Permalänk
Medlem

BF3 Beta Server

Hyrde precis en E-S server i 1 månad.

16 slots

Namn på server: Landskapet
Länk till server: http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/ca24b437-dd...

Söker lite trevliga spelkamrater.

Citat:

Snackade precis med e-s, dem säger att dem fått ett argt mejl från EA att man inte längre får lov att administrera servrar på betan. Servern finns kvar den har bara bytt namn.

Uppdaterad länk
Permalänk
Medlem
Skrivet av d0m1nation:

Hyrde precis en E-S server i 1 månad.

16 slots

Söker lite trevliga spelkamrater.

Det är också första gången jag hostar en BF server, vet ni om det finns någon wiki med "commands" osv?

Hade jag bara haft en beta nyckel hade jag kommit in o lirat,. så om 2 dagar kan jag vara med och ösa lite iaf

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Du är så välkommen så

Permalänk
Skrivet av d0m1nation:

Hyrde precis en E-S server i 1 månad.

16 slots

Söker lite trevliga spelkamrater.

Det är också första gången jag hostar en BF server, vet ni om det finns någon wiki med "commands" osv?

Jag har Betan idag, Jag joinar gärna

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

önskar jag hade en beta key...

Visa signatur

i5 750 3,7ghz,xfx hd 6870(snart ett till), gigabyte mobbo,corsair 60gb ssd,1250gb hdd, lian Li k62, 4gb ram, corsair agg 550w.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d0m1nation:

Du är så välkommen så

Posta server infon så man vet vart man ska joina när man får tillgång till betan.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Installerade precis spelet och håller på att lista ut var man skriver in serveruppgifterna

Permalänk
Medlem
Skrivet av d0m1nation:

Installerade precis spelet och håller på att lista ut var man skriver in serveruppgifterna

Fick du fler än en nyckel av e-s? Är du fortfarande intresserad av rekryterare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av d0m1nation:

Installerade precis spelet och håller på att lista ut var man skriver in serveruppgifterna

Lyckat till, kan inte hjälpa dig tyvärr då jag inte hostat server sen unreal tournament 99

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Fick du fler än en nyckel av e-s? Är du fortfarande intresserad av rekryterare?

Jepp, nope det är redan gjort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d0m1nation:

Jepp, nope det är redan gjort.

Ok. Om någon hoppar av eller om du behöver någon fler så ställer jag gärna upp som jag skrev i Beta-tråden!

Permalänk
Medlem

Här är länk till servern, bara att joina!
http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/d12b4326-be...
Måste tyvärr dra snart, ska laga mat sen träna så jag kan inte administrera förän senare i kväll.
Men det är fritt fram att köra på!

Permalänk
Hedersmedlem

gick servern ner, eller är det bara från min sida den ser ut att vara nere?

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Verkar som servern gick ner går inte att hitta den via länken i denna tråden heller.

Visa signatur

App-v, msi packaging, Application deployment, AZ-900
Main: Core i5-4670 K, 12 GB RAM, GTX780, OS Win 10 Pro
Server: Core i5-4590, 32 GB RAM, Lagring: SSD Diskar, OS ESXI 6, 2xNIC
Jobbdator: HP Zbook 15 G2

Permalänk
Medlem

Snackade precis med e-s, dem säger att dem fått ett argt mejl från EA att man inte längre får lov att administrera servrar på betan. Servern finns kvar den har bara bytt namn.

Nya länken: http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/ca24b437-dd...

*uppdaterar länkarna i tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av d0m1nation:

Snackade precis med e-s, dem säger att dem fått ett argt mejl från EA att man inte längre får lov att administrera servrar på betan. Servern finns kvar den har bara bytt namn.

Nya länken: http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/ca24b437-dd...

*uppdaterar länkarna i tråden

Tackar för inbjudan!
Det finns risk/chans att jag hälsar på på Fredag kväll/natt