AMD Battlefield 3 Drivrutiner!

Permalänk
Medlem

AMD Battlefield 3 Drivrutiner!

Verkar som att amd kontrar Nvidias drivrutiner med några av sina egna!

http://support.amd.com/us/Pages/AMDCatalyst1110Previewdriver....

Står inget om procentuel ökning dock, endast att det är en ökning.

Jag tänker pröva med dem drivrutinerna jag har idag innan jag uppgraderar, Får bli i eftermiddag ifall jag märker av lagg

· Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series for single GPU configurations
Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on CrossFire configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series
Enables support for Eyefinity 5x1 display (portrait and landscape) configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series
· Vision Engine Control Center: User Interface enhancements have been implemented for the CrossfireX, GPU Overdrive, and Information Center pages

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Dessa fungerar inte, ännu.

Permalänk

Kolla om de nya drivrutinerna fuckar upp 3D MARK Vantage. Det gjorde det för mig iaf, flimmer-OS.

Visa signatur

ASUS RAMPAGE III EXTREME | Intel i7 930 @ 4Ghz | CORSAIR 6GB 1866mhz | XFX HD 5970 2GB @ 900Mhz & 1180Mhz 1.2v | Crucial SSD C300 64GB | WD 500GB | M-AUDIO C-600 AVID | Corsair TX 850W

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ErDraug:

Verkar som att amd kontrar Nvidias drivrutiner med några av sina egna!

Står inget om procentuel ökning dock, endast att det är en ökning.

Jag tänker pröva med dem drivrutinerna jag har idag innan jag uppgraderar, Får bli i eftermiddag ifall jag märker av lagg

Så AMD gör numera drivisar till nVidia, nice.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jalle64:

Så AMD gör numera drivisar till nVidia, nice.

Var inte riktigt det jag skrev men kan så klart tolkas så om man är lite dummer

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk

Funker drivrutinerna fortfarande inte?

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus