Permalänk
Medlem

Inte fått beta key än

Hej !

Jag har inte fått min beta key än.....klockan är ju ändå 15:16. Har köpt MoH tire 1 edition i sommras i hopp om tidig beta. Har regristrerat det hos orgin mm. vrf får jag inte min beta key ? :/

Permalänk

Kontakta supporten, vi kan inte veta varför dom inte har skickat en key till dig ännu.

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

haha, nä som sagt, du må prata med rätt ställe för en sån här sak. hos oss får du mest tröst när du beklagar dig.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk

Har du kollat i skräpposten?

Visa signatur

Säg inte att du är bäst. För min mamma sa att jag var bäst!

Permalänk
Medlem

Samma här, sitter och chattar med supporten as we speak, återkommer med svar när jag är klar med dem..

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk

testa ifall denna sidan ifall ni fick testa alphan och har MoH
http://battlelog.battlefield.com/bf3/gate

Visa signatur

Silverstone Fortress 2 - Samsung 840 EVO 250Gb - Asus GTX Strixs 970
Asus Maximus VI Formula - Core i5 4670K - Adata 8Gb
CM Hyper 212EVO - Seasonic Platinum 760W

BenQ XL2411Z - Corsair M60 - Corsair K70 - SteelSeries Wireless H

Permalänk
Medlem

Sameer: Hi, my name is Sameer. How may I help you?
Filip Sundquist: Hi Sameer
Filip Sundquist: i got probs with my early acces beta key
Filip Sundquist: or
Filip Sundquist: never got one, even though i registerd MoH tier 1 weeks ago
Filip Sundquist: So i was wondering if u could check that out for me... ?
Filip Sundquist: ?
Filip Sundquist: Are you still there?
Sameer: Please give me a moment.
Filip Sundquist: Sure, thx
Sameer: Well, invitation emails are still being sent out.
Sameer: Please keep checking your email, and to be ready to get in the fight!
Filip Sundquist: So the email will with 100% certany come soon?
Filip Sundquist:
Filip Sundquist: *certainly

Communication with Sameer has been lost. Please wait while attempts are made to restore the connection.
You will be requeued in approximately 120 seconds.
Communication with Sameer has been restored.

Filip Sundquist: ?
Filip Sundquist: So the email will with 100% certainly come soon?
Filip Sundquist: Well sir, have a nice day!
Sameer: Yes, you'd get the key for sure.
Filip Sundquist: THX

Visa signatur

* ATI Radeon HD 5850 1GB * ATX Intel P55 (P7P55D PRO) * Corsair XMS3 4096MB DDR3 PC3-10666 1333MHz * Corsair (PSU) 650W TX ATX * Antec Three Hundred * Intel Core i5 750 2,66GHz * Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM / 32MB Cache * OCZ Vertex 2, 64 GB *

Permalänk
Medlem

Jag köpte MOH tier 1 för några dagar sedan och lade in det på origin igår, har fortfarande inte fått någon nycket. någon som känner igen sig?

Visa signatur

Karl Pilkington, discussing dopplegangers - "How would I know which one I was?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av WijK:

Jag köpte MOH tier 1 för några dagar sedan och lade in det på origin igår, har fortfarande inte fått någon nycket. någon som känner igen sig?

Köpte man MOH tier 1 efter juli i somras så får man inte tidig tillgång till betan.

Permalänk
Avstängd

asså wtf bara jag som ej fått nyckel ännuii?!?!?!?!?!?!?!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk

Har varit i kontakt med både svenska och engelska supporten och fått två helt olika svar:

Citat:

Hi, my name is XXX. How may I help you?
M G: Hi! I bought and installed a physical ex of MoH:T1 yesterday to get the early access to the Battlefield 3 BETA, but still haven't gotten any email.
XXX: We understand your excitement for the game's early access.
XXX: Please wait for only a few hours and you will get an Email with the key in your account.
XXX: You will get the email of beta with in few hours.
M G: I'm glad to hear that, since the Swedish support told me that I had to register even the physical version before 25 september.
XXX: You have register MOH ?
M G: Yes, yesterday evening.
XXX: Okay.
XXX: You will get the email .

