Vart hade du förhandsbokat BF3?

Permalänk

Vart hade du förhandsbokat BF3?

Hej!

Ska förhandsboka BF3 nu

Men vet inte om man ska boka det på Origin och få PHYSICAL WARFARE-PAKETET, http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...

Eller boka det på webhallen, och få fodralet, för man får väll inte fodralet med om man bokar på ORIGIN?

http://www.webhallen.com/spel/pc/99046-battlefield_3-limited_...

För att sakerna som man får med i PHYSICAL WARFARE PAKETET kan man väll få senare i spelet?

Mvh

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Jag har bokat på webhallen för där får man med specactkit och dogtags som förbokningserbjudande

Permalänk
Medlem

Har en förhandsbokning på Webhallen, men blir den tillgänglig på Steam köper jag det där också. Jag har inget problem att stödja DICE två gånger.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk
Skrivet av HerrNi|sson:

Jag har bokat på webhallen för där får man med specactkit och dogtags som förbokningserbjudande

Okej, ska beställa imorgon på webhallen, orkar inte

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Lutar åt att jag köper det på Origin. En hundring hit eller dit spela roll. Har nästan helt gått över till att köpa saker digitalt (om möjlighet finns) då man börjar komma upp i åldern inte direkt bryr sig om en fysisk produkt som står och samlar damm i hyllan

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk

Håller med föregående, jag bokade BF3 på origin nästan samtidigt som de släpptes där. Tycker det är skönare att ha det digitalt så slipper man krångla med skivor som bara tar plats när de väl använts en gång. Dessutom är jag av ett backup freak och vill ha backup på allt, just in case

Permalänk
Skrivet av RottingRhubarbs:

Håller med föregående, jag bokade BF3 på origin nästan samtidigt som de släpptes där. Tycker det är skönare att ha det digitalt så slipper man krångla med skivor som bara tar plats när de väl använts en gång. Dessutom är jag av ett backup freak och vill ha backup på allt, just in case

Ja, men man kan ta koden sen o skriva in i Origin så får man spelet där

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av filipcombat:

Ja, men man kan ta koden sen o skriva in i Origin så får man spelet där

Jaja Men ni måste hämta erat, jag kan fläska i stolen och ladda hem det

Permalänk
Medlem

Ska förboka via Origin när pengar kommer in på kontot.

PW pack har DICE sagt att alla ska få ta del av detta året, men dom extra pengarna get jag gärna för att stödja DICE.

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Ska förboka via Origin när pengar kommer in på kontot.

PW pack har DICE sagt att alla ska få ta del av detta året, men dom extra pengarna get jag gärna för att stödja DICE.

Va? Källa på det

Permalänk
Medlem

Köpt på CDON! kommer tankas 00:01 den 25:e oktober

Visa signatur

MSI B550 | Ryzen 7 5800X | GTX 3060ti | 16GB RAM

Permalänk
Skrivet av Lundiin:

Köpt på CDON! kommer tankas 00:01 den 25:e oktober

Något säger mig att EA's servrar kommer gå tunga den dagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Va? Källa på det

Orkar inte leta upp det atm men tror det var på deras blogg, vet iaf med 100% att dom sa att alla skulle få det detta året.
(Dom som inte köpt PW ofc)

EDIT:
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Citat:

point of clarification for all of our Battlefield fans. We will unlock the contents of the Physical Warfare Pack to all Battlefield 3 players later this year – for free. Read on for more details on this and Back to Karkand.

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Orkar inte leta upp det atm men tror det var på deras blogg, vet iaf med 100% att dom sa att alla skulle få det detta året.
(Dom som inte köpt PW ofc)

EDIT:
http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Aha så, men så har det alltid varit. De med Limited Edition får sakerna i före alla andra sedan släpps det ut till de andra

Permalänk
Medlem

Har inte förbokat ännu, kan inte bestämma mig vilken plattform/ar jag ska ha. Antingen bara PC eller playstation med ^^
Nedladdning är inte längre ett alternativ då jag har sug internet.

Permalänk
Medlem

jag bokade min hos game.se . Limited Edition (PC) för 400kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Något säger mig att EA's servrar kommer gå tunga den dagen

Förhoppningsvis gör de som ärkerivalen Steam och låter folk som köpt det genom Origin att pre-loada det några dagar innan

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Skrivet av MiLeS:

Förhoppningsvis gör de som ärkerivalen Steam och låter folk som köpt det genom Origin att pre-loada det några dagar innan

Jag hoppas de är så smarta annars vore det ju mord på deras servrar

Permalänk
Medlem

http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=228... verkar som webhallens erbjudande fast billigare. Står inget om några dogtags eller så men Limited edition är väl precis samma som jag förstår det.

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Medlem

Bokade mitt på EA download manager den 5 mars, och det visade sig att man hade fått en födelsedags present av EA på hela 105:- som man kunde dra av i kassan

Så det hela kostade mig 344:- för en limited edition av BF3

DET tycker jag var en bra affär

Så kolla era mailboxar efter en födelsedags present från EA

Visa signatur

2500K | Asrock extreme 4 gen 3 | OCZ 1000W gold | 16Gb ram | EVGA GTX780 SC ACX | fractal design ARC | Intel 320 120gb | A-data 510 120gb | TrackIR | Saitek X65 HOTAS |

Flest saker när man dör vinner !!

Permalänk
Skrivet av GuDis:

Bokade mitt på EA store den 5 mars, och det visade sig att man hade fått en födelsedags present av EA på hela 105:- som man kunde dra av i kassan

Så det hela kostade mig 344:- för en limited edition av BF3

DET tycker jag var en bra affär

Va? Jag vill också ha en födelsedagspresent

Permalänk
Medlem

Ingår specact kit och dog tags i alla pre-order limited editions?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mas111:

Ingår specact kit och dog tags i alla pre-order limited editions?

Nej.

Förresten vet någon vart man bör förboka det någonstans för att få tillgång till spelet den 25:e istället för 27:e?

Permalänk
Medlem

http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=227... ej limited.
http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=228... limited.
Jag tvivlar ju på att just enbart Webhallen skulle ha det här erbjudandet om dogtags osv..

Visa signatur

Ryzen 5600x | 32GB DDR4 Vengeance LPX 3600MHz | Gigabyte X570-I Aorus Pro | Louqe Ghost S1 + Medium top hat | MSI GTX1080 Gaming X | Corsair SF600 V2 600W | Noctua NH-L12S | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Crucial MX300 525GB | ASUS ROG Swift PG278QR | QPAD MK-85 MX Red | Logitech G602 |

Permalänk
Medlem

Köpte det på direct2drive.co.uk för 265kr på en rea.

Permalänk
Medlem

jag förboka hos mediamarkt .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Entusiast

Direct 2 Drive för 300kr.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Webhallen!

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Origin 449kr

För er som tänker förboka där, skriv in EA Store kampanjkod i fältet kampanjkod så kommer spelet kosta 449kr.

edit: Vet inte om det fortfarande funkar, men för mig gjorde det.

Permalänk
Jacob Fanboy

Köpte det första dagen som det gick att förhandsboka från EA Store, lyckades trycka in en kampanjkod som egentligen inte skulle funka för förhandsbokningar. Vart ett helt ok pris om ni frågar mig