Permalänk
Medlem

Bästa internminnet ever!

Var bara tvungen att länka det här xD
Internminnen

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Medlem

det finns massa sådana diskutionstrådar här, dock brukar dom dock bli låsta...

Men håller med, dom är jäkligt roliga:):D

Ett bra sätt att få en större e-penis?:P

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av wrathian:

Var bara tvungen att länka det här xD
Internminnen

Vi har sett det förut och skämtet är ungefär lika dåligt nu som då, möjligen mer uttjatat. Har all respekt för att du kanske såg det först nu men det har tyvärr förekommit rätt många ggr.

Till övriga, humor är givetvis tillåtet men håll det inom reglerna, tack...

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Vi har sett det förut och skämtet är ungefär lika dåligt nu som då, möjligen mer uttjatat. Har all respekt för att du kanske såg det först nu men det har tyvärr förekommit rätt många ggr.

Till övriga, humor är givetvis tillåtet men håll det inom reglerna, tack...

så sant lars:)

Men blir tråden låst? (har för mig dom andra blev det):)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Haha... Ungefär lika kul som när jag såg en tandkräm i Tyskland som hette Kukodent.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av bourne94:

så sant lars:)

Men blir tråden låst? (har för mig dom andra blev det):)

Nix, inte automatiskt. De andra blev det när humorn gått överstyr och blev lite väl infantil. Var därför jag klev in direkt och lade en lätt varning. Plus att jag ju håller ett öga på den nu...

Det finns många ord som blir lustiga när de uttalas eller tas till ett annat språk där betydelsen kan ändras helt, är övertygad om att det finns hela bataljoner med copyright och språkkontrollanter på stora företag med publiceringsansvar under diverse åldersgränsreglementen.

Kan ju debatteras om den ligger i rätt forumsdel också men men.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Ok, kan väl erkänna att jag inte direkt sökte innan jag skrev och att det antagligen är fel forumsdel.. Du kan ju låsa den eller flytta den till OT så att den slipper störa i den "seriösa delen".

Visa signatur

Asus M4A79XTD | Phenom II 925 | HD4870 512 | SSD 510 120GB | Caviar Blue 500GB | 4Gb 1600mHz | Corsair VX550
EK-CoolStream RAD XTC 280 | DD-4870 | EK Supreme HF | Phobya DC-12 260 | Phobya Balancer 150

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Haglund:

Haha... Ungefär lika kul som när jag såg en tandkräm i Tyskland som hette Kukodent.

Usch, den vill man ju inte ha i munnen... eller?

Själv har jag funderat ett tag på hur man egentligen ska uttala SteelSeries musmattor i serien QcK.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av wrathian:

Ok, kan väl erkänna att jag inte direkt sökte innan jag skrev och att det antagligen är fel forumsdel.. Du kan ju låsa den eller flytta den till OT så att den slipper störa i den "seriösa delen".

* Undrar stilla vilken del det kan vara.*

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd låst pga olämpligt skämt som nu är raderat*

Tyvärr, oavsett avsikten eller sanningshalten så finns det gränser.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers