Permalänk
Medlem

Kontakta EA?

Hejsan

Min gamla mail blev "låst" av nån konstig anledning och går inte att använda längre och jag vill gärna byta till min nya på EA.com men ja kommer inte ihåg lösenordet till mitt konto. vet nån hur man kontaktar Ea? kollar runt på deras sida men kan inte hitta nått

tack för svar!

Permalänk

Support.ea.com

Så svårt kan det väl inte vara att googla?

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Medlem

Som jag sa jag vill kontakta dom. Man måste logga in för att göra det och det blir svårt när jag har glömt lösen och användarnamn

Permalänk

¨gör ett nytt konto ? gratis väl?

Permalänk
Medlem

vill gärna inte börja från rank 1 igen

Permalänk

Google Sökning

Om du av någon okänd anledning inte skulle finna forum tråden ( Andra uppifrån ) så har du FACIT här.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14