M G: Okay, so there is nothing left to do than to just wait? You're not able to speed up the process in any way?
XXX: I am sorry no.
M G: Okay, thank you very much for your help and goodbye.
XXX: Thank you for contacting Electronic Arts. Bye and take care.

Citat:

Electronic Arts Tekniska Support
Kund Per webbformulär (M G) 2011-09-27 06:38 AM

Hej!
Jag köpte och installerade (ett fysiskt ex av) Medal of Honor Tier 1 igår kväll, enbart för tidig tillgång till BF3-BETAn. Nu har jag fortfarande inte fått nyckeln och börjar bli smått frustrerad då den är minst 40 min försenad...

Hej ,

Tack för att du kontaktat EA Support idag angående BF 3 betan,

För att kunna lösa det problem du råkat ut för så kommer du endast få tidig tillgång till betan om du registrerat MOH Tier 1 edition innan den 25 september 2011

mer information hittar du på den här sidan,

http://www.battlefield.com/uk/battlefield3/1/beta

Jag hoppas du funnit informationen användbar. Om den inte var till hjälp eller om du har en annan förfrågan, tveka inte att kontakta oss igen via ditt konto på http://electronicarts.se

Vi på Electronic Arts Support önskar dig en trevlig spel upplevelse.

M.v.h XXXXX

Maskerade supportpersonalens namn.
Visa signatur

Intel Core i5-11600K + Corsair H100i PRO XT | ASUS TUF RTX 3070 Ti | Corsair LPX 3200 4x8GB | Gigabyte Z590 GAMING X | ASUS PCE-AC68 | PNY XLR8 M.2 500GB + Samsung 850 PRO 256GB + Corsair Force 3 2x120GB | ASUS XonarDX | Corsair AX860 | Fractal Design Define 7 Compact Vit TG | Acer XB271HU + Dell U2412M | Sennheiser PC360 | Logitech G710+ | Mionix Naos QG | Win10x64 | ASUS RT-AC66U

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeanGreen_SWE:

Har varit i kontakt med både svenska och engelska supporten och fått två helt olika svar:

Konstigt med 2 olika svar....hoppas alla vi utan beta nycklar får dom snart iaf :/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nanberg8:

Konstigt med 2 olika svar....hoppas alla vi utan beta nycklar får dom snart iaf :/

JAAAAA! jag får fucking damp asså men jag försöker ändå prata normalt på twitter, det enda jag vill veta är att utskicket är i full rulle för pc även fast vi inte fått nycklarna ännu, så länge jag få veta att det e på g hela tiden så e jag nöjd, värsta vore att få veta om en timme att de haft problem utan att sagt nått då får jag fucking fucxking fukcingrapeshithell911damp!!!!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

JAAAAA! jag får fucking damp asså men jag försöker ändå prata normalt på twitter, det enda jag vill veta är att utskicket är i full rulle för pc även fast vi inte fått nycklarna ännu, så länge jag få veta att det e på g hela tiden så e jag nöjd, värsta vore att få veta om en timme att de haft problem utan att sagt nått då får jag fucking fucxking fukcingrapeshithell911damp!!!!

Skulle vara ännu värre om vi nt skulle få några nycklar alls, blev besviken när man bara skulle få betan 2 dagar innan allla andra om man köpte MoH och sen det här. kan ju inte direkt säga att man är speciellt glad

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nanberg8:

Skulle vara ännu värre om vi nt skulle få några nycklar alls, blev besviken när man bara skulle få betan 2 dagar innan allla andra om man köpte MoH och sen det här. kan ju inte direkt säga att man är speciellt glad

ne precis, kjänns ju jävligt nödvändigt å ha bokat spelet före 25:e HELT I JEVLA ONÖDAN GHAHHHHH

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Har Alpha men inte beta

Jag tycker att de är rätt konstigt att jag fick Alphan 2011-07-27 . men jag har fortfarande inte fått beta invite och inte heller nån annan jag pratat me än som fick alpha genom MoH.

