Permalänk

Öppen Beta till Bf3?

Jag skriver det här nu lite små irriterad över den lilla info som finns om den öppna betan, det enda jag lyckats skrapa ihop är att om man förhandsbokat bf3 på ORIGINs hemsida eller köpte medal of honor limited ed.

så skulle man få 48 timmars tidig access till betan den 9 dec innan den öppna betan börjar den 11 dec skulle jag gissa.

Men nu har den 11 dec börjat och det finns inget om det online, inte ens på origins hemsida......

Är det någon här på detta underbara forum som har ytterligare information så skulle jag vara ytterligt tacksam.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K] [ASUS Geforce GTX580 med DirectCUII] [NZXT H2 Midi Tower] [Corsair TX V2 750W PSU]
[ASUS P8Z68-V, Socket-1155] [Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9] [Seagate Barracuda 7200.12 1TB]

Permalänk
Skrivet av BoogeyMoon:

Jag skriver det här nu lite små irriterad över den lilla info som finns om den öppna betan, det enda jag lyckats skrapa ihop är att om man förhandsbokat bf3 på ORIGINs hemsida eller köpte medal of honor limited ed.

så skulle man få 48 timmars tidig access till betan den 9 dec innan den öppna betan börjar den 11 dec skulle jag gissa.

Men nu har den 11 dec börjat och det finns inget om det online, inte ens på origins hemsida......

Är det någon här på detta underbara forum som har ytterligare information så skulle jag vara ytterligt tacksam.

Det är September nu, inte december. Det står vad jag kan se att det ska börja i September, men inget datum. Det lär väl märkas snart.

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk
Skrivet av finnejanson:

Det är September nu, inte december. Det står vad jag kan se att det ska börja i September, men inget datum. Det lär väl märkas snart.

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...

09/2011

står att betan ska börja nu.

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K] [ASUS Geforce GTX580 med DirectCUII] [NZXT H2 Midi Tower] [Corsair TX V2 750W PSU]
[ASUS P8Z68-V, Socket-1155] [Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9] [Seagate Barracuda 7200.12 1TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoogeyMoon:

Jag skriver det här nu lite små irriterad över den lilla info som finns om den öppna betan, det enda jag lyckats skrapa ihop är att om man förhandsbokat bf3 på ORIGINs hemsida eller köpte medal of honor limited ed.

så skulle man få 48 timmars tidig access till betan den 9 dec innan den öppna betan börjar den 11 dec skulle jag gissa.

Men nu har den 11 dec börjat och det finns inget om det online, inte ens på origins hemsida......

Är det någon här på detta underbara forum som har ytterligare information så skulle jag vara ytterligt tacksam.

För det första så är det inte december nu det är september och för det andra har dom inte satt något datum m när betan ska släppas det har bara vart ryckten om att den ska släppas den 9 september och sen om du förbokar spelet hos origins(ea games webbutik) så får du spelet 48 timmar innan det släps inte om du har köpt medal of honor. som det står på origins hemsida

Citat:

BATTLEFIELD 3-BETA: 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG* (09.2011)
BLI FÖRST ATT TA KLIVET UT I STRIDEN MED ETT 48 TIMMAR LÅNGT FÖRSPRÅNG NÄR DU FÖRHANDSBOKAR VIA ORIGIN

altså så släpss betan någon gång under september och har du köpt spelet via origins så får du betan tidigare om man köpt MoH limited så får
man bara en invite till betan.

Permalänk
Skrivet av Fl1ppZy:

För det första så är det inte december nu det är september och för det andra har dom inte satt något datum m när betan ska släppas det har bara vart ryckten om att den ska släppas den 9 september och sen om du förbokar spelet hos origins(ea games webbutik) så får du spelet 48 timmar innan det släps inte om du har köpt medal of honor. som det står på origins hemsida
altså så släpss betan någon gång under september och har du köpt spelet via origins så får du betan tidigare om man köpt MoH limited så får
man bara en invite till betan.

Jag vet inte vad du får december ifrån eftersom spelet släpps i oktober och om det är EAs egna hemsida, är det inte lite konstigt att posta felaktig information då?

Jag kanske skriver något dumt, men jag känner mig ganska säker :/

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K] [ASUS Geforce GTX580 med DirectCUII] [NZXT H2 Midi Tower] [Corsair TX V2 750W PSU]
[ASUS P8Z68-V, Socket-1155] [Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9] [Seagate Barracuda 7200.12 1TB]

Permalänk
Medlem

09.2011 menar man ju med den 9 månaden (september) 2011. men det finns inget datum på när det börjar!

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk
Medlem

trooololloooll

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Skrivet av Argybarg:

09.2011 menar man ju med den 9 månaden (september) 2011. men det finns inget datum på när det börjar!

Ah, tack antog väl att det va något jag missat.

Min girighet tog det bästa av mig, jag vill bara ha spelet som krossar p12 leken som är cod :< får väll nöja mig med bc2 ett tag till :/

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K] [ASUS Geforce GTX580 med DirectCUII] [NZXT H2 Midi Tower] [Corsair TX V2 750W PSU]
[ASUS P8Z68-V, Socket-1155] [Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9] [Seagate Barracuda 7200.12 1TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoogeyMoon:

Jag vet inte vad du får december ifrån eftersom spelet släpps i oktober och om det är EAs egna hemsida, är det inte lite konstigt att posta felaktig information då?

Jag kanske skriver något dumt, men jag känner mig ganska säker :/

När jag skrev december syftade jag på att du skrivit dec istl för sep vet att spelet släps 27 oktber .

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BoogeyMoon:

Jag vet inte vad du får december ifrån eftersom spelet släpps i oktober och om det är EAs egna hemsida, är det inte lite konstigt att posta felaktig information då?

