Kan inte bli medlem på EA, Varken via BFBC2 eller via hemsidan.

Permalänk
Medlem

Kan inte bli medlem på EA, Varken via BFBC2 eller via hemsidan.

När jag försökte inne BC2 så står det
- The email address is invalid.
Och när försöker via deras hemsida står det:
- Det EA-konto (e-postadress) och det lösenord du angav är ogiltiga.

Det är min e-postadress. så varför snackar dom?
Måste man ha Live, Hotmail eller nåt sånt? Jag har
eget domän kopplat till en gmail. Får man inte ha det lr? o.O

Förstår inte varför EA envisas om att göra det svårt. HAR ALLTID haft krångel med deras kassa skit system.
Steam har funkat sen dag ett för mig.

Köpte spelet för 250:- i onödan eftersom jag inte kan lira online, vilket var det jag ville !

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Avstängd

Maila dem.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeetBoy27:

Maila dem.

Hur gör man det om jag får fråga? Har haft seriösa problem med EAs system på senaste tiden, men enda sättet att kontakta dem vad jag kan se är via att logga in.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dixona:

Hur gör man det om jag får fråga? Har haft seriösa problem med EAs system på senaste tiden, men enda sättet att kontakta dem vad jag kan se är via att logga in.

Exakt såg det igår. Logga in för att få support så att man kan skapa ett konto <--- -.-

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Permalänk
Medlem

Är du under 18? Som har sagts kontakta dom. Även jag har haft problem med EAs system!!
Det är synd Att EA har BF serien, EA är ett företag som bara tänker på pengar enligt mig.

Länk: http://www.electronicarts.se/pages/513/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

De går väl upp i origin nu väl?
Jag hade själv problem med detta, är 34 så lär nog inte vara åldern som är problemet, jag hade ett rent helsicke att få till eländet med massa lösenordsåterställningar osv, till sist blev jag förbaskad o mailade dem o fick hjälp rätt omgående

Fick t e x svar om mitt burnout paradise ultimate box som inte är köpt via origin, att jag kan inte registrera det spelet hos dem pga det, så jag får ingen support på det, inga uppdateringar eller liknande..så jag fick snällt hosta upp 49kr till för att jag vill ha det ordnat
Pah!

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

Är du under 18? Som har sagts kontakta dom. Även jag har haft problem med EAs system!!
Det är synd Att EA har BF serien, EA är ett företag som bara tänker på pengar enligt mig.

Länk: http://www.electronicarts.se/pages/513/

Nej jag är inte under 18. Känner till reglerna angående ålder. Men jag löste problemet via en annan ea-sida (kul att allt är sammankopplat -.-)

TROR det va den här: http://www.ea.com/

Edit: tror ni origin kmr fungera lika bra som steam (som ALLTID fungerar bra)?

Visa signatur

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?