Permalänk
Avstängd

!!

Över 3,5 timme väntat nu, jevligt lust man får att bara avboka hela skiten
eftersom de inte ens kommunicerar med en, återigen behandlat som en
robot el nummer i det hela, hur FAN kan vissa få jobba som support där?
jag har fanimig bättre erfarenhet å allt än dem jevla n00bzen, jevla idiot
arbetsgivare blir så jevla fuckingdamprapehorahelvetes förbannad GHHJAHasdf asdf

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Över 3,5 timme väntat nu, jevligt lust man får att bara avboka hela skiten
eftersom de inte ens kommunicerar med en, återigen behandlat som en
robot el nummer i det hela, hur FAN kan vissa få jobba som support där?
jag har fanimig bättre erfarenhet å allt än dem jevla n00bzen, jevla idiot
arbetsgivare blir så jevla fuckingdamprapehorahelvetes förbannad GHHJAHasdf asdf

Tycker nästan att man borde typ kunna stämma EA eller nått då de lovade early acces till betan, alltså falsk marknadsföring. Tycker att man borde få en fri kopia av BF3 när det kommer ut eller något. försökt kontakta dem i flera timmar och har nt fått nått svar -.-

Permalänk
Skrivet av nanberg8:

Tycker nästan att man borde typ kunna stämma EA eller nått då de lovade early acces till betan, alltså falsk marknadsföring. Tycker att man borde få en fri kopia av BF3 när det kommer ut eller något. försökt kontakta dem i flera timmar och har nt fått nått svar -.-

För att få tag på dem (efter cirka en timmes kö):
http://support.ea.com/app/ask

Visa signatur

Intel Core i5-11600K + Corsair H100i PRO XT | ASUS TUF RTX 3070 Ti | Corsair LPX 3200 4x8GB | Gigabyte Z590 GAMING X | ASUS PCE-AC68 | PNY XLR8 M.2 500GB + Samsung 850 PRO 256GB + Corsair Force 3 2x120GB | ASUS XonarDX | Corsair AX860 | Fractal Design Define 7 Compact Vit TG | Acer XB271HU + Dell U2412M | Sennheiser PC360 | Logitech G710+ | Mionix Naos QG | Win10x64 | ASUS RT-AC66U

Permalänk
Medlem
Skrivet av MeanGreen_SWE:

För att få tag på dem (efter cirka en timmes kö):
http://support.ea.com/app/ask

satt i kö 1,5 timmar och sen blev allt cp och stog det 1 timme var igen så då orkade jag nt med det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nanberg8:

Tycker nästan att man borde typ kunna stämma EA eller nått då de lovade early acces till betan, alltså falsk marknadsföring. Tycker att man borde få en fri kopia av BF3 när det kommer ut eller något. försökt kontakta dem i flera timmar och har nt fått nått svar -.-

JA FAN JA! stämma skithelvete ur dem för kan folk få igenom i domstol att deras kaffe var för varmt på donken så ska fanimig vi få stämma för att vi inte fick beta enligt avtalet som stod, hade de reserverat sig för förseningar hade jag inget sagt men nu för helvetesfittahoraskithelvetefanimigrapetheirdaughtershelvete!!!!!!!

