Permalänk
Avstängd

röd ram kyalre

Svårt att hitta någon röd fläktburen röd kylare.

Nån som sett?

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Medlem

Har den flygit iväg för dig

Nejmen här typ, http://www.inet.se/artikel/8501345/corsair-airflow-pro-activi... den e lite röd iallfall!

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk

varför ska du ha en fläkt till ramminnena?:)
inga moderna minnen behöver mer än sina förmonterade kylflänsar

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NiCkArN:

Har den flygit iväg för dig

Nejmen här typ, http://www.inet.se/artikel/8501345/corsair-airflow-pro-activi... den e lite röd iallfall!

Tack, men corsair, nä det sätter jag inte in i lådan..

;o)

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Avstängd

Hittade en vettig titanium grå...

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av erikssonown:

varför ska du ha en fläkt till ramminnena?:)
inga moderna minnen behöver mer än sina förmonterade kylflänsar

Alla moderna minnen är inte så utrustade alla ggr..

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Skrivet av grottslampan:

Alla moderna minnen är inte så utrustade alla ggr..

Vilka minnen är det det gäller, undrar av nyfikenhet:)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Medlem
Skrivet av grottslampan:

Tack, men corsair, nä det sätter jag inte in i lådan..

;o)

Corsair är ju kvalite!

Visa signatur

Iphone 11 pro 256GB
Ipad mini 4 16GB
Macbook Pro 13 Touch Bar 256GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av erikssonown:

Vilka minnen är det det gäller, undrar av nyfikenhet:)

Man ska inte vara nyfiken... ^^

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NiCkArN:

Corsair är ju kvalite!

ja det är det säkert, har aldrig prövat dom,..

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av grottslampan:

Man ska inte vara nyfiken... ^^

men ett vettigt svar kan han väll få?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av grottslampan:

ja det är det säkert, har aldrig prövat dom,..

Välkommen till sweclockers, här älskar vi Corsair så sitt ner håll truten och svara på frågan

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Skrivet av grottslampan:

Man ska inte vara nyfiken... ^^

Ok då undrar jag av den enkla anledningen för att kunna hjälpa dig med valet av ramkylare och om en sådan behövs, eller om du bara vill ha den för utseende eller annan anledning:)

Visa signatur

Lian Li PC-B25FB | Gigabyte P67A-D3-B3 | i5 2500k @ 4.3GHz | Vengeance 8GB | Asus 970 Strix DirectCu II | Corsair AX 750W | Crucial m4 64GB | DarkRock Pro C1 | O2+ODAC portable mod | Beyerdynamic DT 880 Pro 600Ω

Permalänk
Entusiast
Skrivet av grottslampan:

Man ska inte vara nyfiken... ^^

Exakt så där man ska skriva om man vill ha hjälp (obs ironi)! Med den där attityden kommer man inte långt... Det här är inte flashback!

Permalänk

Kylare + Färg

(Om du så prompt måste ha en RAM kylare )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dispersion:

Kylare + Färg

(Om du så prompt måste ha en RAM kylare )

Haha

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB