Permalänk

Skärm Blinkar Svart

Tja!

Jag behöver lite hjälp... Min skärm blinkar svart när jag spelar, ibland oftare ibland mer sällan. Men i vilket fall så är det riktigt irriterande.
Någon som har samma problem eller har haft samma problem? Jag har ett Radeon 5870 Sapphire, inte överklockat eller något, har catalyst version 11.8 om är den som strular kanske men då borde man ju läst det på swec

Stort Tack för svar!!

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |

Permalänk
Medlem

Händer det i alla spel? Blir det någon skillnad med v-sync aktiverat?

Sen så tror jag att Catalyst 11.8 inte är så stabilt, prova äldre drivrutiner som 11.6/11.7.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Skrivet av Decster:

Händer det i alla spel? Blir det någon skillnad med v-sync aktiverat?

Sen så tror jag att Catalyst 11.8 inte är så stabilt, prova äldre drivrutiner som 11.6/11.7.

De började för en-två veckor sedan tror ja... Men ja spelar inte så jätte mycket spel just nu, de ja spelar är Spore, the powder toy och Minecraft men de har inte hänt i någon av dem förutom Spore vet inte om de blir någon skillnad med v-sync men som sagt de började för nån vecka sedan. Reagerade inte på det först men nu känns det som det blir oftare och oftare...

Visa signatur

| Chassi: Obsidian 650D | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | CPU: Intel Core i7 930 2,8 GHz | CPU Kylare: Corsair H50 | RAM: Corsair Dominator 6GB | Grafikkort: Sapphire Radeon 5870 | Systemdisk: Corsair F60 60 GB SSD | PSU: Cooler Master Silent Pro 1000W |