Skrivet av MeanGreen_SWE:

För att få tag på dem (efter cirka en timmes kö):
http://support.ea.com/app/ask

ja jag väntarn u, är 2200+ före mig men nu "bara" 1800+ kvar... -.- jag gav dock ordernummer från origin så möjligen kan ajg få nån slags jävla hjälp el uppdatering som inte går att avläsa på nån twitter alls wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Skrivet av AplAy:

JA FAN JA! stämma skithelvete ur dem för kan folk få igenom i domstol att deras kaffe var för varmt på donken så ska fanimig vi få stämma för att vi inte fick beta enligt avtalet som stod, hade de reserverat sig för förseningar hade jag inget sagt men nu för helvetesfittahoraskithelvetefanimigrapetheirdaughtershelvete!!!!!!! ja jag väntarn u, är 2200+ före mig men nu "bara" 1800+ kvar... -.- jag gav dock ordernummer från origin så möjligen kan ajg få nån slags jävla hjälp el uppdatering som inte går att avläsa på nån twitter alls wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kontrakt har brutits, deras support är överbelastad och dem jobbar antagligen häcken av sig för att få allt att fungera.

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fritjof92:

Inga kontrakt har brutits, deras support är överbelastad och dem jobbar antagligen häcken av sig för att få allt att fungera.

ja jag förstår det å deras supportrar klagar jag inte på, jag har skickat rätt jävligt trevlig fråga för jag vet att man kmr ingenvart i världen med ilska å jag skrev att jag förstår om de får massa pundhuvven som ställer samma jevla idiotiska frågor som finns svarad i faq men min gör icke det, men tammefanimig dampar jag dock annars över min situation som så mnåga andra gör. jag vill bara få nån slags mänsklig bekräftelse att "JA det skickas fortfarande keys till mejls i EU å även sverige" el "nej det har stoppats å fixas för att slås igång igen" för då vet jag läget ist för att sitta förvirrad å förbannad i ovishet... !!!!!!!!!!!!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Inaktiv

Testade också deras chat, tog lite över en timme och snubben sa bara att koderna är på väg ut...men det verkar inte vara så. :/ 48 timmars tidig access...mjae, inte för oss iallafall.

Kan slå vad om att alla jänkarna har sitt redan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Segas:

Testade också deras chat, tog lite över en timme och snubben sa bara att koderna är på väg ut...men det verkar inte vara så. :/ 48 timmars tidig access...mjae, inte för oss iallafall.

Kan slå vad om att alla jänkarna har sitt redan.

btw när man kmr in i chatten, kan man chatta? el får man bara svar på sin förskickade fråga å sen disconnected??

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Snart blire väll bara 12 timmars tidig acces, sen funkar kanske inte det heller sen blir det exremt kaos när open beta öppnar och alla servrar e nere till måndag.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AplAy:

btw när man kmr in i chatten, kan man chatta? el får man bara svar på sin förskickade fråga å sen disconnected??

Man fick prata med en support. Jag hade turen att få en riktigt trevlig med massor av automatiska svar. Antar dock att ämnet om Battlefield 3-betan var ganska omfattande.

Permalänk

Har inte fått mitt mail med early access key ännu. Jag förbokade mitt BF3 Limited Edition hos Origin för ganska prick 2 månader sedan... Blir väl typ 8 timmars early access, eller så blir det ingen alls... blir så trött eftersom ALLA andra från klanen som också hade förbokat det hos Origin eller köpt MoH, har fått en Early Access key och den fick dom mellan 12:00 och 15:00 tiden idag.

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem

Jag har inte heller fått nån nyckel och det är fullständigt idiotiskt när man förbeställt via Origin (för en månad sen). Samma konto för att logga in på battlelog, ser inte databasen att man har BF3 LE? En löjligt enkel koll.

Kollade med supporten runt 18:00 och då var det auto-svaret "vänta några timmar". Jahaja... Sitter i kö igen och får se man möter en bot eller nån med hjärna. Jag gissar på det första.

Permalänk
Medlem

"Gagan: aI sincerely regret any inconvenience caused due to this issue. But try to understand our limitation as well. There is no way for us to create a new code here, The codes are generated by the servers and server will sent them."

Det fick Arginj på forumet som svar i supporten, så vi som sitter utan nycklar har väll blivit lurade.