Permalänk

LAST BIG WAR [BC2][SweC]

Finns det inte plats, kan du inte spela? Här är din andra chans!
#11366354
------------------------------
Nu när BF3 betan närmar sig allt mer så kommer BC2 också försvinna. ( Antagligen ).

Tänkte försöka anordna en kul grejj innan detta skér, last memory.

Vi tar och drar ett litet SweClockers intern krig här näst-kommande fredag. ( 16 September ). Tid för start blir la mellan 20 / 21 snåret.

Minimun: 8x8 ( 16 players )
Maximun: 16x16 ( 32 players )

16x16 skulle vara det mest roliga, men ja. Allt beror på intresse.

32 Slots server sponsras utav MaxTarget blivande Rocket Blast

Lag-uppställning:
Ni får gärna skriva upp er squad vist. Antingen 4 personer klara i en squad, eller signa 1 och 1 / 2 och 2. You get it.

Squadsen kommer sedan slumpas ihop med varandra i respektive lag.

Sista dag för sign-up: Fredag 16 September klockan 16.00.

Kom igen nu grabbar! =D

~~~~~~

Match Start: 20.30. Sign-Up på TeamSpeak 3'n mellan 20.00 - 20.20.

Ni skickar mig ett PM inne i servern. Alltså dubbel-klickar på Tastyandy och skriver erat nickname.

" Tastyandy Reporting For Duty " som exempel.

( För er som har olika nicknames på SweClocers och Bad Company 2 så skriv bägge. SweClockers aka BFBC2 signar. )

* Om det saknas någon i squaden 20.20 ges platsen bort till han som ligger först i "Reserv" listan.

20.20 - Alla squads i chatt-rummen ska vara fulla.
20.30 - Matchen drar igång.

-----------------------------------------------

Det är bra att kolla så att ni kommer in i TeamSpeak 3 servern i förtid så att det inte blir några problem när kvällningen väl är där.

Good Luck and Have Fun. =D

Av egen erfarenhet, och för att inte förstöra matchen samt kartorna så förbjuder jag här-med Rocket Launcher Infantry.

ATTACKER:

ALPHA
#Tastyandy^^
#Ehrsson
#Tobblish
#Hampee94

BRAVO
#Anders127
#HaBBarN
#[SWEC]othic08
#Kenixi

DELTA
# Nodiac
# Sourcreammonkey
# ViceVire
# BoogeyMoon

ECHO:
# Snejbelsax
# MossCrow
# DAoG
# B1GFooT

DEFENDER:

CHARLIE
# LoA SWE
# b4l74z4r
# Ailongam
# Dookie95

FOXTROT
# flIpz0R
# Knubbis
# Massy
# Soldatnation

GAMMA
# cappekillz
# infan7ry
# UptownErik
# Focusedkilling

HOTEL
# Enorus
# VORO12
# Beino
# Dauit
-----------------------

RESERVER:
3. Rysk
4. Schuppler
5. filipcombat
6. El Falopa
7. Cantillana

( Han/hon som är nummer 1 tar första lediga platsen. Som ett kö-system )

~~~~~~~~~~
Teamspeak 3 server finns tillgänglig!

Download: www.teamspeak.com
IP: 95.143.195.48:10137
~~~~~~~~~~

HARDCORE: Gul Döskalle ( dödar snabbare, inget crosshair och ingen Mini-map. )
SOFTCORE:

*Punkbuster: ON
*FriendlyFire: ON
*TeamBalance: OFF
*KillCam: OFF
*MiniMap: ON
*3rdPersonVehicleCameras: ON
*CrossHair: ON
*3DSpotting: OFF
*MiniMapSpotting: ON
*HardCore: OFF

NORMAL: Default Settings ( Ingen dö-skalle i server browser )

