Permalänk
Medlem

Bästa BC2-spelaren

Hej! Vem är egentligen den bästa BC2-spelaren?
Den bästa jag sett på youtube är enligt mig sgt.Enigma.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Hej! Vem är egentligen den bästa BC2-spelaren?
Den bästa jag sett på youtube är enligt mig sgt.Enigma.

Den person som är rankad 1:a borde väl vara bäst

Visa signatur

Sitter utan dator för tillfället :(

Permalänk

Skulle säga Epsilon.Rulah eller kanske Epsilon.2easy
Epsilon var bästa laget i bc2, och båda två var sjukt grymma när jag fick spela mot dem

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASRock z68 Extreme4 gen3 | Intel Core i5 2500K | 8GB Vengeance | 2x Gigabyte Radeon HD6950 | OCZ Vertex 3 120gb | Samsung Spinpoint F3 1tb | Antec Kühler 620

Permalänk
Medlem

Me
Eller någon i epsilon, svårt o säga!

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Skrivet av ceogar:

Me
Eller någon i epsilon, svårt o säga!

ceogar, minns du när vi mötte epsilon? hahah

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASRock z68 Extreme4 gen3 | Intel Core i5 2500K | 8GB Vengeance | 2x Gigabyte Radeon HD6950 | OCZ Vertex 3 120gb | Samsung Spinpoint F3 1tb | Antec Kühler 620

Permalänk
Medlem

Finns det ö.h.t. e-sport i BC2 eller har jag missat något? Har iaf inte sett någon stor aktör arrangera e-sport för BC2.. :/ Trist, känns som något DH borde ordna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av snejbelsax:

ceogar, minns du när vi mötte epsilon? hahah

Yes det gör jag, det var härligt det

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Jag blir bland de bättre i bf3. Fan vad jag kommer spela.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Finns det ö.h.t. e-sport i BC2 eller har jag missat något? Har iaf inte sett någon stor aktör arrangera e-sport för BC2.. :/ Trist, känns som något DH borde ordna.

Alla som ens har lite skills insåg att bc2 är ett för dåligt spel, matchmässigt och balans. Därför lades det ner rätt så snabbt. Dreamhack annordnade en stor turnering men det är typ det enda.

Inga klaner som orkar satsa på ett spel utan framtid.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KKay:

Hej! Vem är egentligen den bästa BC2-spelaren?
Den bästa jag sett på youtube är enligt mig sgt.Enigma.

bc2 är ett arkadspel vilket inte kräver speciellt mycket för att träffa speciellt som sniper.
de snipers jag sett som varit bra skjuter man bort med cg.
med följd av deras chat whining....

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Skrivet av ceogar:

Alla som ens har lite skills insåg att bc2 är ett för dåligt spel, matchmässigt och balans. Därför lades det ner rätt så snabbt. Dreamhack annordnade en stor turnering men det är typ det enda.

Inga klaner som orkar satsa på ett spel utan framtid.

ESL hade ju en del turneringar också, men alla insåg ju att DICE inte hade några som helst planer för att förbättra spelet...

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASRock z68 Extreme4 gen3 | Intel Core i5 2500K | 8GB Vengeance | 2x Gigabyte Radeon HD6950 | OCZ Vertex 3 120gb | Samsung Spinpoint F3 1tb | Antec Kühler 620

Permalänk
Medlem

Jag så klart!

"Bästa" är en rätt så otydlig definition med tanke på alla olika sätt man kan vara "bäst".

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Alla som ens har lite skills insåg att bc2 är ett för dåligt spel, matchmässigt och balans. Därför lades det ner rätt så snabbt. Dreamhack annordnade en stor turnering men det är typ det enda.

Inga klaner som orkar satsa på ett spel utan framtid.

Mjo, jag slutade spela BC2 ca 1 månad efter release då jag föredrar spel av e-sportskaliber. Det fanns mycket obalans, t.ex. som engineer behövde man spraya ett mag i pannan för att döda någon med sin SMG.

Men trodde dumt nog (uppenbarligen) att detta skulle varit ordnat vid det här laget, och därför undrade jag varför det inte blivit några turneringar av BC2. Synd, men det är ändå rätt ovanligt att spel aspirerar för att bli e-sporttitlar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lalingoo:

Jag blir bland de bättre i bf3. Fan vad jag kommer spela.

Skickades från m.sweclockers.com

hahaha, säg nån som inte ska spela mycket som fan...?

Visa signatur

Citera!

Permalänk

Sambos är en av dom bättre enligt mig.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haglund:

Mjo, jag slutade spela BC2 ca 1 månad efter release då jag föredrar spel av e-sportskaliber. Det fanns mycket obalans, t.ex. som engineer behövde man spraya ett mag i pannan för att döda någon med sin SMG.

Men trodde dumt nog (uppenbarligen) att detta skulle varit ordnat vid det här laget, och därför undrade jag varför det inte blivit några turneringar av BC2. Synd, men det är ändå rätt ovanligt att spel aspirerar för att bli e-sporttitlar.

Uh, engineer har ju antagligen bland de bästa vapnen, en del av deras ljuddämpade vapen tar stenhårt jämfört med assaults skräpvapen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semjonov:

Uh, engineer har ju antagligen bland de bästa vapnen, en del av deras ljuddämpade vapen tar stenhårt jämfört med assaults skräpvapen.

Jag syftade på myggjägaren som engineer spawnar med (vet inte om den har blivit utbytt sen jag spelade, har inte kört sen release). Det fanns inget sämre vapen att spawna med. Även i hardcore sög den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

bc2 är ett arkadspel vilket inte kräver speciellt mycket för att träffa speciellt som sniper.
de snipers jag sett som varit bra skjuter man bort med cg.
med följd av deras chat whining....

Sen när är BC2 ett arkadspel?
Om så är fallet, vad är då COD?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

sgt.Enigma.

Vem som helst ser bra ut i filmens värld när dem spelar mot "public noobs".

Skrivet av snejbelsax:

Epsilon.Rulah eller kanske Epsilon.2easy

2easy var bra i bf2, rulah? ...nja. Epsilons styrka ligger i deras teamplay och en väldigt hög lägsta nivå på deras spelare. Men bästa individuella spelarna. Nej!

Skrivet av Tastyandy:

Sambos

Säg inte det till han bara för då blir han olidlig på teamspeak.

Det är svårt att säga den vem som är/var bäst. Finns många man kan nämna. Men saken är den att när fuskanklagelserna kom krypande lite väl nära så plätsligt eller lägligt kanske man skall säga så slutade dem spela. Så vem är den bästa... PASTA005 eller SEEE_D kanske.

Permalänk
Skrivet av stoltz:

Säg inte det till han bara för då blir han olidlig på teamspeak.

Det är svårt att säga den vem som är/var bäst. Finns många man kan nämna. Men saken är den att när fuskanklagelserna kom krypande lite väl nära så plätsligt eller lägligt kanske man skall säga så slutade dem spela. Så vem är den bästa... PASTA005 eller SEEE_D kanske.

Haha, jag kan tänka mig det. =D
Du får hälsa det till honom istället.

PASTA005 är faktiskt helt okej också, men det är svårt att säga vem som är bäst.. Man skulle behöva ha en cup i en månad där den första veckan är alla signade. Lirar mot samma motståndare 2 timmar / 7 dagar.

För att sedan göra så tills man tillslut har en vinnare. Då kan man inte klaga på dålig dag / etc.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grasp247:

Den person som är rankad 1:a borde väl vara bäst

eller fuskare?

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

eller fuskare?

Eller spelat mest helt enkelt

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Sjuk skillnad att spela för att få så många poäng som möjligt och att göra så mkt som möjligt för sitt lag.
Att komma 1:a är inge svårt om försöker.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"