Fredagspanelen 20: AMD Bulldozer, MSI mot Gigabyte, IFA i Berlin och veckans pryl

Permalänk

Jag älskar era fredagspaneler, ni får allting att gå ihop så jävla bra att man sitter som klistrad under varje panel! Men det känns som att ni, i slutet av varje fredagspanel, ber om fortsatta läsarbrev men ni tar ju aldrig upp dem i panelen. Är inte detta väldigt motsägelsefullt? Jag skulle gärna se att ni läste upp och gav svar på ett par läsarbrev i varje fredagspanel.

Permalänk
Avstängd

veckans pryl ser ganska intressant ut. Så som jag ser den är det ett sätt att anväönda sin vanliga dator som en htpc utan att behöva flytta den. Jag har ingen dator i tv-rummet och det skulle vara rätt smidigt att slänga in en sån i datorn i rummet bredvid.

Permalänk
Medlem

Konceptet är bra, genomförandet är bra. Att det är lite flams är bara roligt. Det är inte Råd & Rön direkt.

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem

Ser fram emot laptoptestet och det. Ska bli intressant och läsa om.

Tycker helt klart det är lite förlite bärbara datorer som är med i testen

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem

Hade varit kul att se era personliga burkar. Om ni gjort några moddar, vilka delar ni kör, vattenkylning eller luft osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorteX:

Hade varit kul att se era personliga burkar. Om ni gjort några moddar, vilka delar ni kör, vattenkylning eller luft osv.

Aa tycker jag med

Hade även varit roligt att veta vilken cpu kylare ni använder i era tester och varför ni valt just denna.