FTW3 ULTRA GAMING | 32GB DDR4 3200MHz | 3 x M2 2TB | Corsair 850W

Permalänk
Skrivet av Darklorden:

Allt du får säga är att du är med i Alfatestet, inget mer! Åsikter om dittan eller dattan vare sig dom är positiva eller negativa får enbart delas med DICE på deras specialforum för alfatestare. Till o med att bara säga att det "flyter på fint" är emot NDA.

Tråkigt! Får väl harva runt med BFBC2 ett tag till då:P

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

Jag heter Jacarswe add mig gärna

Permalänk
Avstängd

Heter samma som på sweclockers, dvs Wiberg92

Adda om ni vill

Permalänk

Är också Alfa testare blev helt galet taggad när jag kolla mailen idag för jag tänkte att dom kanske hade skickat nått och se på fan jag fick inbjudan för 2 dagar sen! Dock har jag ingen gaming rigg utan bara PS3 så detta ska ordnas omedelbart men vet ni om jag kan regga mig nu eller om det blir "låst" till den dator man laddar ner skiten på?

Visa signatur

Corsair 800D | i7 4790k | H100i V2 | skräp Gigabyte moderkort | EVGA 980Ti SC | Crucial Ballistic 16gb DDR3 | 2x500gb Samsung 850 PRO | Corsair HX850i
Playseat Alcantara + T300rs framför 48" Andersson tv

Permalänk
Skrivet av LoudShenanigans:

Är också Alfa testare blev helt galet taggad när jag kolla mailen idag för jag tänkte att dom kanske hade skickat nått och se på fan jag fick inbjudan för 2 dagar sen! Dock har jag ingen gaming rigg utan bara PS3 så detta ska ordnas omedelbart men vet ni om jag kan regga mig nu eller om det blir "låst" till den dator man laddar ner skiten på?

Vad är de som avgör ifall man ska få bli alphatestare? Eftersom du tex inte ens har en gamingdator undrar man ju lite vad för krav som funnits? Vore inte de bäst att ha inbitna gamers som testar eller?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Skrivet av slobodan87:

Vad är de som avgör ifall man ska få bli alphatestare? Eftersom du tex inte ens har en gamingdator undrar man ju lite vad för krav som funnits? Vore inte de bäst att ha inbitna gamers som testar eller?

Jag är inbiten gamer bara för jag inte har en gaming dator så betyder det inte att jag inte är inbiten eller duktig på hitta buggar och brister har fått lov att beta testa mkt på både PC och PS3 och då är det inte öppna betor utan stängda och man väljs ut tydligen efter ens aktivitet och så ser dom blandannat att jag gillar bf serien och jag har haft samma användare sen 1942 samma nick och allt och varit medlem i EA's bf "del"

btw vad är det för fel på konsol helt plötslig man är ingen "gamer" om man sitter med en pad i näven mkt märkligt...

Visa signatur

Corsair 800D | i7 4790k | H100i V2 | skräp Gigabyte moderkort | EVGA 980Ti SC | Crucial Ballistic 16gb DDR3 | 2x500gb Samsung 850 PRO | Corsair HX850i
Playseat Alcantara + T300rs framför 48" Andersson tv

Permalänk
Skrivet av LoudShenanigans:

Jag är inbiten gamer bara för jag inte har en gaming dator så betyder det inte att jag inte är inbiten eller duktig på hitta buggar och brister har fått lov att beta testa mkt på både PC och PS3 och då är det inte öppna betor utan stängda och man väljs ut tydligen efter ens aktivitet och så ser dom blandannat att jag gillar bf serien och jag har haft samma användare sen 1942 samma nick och allt och varit medlem i EA's bf "del"

btw vad är det för fel på konsol helt plötslig man är ingen "gamer" om man sitter med en pad i näven mkt märkligt...

Hoppsan, du tog de nog lite personligt, de va inte meningen. De som va min frågeställning var endast ifall de var några speciella krav man var tvungen att uppfylla för att bli testare, inget annat. Sen är de absolut inget fel på konsoll, tror inte jag sa de eller? Spelar själv mycket PS3, dock så har ju denna titel PC som huvudkonsol eller har jag fel där?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

hur många av er som har skrivit här är BF veteraner och hur många är "riktiga" testare?

