Permalänk
Medlem

Köpte BF3, men en fråga..

Köpte BF3 via Origin idag, får man beta tidigare än andra?

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk

Nepp.

Innan 25 skulle man ha beställt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Innan den 25e eller den på en 25e... jag mailade dom, blev lite orolig att jag inte skulle få spela.... hehe

Permalänk
Medlem

jag köpte mitt på den 25, så även enligt orderbekräftelsen som kom dagen efter. så jag väntar och ser hur de blir

Permalänk
Medlem

Så står de ju inte i deras butik , stod "köp bf3 nu och få beta tillgång"

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

Läs resten under den texten, säger att det upphör 25:e...

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk

Your account is not allowed to login
Your account is not allowed to login
Your account is not allowed to login
Too many failed logins, you have been blocked

:/

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem

Då ska det ju inte stå som main reklam på butiken

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tobias75:

Läs resten under den texten, säger att det upphör 25:e...

Vart står det på denna sidan? http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...
För jag ser det då inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bassen87:

Vart står det på denna sidan? http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...
För jag ser det då inte.

Jag pratar om programmet.. inte hemsidan

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SIR_HanZen:

Jag pratar om programmet.. inte hemsidan

Spelar väl ingen roll om det är programmet eller hemsidan. De för ju reklam som om att du skulle få din tidigare BETA nyckel redan idag, jag har inte sett någonting om att man skulle beställa innan eller på den 25 september. Isåfall är det ju falsk marknadsföring, jag fick upp detta reklam fönster IDAG och såg att man kunde förhandsboka BF3 och få tillgång till BETAN som startar idag den 27 september. Får man då inte sin nyckel idag så är det ju bara ett bluff företag.

Kollade även igenom det finstilta efter 25 september och det står inte där iheller.

Permalänk
Avstängd

Har laddat hem Origin och loggat in osv. Gick sedan in på förboknings sidan för battlefield 3 och där står det med den 25 september men det spelar ju ingen roll för mig eftersom jag har ju inte beställt det igenom Origin program utan igenom reklam länken jag visade innan och där står inte ett ord om att erbjudandet upphör den 25 september.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bassen87:

Har laddat hem Origin och loggat in osv. Gick sedan in på förboknings sidan för battlefield 3 och där står det med den 25 september men det spelar ju ingen roll för mig eftersom jag har ju inte beställt det igenom Origin program utan igenom reklam länken jag visade innan och där står inte ett ord om att erbjudandet upphör den 25 september.

jag har ej fått beta key än...

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

bluff

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Avstängd

sitter i kö till deras support, får väl se vad dem har för ursäkt när de svarar

Permalänk
Skrivet av Bassen87:

Spelar väl ingen roll om det är programmet eller hemsidan. De för ju reklam som om att du skulle få din tidigare BETA nyckel redan idag, jag har inte sett någonting om att man skulle beställa innan eller på den 25 september. Isåfall är det ju falsk marknadsföring, jag fick upp detta reklam fönster IDAG och såg att man kunde förhandsboka BF3 och få tillgång till BETAN som startar idag den 27 september. Får man då inte sin nyckel idag så är det ju bara ett bluff företag.

Kollade även igenom det finstilta efter 25 september och det står inte där iheller.

När jag läser det "finstilta" i länken som du hänvisade till så ser jag att det står "ERBJUDANDET UPPHÖR ATT GÄLLA NÄR PRODUKTEN LANSERAS." Och så som jag ser det så har ju den tidiga betan lanserats idag?

Visa signatur

Modekort: ASUS P6T Deluxe V2 CPU: Intel i7 950 @ 4.0 Ghz Gpu: Gigabyte GTX 460 SLI @ 890/1780/2000 Ram: Corsair XMS3 6x2048MB CL9 @ 1600Mhz Nätagg: Corsair AX 850 Chassi: Corsair Obsidian 800D

Ändå, INTE endå | Enda ända | Learn how to use those words, PLEASE!!!

Permalänk
Medlem

Uppdatera allt ni kommer fram till då! vill gärna veta sitter ju i samma sits o är på jobbet nu :-\

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

Köpte precis spelet från Origin av samma anledning.

