Nordic Strike Force rekryterar infor BF3

Permalänk
Medlem

Nordic Strike Force rekryterar infor BF3

Nordic Strike Force - [NSF] - PC
Rekryterar nu nya spelare för sin BF3 klan. NSF har funnits sedan 2002 och är en väl oljad maskin som har varit inblandad i stora ligor för många olika spel men främst CSS, CS1.6, BF2, Arma & ARMA2.

Vi söker erfarna spelare. Du bör vara minst 18 + och antingen har erfarenhet i att spela i en klan eller bra Teamplay kunnande. Vi behöver inga lone rangers eller fraghorny snipers. NSF handlar om teamplay och att spela i ett klanrankat lag. Villket innebär att vi har en egen klan rankning. vilket betyder att vissa är rekryter, kaptener, gruppledare etc. etc. Och några spelare ger orders medans en del genomför dem.

Expertis
Många av våra Lagmedlemmar är aktiva inom det militära eller har militärutbildningar bakom sig, vi använder därför denna kompetens ofta i våra träningar och matcher så gott det går att implimentera i ett dataspel. Allt för att ge dig som spelare den ultimata upplevelsen av både spel men samtidigt realism.

Sponsorer
Eftersom vi är en solid och Oldtime fungerande klan har vi har gått igenom en hel del olika sponsorer: AMD, SteelSeries, Nord, Excellent servrers... för att nämna några. Vi har just nu 2 nya sponsorer, men är säker på att vi kan attrahera några nya sponsorer när spelet så småningom släpps.

Rekryter
Som ny medlem i klanen kommer du automatiskt att ges Clanrank: "Recruit" och en tryout period av högst en månad kommer vara ditt mål att slå. Du kommer att ha full tillgång till alla fördelar en fullt graderad klan medlem har under denna period, men som vi sa, din clanrank är "Recruit" vilket innebär att du kommer bara att kunna ta emot orders och inte ge ut dem. När Tryout perioden är över kommer våra Teamleaders och Groupleaders att utvärdera ditt spelande, skicklighet och speltyp och därefter gradera dig till en högre rang. PS: Tryout perioden är max 1 månad, ibland kortare beroende på din aktivitet och skicklighet.

Träning
Som medlem måste du kunna ge upp minst 2 dagar i veckan för utbildning och möten på TS. Våra träningar är oftast en hel del praktiskt game:ande, men också en hel del teori där vi testar olika attacker etc etc.

Slutsats
Som du kan läsa tar Vi detta mycket allvarligt, men vi har mycket roligt medans. Vi söker alla typer av spelare men fördel är om du har spelat antingen BF2 eller BFBC2, och även ett stort+ Om du är en bra pilot, skytt eller tank förare.
som full medlem får du också en NSF t-shirt med ditt nick tryckt på baksidan.

Vissa tycker att vi är för hårda, men vi måste för att kunna Solla ut de seriösa från kiddies. Så var beredd på atleast 2 dagar i veckan med träning. vanligtvis Onsdagar och lördagar. men det kan ändras. Många av våra medlemmar övar och tränar iallafall 4-5dagar i veckan.

CLOSED BETA KEYS
Som rekryt kommer du automatiskt att få en "Closed Beta Key" av oss så att du kan lira med oss under Betan samt före alla dina polare.

Namn: Nordic Strike Force
Tag: [NSF]
Plattform: PC
Ledare: alucard, n.sipher, Luie4eyes, sandal
Kontaktinformation: info (at) nordicstrikeforce.com
Webbplats: www.nordicstrikeforce.com

Permalänk
Medlem

Gjorde en request nu

Permalänk
Medlem

Kanon spread the word mate

Permalänk
Medlem

Jag har även skickat in en ansökan nu.

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Permalänk
Skrivet av Ithilien:

Kanon spread the word mate

Skrivet av Philippk:

Gjorde en request nu

Skrivet av Ludde551:

Jag har även skickat in en ansökan nu.

Fasen va gött!!! Detta kommer bli najs!

Permalänk
Medlem

Nu har lottningen av Closed betanycklar börjat för de som registrerat sig och de som har sökt sig till Klanen, det kommer lottas ut minst en nyckel varje dag tills vi får slut på dem.

Permalänk
Medlem

Vad är medel åldern, och får man applya fast man bor i finland?

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Avstängd

Fyllde i en applikation till klanen precis.
Gillar erat system.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Vi tar emot ansökningar från hela norden, minimiålder har vi satt till 18 år men helst 20+ för att hålla nivån uppe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ithilien:

Expertis
Många av våra Lagmedlemmar är aktiva inom det militära eller har militärutbildningar bakom sig, vi använder därför denna kompetens ofta i våra träningar och matcher så gott det går att implimentera i ett dataspel. Allt för att ge dig som spelare den ultimata upplevelsen av både spel men samtidigt realism.

Hihi kan se de framför mej:

"Svensk FN styrka i främmande land. Mitt under uppdraget kommer X på at de är pracc. Stressande å förvirrat rusar han in i ett hus "Need your PC, what connection you have?", sätter sej ner å börjar lira mitt i pågående operation. Snacka om 3D ljud

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Lät ju riktigt spännande det här! Får kanske at och göra en ansökan, men ska nog tänka över det hela lite först så jag är säker på att jag har möjlighet att lägga den tid och energi som krävs

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Hihi kan se de framför mej:

"Svensk FN styrka i främmande land. Mitt under uppdraget kommer X på at de är pracc. Stressande å förvirrat rusar han in i ett hus "Need your PC, what connection you have?", sätter sej ner å börjar lira mitt i pågående operation. Snacka om 3D ljud

Ja fan det är inte omöjligt

Minns på den tiden då jag var aktiv inom hemvärnet och hade utbildning med yngre då vi tränade SiB, efter en felplacerad granat som studsade tillbaka i rummet där de stod så hoppade en stackare o gömde sig bakom bokhyllan.
"Du är död" ropade befälet.