~~~~~~~~~~~~~~~
Valparaiso - Rush ( 2 rounds )
Atacama Desert - Conquest ( 2 Rounds )
Oasis - Rush ( 2 Rounds )
Laguna Presa - Conquest ( 2 Rounds )
Atacama Desert - Rush ( 2 Rounds )
Panama Canal - Conquest ( 2 Rounds )
~~~~~~~~~~~~~~~

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Är klart på om det är HC mode ni tänkt köra
(om nu inte BF3 betan är ute för då vet du ju vad man nötar

Permalänk
Medlem

Samma här, är lätt med om det är hc

Permalänk
Medlem

Jag anmäler mig. Count me in!:) Använder samma nick på bc2 som sweclockers.

Visa signatur

3770k @4,5ghz, EK-Supremacy, 2x hd 7970 @1050/1500 , 4x 4 GB corsair vengeance LP 1600 mhz, Corsair RM1000x, z77a-gd65, Samsung 840 pro 256 GB, Crucial m4 128 GB, Nzxt switch 810

Permalänk

Vi vill ha med så många som möjligt och får därför anpassa lite efter hur diskussionerna går.

När ni menar HC, 50% / 100% ?

Lite förtydligande:

50%: 3D Spotting = Off,| Friendly Fire = On , | Crosshair = On, | Mini-map Spotting = On | 3rd vehicle = On
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100%: Ja, alla har spelat riktig HC, ingen overlay. Ingen status om ammo, inget crosshair, etc etc. Lättare att dö / bli dödad. Mer beroende utav heals då man inte healar sig själv etc.

Kul att det var några som nappade! Hoppas vi blir fel då jag och förhoppningsvist många andra skulle tycka det var kul med 16 mot 16. =D

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Count me in. sätt mig bara i en squad. alltid taggad för lite bc2 lir bf3 ska beställas ikväll

Har samma nick i bc2 också

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem

jag är med. nickar [SWEC]othic08.

Permalänk
Medlem

Tror jag kan vara med, Så jag signar upp mig
Nickar Kenixi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Vi vill ha med så många som möjligt och får därför anpassa lite efter hur diskussionerna går.

När ni menar HC, 50% / 100% ?

Lite förtydligande:

50%: 3D Spotting = Off,| Friendly Fire = On , | Crosshair = On, | Mini-map Spotting = On | 3rd vehicle = On
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100%: Ja, alla har spelat riktig HC, ingen overlay. Ingen status om ammo, inget crosshair, etc etc. Lättare att dö / bli dödad. Mer beroende utav heals då man inte healar sig själv etc.

Kul att det var några som nappade! Hoppas vi blir fel då jag och förhoppningsvist många andra skulle tycka det var kul med 16 mot 16. =D

Föredrar 50% hc eller softcore.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

3770k @4,5ghz, EK-Supremacy, 2x hd 7970 @1050/1500 , 4x 4 GB corsair vengeance LP 1600 mhz, Corsair RM1000x, z77a-gd65, Samsung 840 pro 256 GB, Crucial m4 128 GB, Nzxt switch 810

Permalänk
Hedersmedlem

Kul initiativ! Jag tror dock att fler kan/vill spela på en söndagskväll än en fredag. Jag är med om det blir på en söndag och halv HC eller vanilla.

Permalänk
Medlem

Jag är också med! Nickar samma sak i BC2 som på SweC

Permalänk

Jag är med. Mitt nick är Ailongam.

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|

Permalänk
Medlem

jag suger men är gärna med ändå, bara för att liksom. tror jag har samma nick som på sweclockers =D
btw så är väll 50% hc roligast

Visa signatur

dator 1: Cooler master Elite 430 || AMD 8120 || 8Gb corsair 1600MHz || ASUS radeon7950 dcu II || integera 500w ||
dator 2: Rasurbo BC-10 || Intel Core 2 Duo E7500 2,93GHz || 2gb corsair 800mhz || geforce 8600 gt || || Corsair cx430
ladtop: Samsung R580-JS03SE

Permalänk
Skrivet av widL:

Kul initiativ! Jag tror dock att fler kan/vill spela på en söndagskväll än en fredag. Jag är med om det blir på en söndag och halv HC eller vanilla.

Du har en poäng där, mitt ute-liv har inte börjat ännu..

Hur står sig folket till en Söndags-kväll istället? ( Sätter upp en Poll ).

EDIT: Pinsamt nog så hittade jag inte hur man nu gjorde det.. Lust att ge mig en hjälpande hand widL ?

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Ja jag hoppar väl också in nickar Nodiac.

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Tastyandy:

Du har en poäng där, mitt ute-liv har inte börjat ännu..

Hur står sig folket till en Söndags-kväll istället? ( Sätter upp en Poll ).

EDIT: Pinsamt nog så hittade jag inte hur man nu gjorde det.. Lust att ge mig en hjälpande hand widL ?

Du kan inte skapa en omröstning i efterhand, men jag fixade det. Det behövs väl knappast något neutralt alternativ? I så fall är det bara att skippa omröstningen.

Du kan väl även försöka fixa en Mumble/TS3-server, och skriva några dagar innan vilket det blir så att folk kan fixa ev. kommunikation?

Permalänk

widL ... Du känner väl mig, Teamspeak 3 server är kirrat! Ursäkta för den kassa informationen.

Ned-laddning av programvara: www.teamspeak.com

IP: 95.143.195.48:10137

Kanalerna är inte fixade ännu. Varsogoda ni som signat till matchen att börja hänga här!
Regler:
* Sunt förnuft, inte störa och förstöra!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk

Jag är med
Heter Sourcreammonkey på bf, fast söndagen passar inte för mig.

Permalänk
Medlem

Jag är med också Heter Vicevire på bf >(fredag)

Permalänk

LÄTT! fan va kul! Jag är på <MEDIC> (BoogeyMoon på BattleField Bad Company)

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K] [ASUS Geforce GTX580 med DirectCUII] [NZXT H2 Midi Tower] [Corsair TX V2 750W PSU]
[ASUS P8Z68-V, Socket-1155] [Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9] [Seagate Barracuda 7200.12 1TB]

Permalänk

Kul att så många är taggade på kvälls-lir! =D

Minimun - kraven är uppnådda. Dvs att är det fler som är sugna på att lira uppskattar jag om man skulle kunna få hjälp med att ragga upp någon som man kan få låna en server av just den kvällen!

Glöm inte att göra din röst hörd om vi ska lira Fredag / Söndag näst-kommande vecka! Besked om vilken dag det blir framförs imorgon klockan xx.xx ( Beroende på när widL har tid att stänga pollen. )

*** Just nu är ni bara in-delade i olika squads, och som ni ser så är det med inbördes-ordning på när man svarat. Vilken ordning så att säga.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk

Jag är på så länge du inte blir sur på mig tasty Kan nog fixa en squad ^^

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASRock z68 Extreme4 gen3 | Intel Core i5 2500K | 8GB Vengeance | 2x Gigabyte Radeon HD6950 | OCZ Vertex 3 120gb | Samsung Spinpoint F3 1tb | Antec Kühler 620

Permalänk

Nejdå Snejbel , Bara i BF2 som jag är dålig förlorare i. =D

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Låter super! Anmälen mig gärna! Nickar samma som på Swec
Kan både dagarna!

Visa signatur

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Permalänk
Medlem

Om det körs på en söndag så är jag med
Nickar ezakimak911

Permalänk

Justja, till er som röstat i pollen. Skriv också i erat sign-up inlägg om ni absolut inte kan spela någon utav dagarna som är nämnda. Observera att dagarna är följande:

Fredag: 16 Sep
Söndag: 18 Sep

Ni som redan skrivit räcker det med att ni lägger till detta i inlägget. Om det kvittar så skriver ni inget. =P

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Jag vill gärna vara med! kan nog spela båda dagar, stort plus om det är HC 100%!

Nic: Argybarg

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Nu när BF3 betan närmar sig allt mer så kommer BC2 också försvinna. ( Antagligen ).

Tänkte försöka anordna en kul grejj innan detta skér, last memory.

Vi tar och drar ett litet SweClockers intern krig här näst-kommande fredag. ( 16 September ). Tid för start blir la mellan 20 / 21 snåret.

Minimun: 8x8 ( 16 players )
Maximun: 16x16 ( 32 players )

16x16 skulle vara det mest roliga, men ja. Allt beror på intresse.

Skulle vi också göra en 16x16 så efterfrågar jag någon som redan har en sådan stor server som kan tänkas låna ut den vid den kvällen då jag själv bara har en 16 slottar server. ( 8x8 ).

Lag-uppställning:
Ni får gärna skriva upp er squad vist. Antingen 4 personer klara i en squad, eller signa 1 och 1 / 2 och 2. You get it.

Squadsen kommer sedan slumpas ihop med varandra i respektive lag.

Sista dag för sign-up: Fredag 16 September klockan 16.00.

Kom igen nu grabbar! =D

Anmälda:

ALPHA
#Tastyandy^^
#Ehrsson
#Tooblish
#Hampee94

---------------
BRAVO
#Anders127
#HaBBarN
#[SWEC]othic08
#Kenix

----------------
CHARLIE
# widL ( Söndag )
# b4l74z4r
# Ailongam
# Dookie95
---------------
DELTA
# Nodiac
# Sourcreammonkey ( Fredag )
# ViceVire
# BoogeyMoon
---------------
ECHO
# Snejbelsax
# [Reserverad]
# [Reserverad]
# [Reserverad]
---------------
FOXTROT
# flIpz0R
# ezakimak911 ( Söndag )
# Argybarg
#
---------------
GAMMA
#
#
#
#
----------------
HOTEL
#
#
#
#
~~~~~~~~~~
Teamspeak 3 server finns tillgänglig!