Permalänk
Medlem

BF veteran!

Visa signatur

Stationär: Corsair 750D | Asus Z97-A | Chieftec Nitro Series 950 Watt | i7 4790K @ 4.6Ghz | Corsair H115i | 16 GB DDR3 Corsair Vengence @ 1600Mhz | Gigabyte Aorus GTX 1080Ti | Samsung 850 EVO 500 GB | 2x Intel 320 series 120 GB SSD | AOC g2460Pg | Logitech G810 Orion Spectrum | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum

Permalänk

The-Jesterhead Bara till o adda!

Har spelat lite och har inte upplevt några kraschar!
Ligger på en stabil 80 FPS på High settings

Visa signatur

‖ Intel Core i7 4790k , Coolermaster Seidon 120V ‖ Gigabite Z97X-Gaming 3 ‖ 2x8 Corsair Vengeance ‖ Msi Nvidia GTX 1070 Ti ‖ Corsair Obsidian 750D ‖ Samsung SSD 256 Gb ‖ Western Digital 2x1 TB 7200 rpm ‖ Corsair 850W PSU
‖ Sony optiarc DVD rw Burner || Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Har ca 1700 timmar på bf2, rank 36 i bc2, vietnam, runt 1000 timmar project reality hm, ja det va en hel del.

Permalänk
Skrivet av LoudShenanigans:

Är också Alfa testare blev helt galet taggad när jag kolla mailen idag för jag tänkte att dom kanske hade skickat nått och se på fan jag fick inbjudan för 2 dagar sen! Dock har jag ingen gaming rigg utan bara PS3 så detta ska ordnas omedelbart men vet ni om jag kan regga mig nu eller om det blir "låst" till den dator man laddar ner skiten på?

Blir låst till ditt EA-konto enbart så du kan ladda ner och spela på valfri dator under förutsättning att du inte delar den med andra.

Visa signatur

TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 3900X | EVGA 3080 Ti FTW3 ULTRA GAMING | 32GB DDR4 3200MHz | 3 x M2 2TB | Corsair 850W

Permalänk
Medlem

Pågår inte alphan bara tills på söndag? Alltså nästa söndag?

Visa signatur

Stationär: Corsair 750D | Asus Z97-A | Chieftec Nitro Series 950 Watt | i7 4790K @ 4.6Ghz | Corsair H115i | 16 GB DDR3 Corsair Vengence @ 1600Mhz | Gigabyte Aorus GTX 1080Ti | Samsung 850 EVO 500 GB | 2x Intel 320 series 120 GB SSD | AOC g2460Pg | Logitech G810 Orion Spectrum | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum

Permalänk
Medlem

adda mig Sokokisen heter jag där, vill gärna lira med lite goa gubbar

Permalänk
Medlem
Skrivet av The-Jesterhead:

The-Jesterhead Bara till o adda!

Har spelat lite och har inte upplevt några kraschar!
Ligger på en stabil 80 FPS på High settings

Upplösning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joelgbg:

Kanske kan samla ihop dom som testar alphan här på swec och lira lite?

Kan ju adda gbgjoel i battlelog om nån är sugen på att lira

say whaaa?
Hur
fick
du
alpha?..

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Adda mig, crum1x så lirar vi lite boys!

Och nicke96 har fått endel coder nu till alphan så
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk
Medlem

Adda gärna Xrim01

Permalänk
Medlem

Adda mig också, lirar gärna!
Nick: Dejps

Visa signatur

Intel Core i5 750 | GTX 260 | 4GB | Gigabyte P55-UD3

Permalänk
Medlem

woop woop fick äntligen min invite!

Adda gärna: Adamitoo

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Kör med samma nick som här på SweC.

Adda mig om ni har lust.

Visa signatur

| Intel i5 2500K | 8GB Corsair Vengeance | Asus P8P67 PRO REV B3 | OCZ SSD Vertex3 120GB |

| Fractal Design Define R3 | XFX Radeon HD6950 2GB x 2 | XFX XXX Edition 650W |

| Das Keyboard Ultimate S | Razer DeathAdder |

Permalänk

Har addat alla er som skrivit i tråden Så acceptera gärna så lirar vi lite team med vent/teamspeak/skype etc

Namn: Chilinot