- men va fan hyllan tar ju smällen, svarade rekryten

- Och varför tror du det, frågade befälet

- för att i Counterstrike kan man det, svarde rekryten.

ja du vat är världen på väg idag??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orgondor:

Lät ju riktigt spännande det här! Får kanske at och göra en ansökan, men ska nog tänka över det hela lite först så jag är säker på att jag har möjlighet att lägga den tid och energi som krävs

Det skadar aldrig att tänka efter före, sedemera kan du iaf registrera dig på communityn och spela och delta i turneringar som vi kommer att hålla framöver.
Information finns och kommer dyka upp allt eftersom.

//Alucard

Permalänk
Medlem

vet inte om jag kommer ha dator till closed beta, me kan man signa upp efter betan också? älskar teamwork<3

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

vet inte om jag kommer ha dator till closed beta, me kan man signa upp efter betan också? älskar teamwork<3

Du är välkommen att regga dig när du vill, ämnar du dig att spela inom klanen får du ansöka när du kan - inget är omöjligt och det behövs alltid folk.

//Alucard

Permalänk
Medlem

Riktigt trevliga grabbar när man pratar med dom iallafall Och det verkar som att dom vill satsa än att bara sitta och pcw:a utan någon framgång. Samt 50kr i månaden är inte mycket till en community ifall någon tvekar vid den biten!

Permalänk
Medlem

50 kr/månad = 1 paket cigaretter som du avverkar på 1½dag
50 kr/månad = inte ens en hel lunch
50 kr/månad = 3 påsar Ahlgrens bilar
50 kr/månad = 3 marabou chokladkakor
50 kr/månad = 3 st 2liters coca cola + pant
50 kr/månad = 2 påsar chips (beroende på tillverkare)
50 kr/månad = 1 smsbiljett
50 kr/månad = 10 pkt nudlar på stormarknaden

Dyrt nej, det är billigt om man jämför vad det kostar att vara med i ett ishockeylag, eller ett fotbollslag t o m lokala schackföreningen är dyrare per månad.
Vi blir inte miljonärer för att en klanmedlem betalar 50 kr i månaden, men vi kommer definitivt se till att det kommer bli roligt att vara en del av klanen, vi satsar på att skapa en bra stämning och att kunna köra events mellan varven.
Plus att vi kommer bedriva turneringar där det kommer finnas priser i olika former.

värt pengarna? Jag anser det iaf och betalar för min del i klanen och communityn.

Permalänk
Medlem

Synd att man bara är 16 bast då jag är en trogen Bf2 spelare Får väl skicka in en ansökan om ett par år kanske...

Permalänk
Avstängd

Ansökan skickad. Var god kika mailen.

Permalänk
Avstängd

Hittills otroligt trevligt bemötande på Teamspeak!
Känns riktigt bra detta alltså.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Hur många spelare har ni i klanen just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klocker:

Hur många spelare har ni i klanen just nu?

Vi får in ansökningar på rullande band och vi har börjat gå igenom dem en efter en, igår satt vi uppe sent som attan och diskuterade om de första som kommit in och har sållat bort några.

Det är bara att skicka in ansökningarna så vi får titta på dem, vi söker folk till klanen och det är fortfarande öppet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ithilien:

Ja fan det är inte omöjligt

Minns på den tiden då jag var aktiv inom hemvärnet och hade utbildning med yngre då vi tränade SiB, efter en felplacerad granat som studsade tillbaka i rummet där de stod så hoppade en stackare o gömde sig bakom bokhyllan.
"Du är död" ropade befälet.

- men va fan hyllan tar ju smällen, svarade rekryten

- Och varför tror du det, frågade befälet

- för att i Counterstrike kan man det, svarde rekryten.

ja du vat är världen på väg idag??

Haha klockrent

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

ja de kan man nog lugnt säga, tror att många kunde med näppe kväva ett skratt där

Permalänk
Medlem

Rekryteringen är fortfarande igång, passa på nu innan vi täpper till alla platser

Permalänk

är den NSFW?

Permalänk
Medlem

Nej, det är NsF eller Nordic Strike Force som sagt.

Permalänk

Lagt upp en ansökan.

Skulle vara riktigt trevligt att få spela med lite seriösare spelare som förstår vad det innebär att jobba som ett lag!

Edit: Insåg nu i efterhand att ansökan ser väldigt slarvig ut och ger väldigt lite specifik information som ni förmodligen vill ha, menmen..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Inaktiv

Kul att se att sånt här existerar även här i Sverige
Ser inte så mycket utav det i t.ex. BC2.
En match där man spelar med perfekt teamwork är hundra gånger roligare än en match där man kör ensamvarg.
Kan dock inte ansöka pga min ålder men ska hålla kik i denna tråden ändå!

Permalänk
Medlem

om man är 17 och fyller 1 nov får man ansöka fortfarande?

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |