Microsoft Touch Mouse till butik

Permalänk
Medlem
Skrivet av LimEJET:

True dat. Jag har länge undrat varför de inte gör en comeback med den, med bättre sensor och så.

jag testade explorerfyran ett tag, den är ju hemsk i jämförelse.

öh den har funnits länge nu i affärer, med något lite bättre sensor? :S fast den är svart ist. för silver? har kvar min sen 10 år

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Ser ut som en knölval framifrån

Permalänk

Tvingas jobba med Apples motsvarighet på ett jobb, den driver mig till vansinne. Precisionen i photoshop jämfört med min egen firmas logitech m505 är ett stort skämt. Däremot är detta med touchpad ovanpå en mus faktiskt rätt bra när man håller på och scrollar runt på mediesajter, som ju ofta fortsätter en oändlighet neråt så att säga. Det går snabbare än med scrollhjul. Men i valet mellan å ena sidan scroll-tillt-hjul och superprecision och å andra sidan touch mus med snabb scrollning så är valet för mig enkelt. Det blir det första alla gånger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allroundnörd:

Tvingas jobba med Apples motsvarighet på ett jobb, den driver mig till vansinne. Precisionen i photoshop jämfört med min egen firmas logitech m505 är ett stort skämt. Däremot är detta med touchpad ovanpå en mus faktiskt rätt bra när man håller på och scrollar runt på mediesajter, som ju ofta fortsätter en oändlighet neråt så att säga. Det går snabbare än med scrollhjul. Men i valet mellan å ena sidan scroll-tillt-hjul och superprecision och å andra sidan touch mus med snabb scrollning så är valet för mig enkelt. Det blir det första alla gånger.

Då har du inte ställt in den ordentligt.

Permalänk
Skrivet av Cygni:

Då har du inte ställt in den ordentligt.

Hur ska jag ställa in den menar du? Berätta gärna för snart är jag tillbaka på det jobbet och ser inte fram emot att behöva hålla pekfingret fastnaglat mot musens yta för att inte göra nåt oönskat när jag håller på och beskär en bild eller nåt liknande.

Permalänk
Medlem

Kanske dom skulle ha gjort musen efter ett par händer som en riktig karl har. Den där verkade se riktigt obekväm ut att använda.