Angående nätagregat och grafik kort

Permalänk
Medlem

Angående nätagregat och grafik kort

Hej jag har en fråga , jag e inte så inne inom detta men , vill gärna få ett ärligt o bra svar

mitt problem är sen jag skaffade ett nytt grafik kort , så har min data börjat frysa sig och jag måste starta om den , och det händer varje dag inom nån timmes mellanrum, så min fråga är , om grafik kortet och nätaggregatet har samma watt ingång/utgång w/e e det då chans att det typ överhettas lr något, och därefter låser sig? :S

snälla nån hjälp mig (: skulle uppskattas ! ^^

Permalänk
Medlem

Det är svårt att säga. Har du senaste drivrutinerna?

Vilken temperatur har processorn och grafikkortet? Ladda hem http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html

Visa signatur

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

den överhettas.
detta har hänt mig oxå.

Permalänk

Vad är det för Grafikkort? vilken typ och model?

Permalänk
Medlem

men jag förstår inte riktigt, hur det funkar , för när jag spelar lr använder något annat krävande program så, funkar allt perfekt, det e mer , när jag surfar på internet och sånt, som det hänger sig.. celerity jag får visa dig temperaturen och sånt senare när jag kmr hem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Armania99:

Vad är det för Grafikkort? vilken typ och model?

jag minns inte får kolla när jag kommer hem , är i skolan just nu

Permalänk
Skrivet av emiir:

jag minns inte får kolla när jag kommer hem , är i skolan just nu

hmm... inte mycket att gå på, men det kan vara så som han ovan säger. Testa uppdatera drivrutinerna till grafikkortet och se vad som händer.

:D:D:D