Steam Support (Hur Kontaktar Man Dom?)

Permalänk
Medlem

Steam Support (Hur Kontaktar Man Dom?)

Hejsan.

Jag satt och lirade Modern Warfare 2 med en polare när jag helt plötsligt droppades, när jag försökte komma in i Online Mode igen så fastande jag i connecting to IWnet, men ingenting hände.

Jag försökte gå in på min egen Steam Sida (Profil) men den laddades inte, jag kunde se min kompis steam sida och där började jag bli orolig. Jag hade skrivit en kommentar där tidigare, kommentaren var kvar men namnet på den som skrev kommentarer var borta.

Jag försökte hitta någon email adress till steam support, och den ända jag hittade var steamsupport@support.steampowered.com men den verkar inte funka.
Deras andra support system är helt värdelöst och var ingen hjälp till mig alls.

Den mail jag registerade till mitt account var med www.Hackermail.Com, men dom existerar inte längre.

Så jag undrar lite vad Problemet kan vara? Och hur jag ska ta kontakt med Steam så dom kan fixa det här åt mig.

För övrigt vill jag tillägga att jag INTE har fuskat på något spel samt att jag inte andvänt crackat/hacket material.
Jag vet dock att jag har blivit reported flera gånger i MW2 när det har gått riktigt bra för mig, därför är jag rädd att Steam har bannat mig

Permalänk
Medlem

https://support.steampowered.com/newticket.php

Kontakta där. Välj att adda en "alternative e-mail" o sätt den sedan som primär.