Download: www.teamspeak.com
IP: 95.143.195.48:10137
~~~~~~~~~~

Jag vill bara påpeka att du aldrig skrev kenixi med i:et på slutet
kenix fanns redan på steam så fick lägga till ett i som jag brukar heta på andra spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Vi vill ha med så många som möjligt och får därför anpassa lite efter hur diskussionerna går.

När ni menar HC, 50% / 100% ?

Lite förtydligande:

50%: 3D Spotting = Off,| Friendly Fire = On , | Crosshair = On, | Mini-map Spotting = On | 3rd vehicle = On
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100%: Ja, alla har spelat riktig HC, ingen overlay. Ingen status om ammo, inget crosshair, etc etc. Lättare att dö / bli dödad. Mer beroende utav heals då man inte healar sig själv etc.

Kul att det var några som nappade! Hoppas vi blir fel då jag och förhoppningsvist många andra skulle tycka det var kul med 16 mot 16. =D

Jag tycker i alla fall att det ska vara 100% HC och inget annat

Permalänk
Medlem

Låter kul! Mitt nick är Soldatnation.

Visa signatur

Asus P8P67 PRO REV B3 | Intel Core i5 2500K 4,2GHz | CM Hyper 212+ | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Gigabyte GeForce GTX 580 | Corsair SSD Force GT 120GB | Corsair HX 750W | Fractal Design Arc | QPAD MK-80 | Sennheiser HD598 | Cyborg R.A.T 7