Jag kanske skriver något dumt, men jag känner mig ganska säker :/

Du skrev "dec" tre gånger i din första post.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av BoogeyMoon:

Ah, tack antog väl att det va något jag missat.

Min girighet tog det bästa av mig, jag vill bara ha spelet som krossar p12 leken som är cod :< får väll nöja mig med bc2 ett tag till :/

Samma här vi lär nog få vänta tills den 25 september innan man kan spela betan. hoppas det är lite bättre nu än vad det var på alphan bara.

Visa signatur

CPU: I7 5820k Kylning: Vatten Mobo: X99 Asus Pro GPU: EVGA RTX2080Ti Ram: 2666 32Gb PSU: Corsair AXi 760W Chassi: Define S Skärm: ASUS 27" PG279Q 165hz 2560x1440

Permalänk
Skrivet av Fl1ppZy:

När jag skrev december syftade jag på att du skrivit dec istl för sep vet att spelet släps 27 oktber .

Skrivet av SeF.Typh00n:

Du skrev "dec" tre gånger i din första post.

Nu känner jag mig fail..... aja :/ tack för den uppenbarelsen med :>

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K] [ASUS Geforce GTX580 med DirectCUII] [NZXT H2 Midi Tower] [Corsair TX V2 750W PSU]
[ASUS P8Z68-V, Socket-1155] [Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9] [Seagate Barracuda 7200.12 1TB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Argybarg:

Samma här vi lär nog få vänta tills den 25 september innan man kan spela betan. hoppas det är lite bättre nu än vad det var på alphan bara.

betan ska nog vara ganska mycket bättre en alphan eftersom dom frågade många som spelade alphan vad dom tycke om spelet och vad soom ska andras och dom har lysnat på vad folk sagt och gjort hundratals ändringar.

Permalänk
Skrivet av Fl1ppZy:

betan ska nog vara ganska mycket bättre en alphan eftersom dom frågade många som spelade alphan vad dom tycke om spelet och vad soom ska andras och dom har lysnat på vad folk sagt och gjort hundratals ändringar.

Det kommer bli så grymt!

som medic(favorit klass) så älskar jag det nya supressive fire grejen med LMGs, kan inte vänta!

Visa signatur

[Intel Core i5 2500K] [ASUS Geforce GTX580 med DirectCUII] [NZXT H2 Midi Tower] [Corsair TX V2 750W PSU]
[ASUS P8Z68-V, Socket-1155] [Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9] [Seagate Barracuda 7200.12 1TB]

Permalänk
Skrivet av Fl1ppZy:

För det första så är det inte december nu det är september och för det andra har dom inte satt något datum m när betan ska släppas det har bara vart ryckten om att den ska släppas den 9 september och sen om du förbokar spelet hos origins(ea games webbutik) så får du spelet 48 timmar innan det släps inte om du har köpt medal of honor. som det står på origins hemsida
altså så släpss betan någon gång under september och har du köpt spelet via origins så får du betan tidigare om man köpt MoH limited så får
man bara en invite till betan.

Ta gärna reda på information innan du börjar skriva om det, tack.

1. Om man har köpt Medal of Honor Tier 1/Limited Edition så får du 48 timmar early access till betan, samma sak som om du förbokar spelet från Origin.
2. Betan är s.k. open beta, vilket innebär att alla får tillgång till den - annars hade det varit en closed beta. Med det vill jag ha sagt att, det kommer inte skickas ut några invites till betan annat än de som ska få 48 timmar early access.

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk

Betan verkar börja på Onsdag, kommer bli grymt Openbeta på Fredag!

http://bfstuff.se/battlefield-3-betan-startar-pa-onsdag/8736

Permalänk
Medlem
Skrivet av R0ll0k0la:

Betan verkar börja på Onsdag, kommer bli grymt Openbeta på Fredag!

http://bfstuff.se/battlefield-3-betan-startar-pa-onsdag/8736

Awesome!

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Skrivet av R0ll0k0la:

Betan verkar börja på Onsdag, kommer bli grymt Openbeta på Fredag!

http://bfstuff.se/battlefield-3-betan-startar-pa-onsdag/8736

"Vi avvaktar 100% besked från EA angående detta, men vi hoppas inte det är fake.Och tyvärr verkar detta vara fake,enligt zh1nt0 är sidan fake!"

Står ju så överst på sidan typ

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

25 och sen 27e för alla (september) om jag fattat det rätt. Men det kan säkert ändras

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Skrivet av Jesper943:

"Vi avvaktar 100% besked från EA angående detta, men vi hoppas inte det är fake.Och tyvärr verkar detta vara fake,enligt zh1nt0 är sidan fake!"

Står ju så överst på sidan typ

Sen står det lite längre ner om man läser hela texten:

Skrivet av BfStuff:

Så som det ut just nu kommer ”för”betan starta på Onsdag och den öppna Betan på Fredag

EDIT:

Det är bra om man läser texten och förstår den istället för att bara se massa bokstäver, you right. My bad.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fl1ppZy:

För det första så är det inte december nu det är september och för det andra har dom inte satt något datum m när betan ska släppas det har bara vart ryckten om att den ska släppas den 9 september och sen om du förbokar spelet hos origins(ea games webbutik) så får du spelet 48 timmar innan det släps inte om du har köpt medal of honor. som det står på origins hemsida
altså så släpss betan någon gång under september och har du köpt spelet via origins så får du betan tidigare om man köpt MoH limited så får
man bara en invite till betan.

Supporten sa till mig att den som köpt MoH LE eller Tier 1 ed får 48h + beta, precis som förhandsbokning hos origin