Battlefield 2, kickad varje gång efter en match

Permalänk
Medlem

Battlefield 2, kickad varje gång efter en match

Hejsan, nu är det så här att denna gång har jag problem med Battlefield 2. Jag har installerat Bttlefield 2 Complete Collection, då med alla expansionspaket. Och har installerat Patch 1.50.
Men då sedan har jag startat en lokal server på min serverdator för att mina vänner och jag skall kunna spela tillsammans på server datorns battlefield 2 server. Men efter varje match så blir jag kickad p.g.a modifierade filer, och att jag skall åter ställa till BF2's officiella verition. Hur ska jag kunna det om fall jag inte har lagt in några mods eller något. Det enda är att jag har den senaste patchen. Men mina vänner som har samma spela och patch har inte det problemet.

Men börjar bli lite trött på att bli kickad hela tiden, och är det någon som vet vad man kan göra åt saken?

TACK PÅ FÖR HAND!!!

Permalänk
Medlem

Ominstallation av allt. Fick samma problem tidigare och ja. Ominstallation räckte sedan funkade det. =P

-----
Något du kanske redan visste.
( Dra ner 1.41 patchen innan 1.5 )

Permalänk
Medlem

Aha, jag har testat ominstallerat allt. Verkligen allt. Har tagit bort varenda sak som är med BF2 att göra, och har testat att laddarner andra patchar okså. hmm, det blev inte bättre. Jag kanske ska försöka ominstallera BF2 som är på serverdatorn.

Permalänk
Medlem

Kan vara nåt med punkbuster kanske? Lär minnas att det har krånglat på ett liknande sätt för mig för längesen