Microsoft färdigställer Windows Phone "Mango"

Permalänk
Medlem

Android i all ära... men detta var sjukt stilrent och snyggt! Kanske Android får se upp lite?

Permalänk

Känns inte så motiverande att byta OS i telefonen för tillfället. Har ju ett antal apps jag betalt för på Market. De kommer man ju inte åt vid byte till IOS eller "MANGO".

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-I GAMING, AMD 5600X, Corsair Vengeance DDR4 3600MHz 32GB, MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING X 8GB, Cooler Master MasterLiquid Lite 240 AIO, MASTERBOX NR200, WD Blue SN550 1TB, 2x 250 GB SSD, Xiaomi Mi Curved 3440 x 1440.

Permalänk
Medlem
Skrivet av YellowZombie:

Känns inte så motiverande att byta OS i telefonen för tillfället. Har ju ett antal apps jag betalt för på Market. De kommer man ju inte åt vid byte till IOS eller "MANGO".

Hur byter du OS på telefonen utan att byta telefon?

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Skrivet av Kilroy:

När dom utnyttjar sin position på marknaden till att förstöra för konsumenter är dom onda.

Och när företag utnyttjar människor i tredje världen samtidigt som de ger oss konsumenter i väst det vi vill ha så kan de vara goda?
Hmm.

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyZk0:

Och när företag utnyttjar människor i tredje världen samtidigt som de ger oss konsumenter i väst det vi vill ha så kan de vara goda?
Hmm.

Nej.

Permalänk
Medlem

Tror inte på Windows Phone, behöver någon som kan övertyga mig först!

Visa signatur

"Jag delar inte dina åsikter och jag är beredd att döda dig om du utrycker dem"
Intel Core i7 2600K 4.9GHz| Corsair Hydro H60 | ASUS Sabertooth P67 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB | XFX Radeon HD 6970 2GB GDDR5 | Western Digital Scorpio Blue 1TB 5400RPM | Corsair SSD Force Series GT 120GB | Corsair HX 750W PSU | Microsoft SideWinder x6 | Microsoft SideWinder x8 | LG W2753VC-PF 27" | USB-kaffemugg 0,3liter |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryssfemma:

Man kan nu få tag på en Optimus 7 for 2000kr hos Netonnet, så är man inte säker på om mango är något köp Optimus 7, efter Mango lanseras till den.
Själv har jag mango betan och allt funkar strålande! Xbox Live och marketplacet stöds, svenskt tangentbord, blixtsnabb multitasking!

Hoppas bara de fixar så man kan döda programen från menyn man får när man håller ner tillbakaknappen. Hatar att behöva hamra på tillbakaknappen när man ska avsluta nåt... Sen skulle jag vilja ha en antydan till vad det är för vecka i Kalendern. Annars funkar Mango helt ok.

På min Nokia N8 Finns det ett litet x i multitaskmenyn så man kan mörda dom efter behag.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem

WP7

Måste bara säga! jag har haft min WP7 LG Optimus 7 E900 sen i februari och gör följande reflektion.
detta är absolut det mest absolut hårdast styrda OS, har inte gjort ngt försök till "Jailbreak" på denna enhet,
men faan jag gillar telefonen (OS) ändå, grejerna man installerar funkar, stilrent och snyggt , snabbt som satan, små irriterande fel , men what á heck, vi snackar ju MS. Vänta bara till version 10 av WP7 då jävlar!
mest nöjd är jag att ingen annan som jag känner har en WP7, jag får känna mig "unik" löjligt men sant.
Jag tror faktiskt WP7 har en chans, kort sagt skiten funkar !

/gammelgubben

Permalänk
Medlem
Skrivet av ohlssonn:

Måste bara säga! jag har haft min WP7 LG Optimus 7 E900 sen i februari och gör följande reflektion.
detta är absolut det mest absolut hårdast styrda OS, har inte gjort ngt försök till "Jailbreak" på denna enhet,
men faan jag gillar telefonen (OS) ändå, grejerna man installerar funkar, stilrent och snyggt , snabbt som satan, små irriterande fel , men what á heck, vi snackar ju MS. Vänta bara till version 10 av WP7 då jävlar!
mest nöjd är jag att ingen annan som jag känner har en WP7, jag får känna mig "unik" löjligt men sant.
Jag tror faktiskt WP7 har en chans, kort sagt skiten funkar !

/gammelgubben

Har de fixat problem med minneskort på wp7 ännu?

Permalänk
Medlem

Jag tror också på winphone, marknaden och operativet skall bara mogna lite...

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1