Någon med Antec Fusion Remote (Silver)?

Permalänk
Medlem

Någon med Antec Fusion Remote (Silver)?

Tidigare hade den silvriga varianten av chassit i rubriken en mycket bättre (o rätt annorlunda) display jämfört med den svarta varianten av chassit. Ställde frågan både till Inet och dustin men ingen kan svara på vilken typ av display som följer med vilket chassi, eller om det (som jag befarar) är samma dåliga variant i båda typerna av chassi.

Därför tänkte jag höra mig för här. Ni som köpt detta chassi nyligen, vilken display har ni?

Bild på displayen jag vill åt: http://www.sysopt.com/img/2006/08/antec_fusion-4a.jpg

Bild på displayen jag vill undvika till varje pris: http://www.cluboc.net/reviews/cases/antec/fusion_black/lcd.jp...

Tack som attans på förhand!

Visa signatur

E8400 @ 3.00 GHz | Gigabyte GA-P31-DS3L | 2048 Corsair TWIN2X 6400 DDR2 | 500GB + 250GB Samsung Spinpoint | MSI GeForce 8800GTS 512MB OC

Permalänk
Medlem

Jag har köpt den svarta modellen. Har dock inte kopplat in min ännu så vet inte vilken display det är.
Har inte uppmärksammat detta tidigare. Håller klart med att den silver-varianten ser mycket trevligare ut.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Fick svar från både dustin och antec, och numera sitter den (enligt mig) sämre skärmen i alla chassin i fusion-serien. Tråkigt minsann. Blir att se sig om efter något annat chassi då gissar jag.

Visa signatur

E8400 @ 3.00 GHz | Gigabyte GA-P31-DS3L | 2048 Corsair TWIN2X 6400 DDR2 | 500GB + 250GB Samsung Spinpoint | MSI GeForce 8800GTS 512MB OC

Permalänk
Medlem

Hade LCD du inte ville ha.
Intressant att veta att de har haft en tidigare.

Har hört mycket skit om den LCD:n samt att mjukvaran till den är åt helvete.
Blir kanske att leta upp en annan och ersätta denna.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Har både Fusion remote (black) och Fusion remote max.
Jag tycker inte det är något fel på displayen, men mjukvaran har usla möjligheter att välja vilken information man vill ha. Vissa funktioner verkar inte ens gå att få igång (visa info från XBMC t ex) trots att de finns där.
Är display viktigt för dig så kanske du ska se dig om efter annat, men i övrigt är det riktigt trevliga chassin.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."