Permalänk
Medlem

Så här står det i produktbeskrivningen på origin, hur ni nu kan ha missat det vet jag inte.

--------

Förhandsboka Battlefield 3 Limited Edition nu via Origin och få

BATTLEFIELD 3-BETA: 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG

ERBJUDANDET OM 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG UPPHÖR DEN 25 september 2011

Permalänk

Någon som fått något vettigt svar angående detta från EA?
Jag köpte spelet igår via Origin. Stod ingenstans att pre-beta erbjudandet upphört utan att det hela skulle bli tillgängligt den 27:e. Idag alltså.
Smått uppretad på detta då det klart handlar om vilseledande marknadsföring.
Att logga in på supportsidorna fungerar inte heller.
sour.now

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Skrivet av wooprat:

Så här står det i produktbeskrivningen på origin, hur ni nu kan ha missat det vet jag inte.

--------

Förhandsboka Battlefield 3 Limited Edition nu via Origin och få

BATTLEFIELD 3-BETA: 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG

ERBJUDANDET OM 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG UPPHÖR DEN 25 september 2011

länka?

Visa signatur

1. i9 osv...
2. Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av wooprat:

Så här står det i produktbeskrivningen på origin, hur ni nu kan ha missat det vet jag inte.

--------

Förhandsboka Battlefield 3 Limited Edition nu via Origin och få

BATTLEFIELD 3-BETA: 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG

ERBJUDANDET OM 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG UPPHÖR DEN 25 september 2011

Det är fortf. inte de vi pratar om!!!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

Vart hittar du den infon här?
http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...
Jag hade inte origin programmet installerat sen tidigare, vilket var där jag sedan hittade informationen. (Efter själva köpet.)

Uppenbarligen är det vilseledande reklam då vi är flera stycket som har köpt spelet därifrån Pga denna reklam.
Varför har dom ens kvar reklamen om tidigare beta tillgång efter att erbjudandet har utgått?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zachry:

Vart hittar du den infon här?
http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...
Jag hade inte origin programmet installerat sen tidigare, vilket var där jag sedan hittade informationen. (Eftersjälva köpet.)

Uppenbarligen är det vilseledande reklam då vi är flera stycket som har köpt spelet därifrån Pga denna reklam.
Varför har dom ens kvar reklamen om tidigare beta tillgång efter att erbjudandet har utgått?

Tack!!! en som fatta sjukt störande!!! vilseledande som fan

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Avstängd

Jag har snackat med dem på supporten och dem har nu ändrat reklamen på

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/html/pbPage.battle...

Från att ha stått: DEN TIDIGARE BETAN STARTAR 27/9 2011.
BLI FÖRST ATT TA KLIVET UT I STRIDEN MED ETT 48 TIMMAR LÅNGT FÖRSPRÅNG NÄR DU FÖRHANDSBOKAR VIA ORIGIN

Står det nu: DEN TIDIGARE BETAN STARTAR 27/9 2011.
ERBJUDANDET OM 48 TIMMARS TIDIG TILLGÅNG UPPHÖR DEN 25 september 2011

Klockren falsk marknadsföring, undrar hur många som köpt det idag pga att de trott de skulle få key samma dag

Från supporten fick jag som svar att de tyvärr inte kan ge ut någon key eftersom detta skötes automatiskt, men jag fick en 20% rabatt kupong hos EA för att de "strulat" till det. Och naturligtvis är de 499 kr rikare på min bekostnad.

Permalänk
Medlem

Ja samma för mig!! jävla as

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem

"You are currently number 1673 in the queue. You should be connected to an advisor in about 19 minutes. The average amount of time a customer has to wait is 33 minutes."

KUL!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Skrivet av SIR_HanZen:

"You are currently number 1673 in the queue. You should be connected to an advisor in about 19 minutes. The average amount of time a customer has to wait is 33 minutes."

KUL!

Var ännu roligare när jag väntat en timme och när jag äntligen kommit fram så står det "status:cancelled" :S

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Hmmm :S

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |