Kan inte ansluta till Bf2 Special Forces?

Permalänk

Kan inte ansluta till Bf2 Special Forces?

Som rubriken säger jag kan inte ansluta till multiplayer i Bf2 eller Bf2 Special Forces. När jag försöker ansluta i Special Forces står det att jag bör kontrollera min nätverks anslutning, jag är ansluten till internet? Sen mitt andra problem när jag ska spela vanliga Bf2 så står det att min cd nyckel är ogiltig? jag har skaffat spelet på lagligt vis helt normalt?

Tack på förhand!

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av 123isak123:

jag har skaffat spelet på lagligt vis helt normalt?

Är du säker? Eller.. är det en fråga?
Jag fattar inte..

Visa signatur

4670K, 8GB RAM, MSI 760

Permalänk

Har du senaste patchen (typ 1.5 eller högre)? Pröva installera om hela spelet annars och uppdatera drivrutiner. Special Forces har jag dock haft lite problem med tidigare, antagligen är det server-relaterat (ingen spelar det längre i princip).
CD-nyckeln vet jag inte. Kan ha med kontot att göra...

Permalänk
Skrivet av id_hunter:

Har du senaste patchen (typ 1.5 eller högre)? Pröva installera om hela spelet annars och uppdatera drivrutiner. Special Forces har jag dock haft lite problem med tidigare, antagligen är det server-relaterat (ingen spelar det längre i princip).
CD-nyckeln vet jag inte. Kan ha med kontot att göra...

Jag har 1.5. Provar igen imorgon om det inte funkar får jag prova det.

Skickades från m.sweclockers.com

Btw citera gärna vid svar!

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Skrivet av Svbg:

Är du säker? Eller.. är det en fråga?
Jag fattar inte..

?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av 123isak123:

ja är det lagligt köpt eller inte?...du skriver skitkonstigt med smileys precis som om du tagit hem det olagligt..var ärlig så kommer du längre

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Skrivet av Andyah:

ja är det lagligt köpt eller inte?...du skriver skitkonstigt med smileys precis som om du tagit hem det olagligt..var ärlig så kommer du längre

Helt lagligt! Eller är det? Hahah skämta det är 110% lagligt än lagligast!

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av 123isak123:

Helt lagligt! Eller är det? Hahah skämta det är 110% lagligt än lagligast!

har du 64bit operativsystem? för jag känner iaf folk som inte kan spela det för att dom inte har 32bit, men jag kan spela det på 64bit men för dom står det inte "no network connection" eller liknande

Visa signatur

CPU: Ryzen 1700x med be quiet! Pure Rock | GPU: 2x GTX 760 2GB i SLI | RAM: 16GB DDR4 | OS: Debian

Permalänk
Skrivet av Toimi:

har du 64bit operativsystem? för jag känner iaf folk som inte kan spela det för att dom inte har 32bit, men jag kan spela det på 64bit men för dom står det inte "no network connection" eller liknande

Har inte 64bit :S

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

Hejsan 123isak123,

Skrivet av 123isak123:

Har inte 64bit :S

Om jag förstått dig rätt får du ett felmeddelande "din CD-nyckel är ogiltligt" när du försöker koppla upp dig på multiplayer spel i BF2 SF.
Samma sak hände mig, jag köpte BF2 CC på Spelbutiken för runt 100:-
Allt gick bra utom multiplayer på BF2 SF.
Jag tog kontakt med EA:s online support
Efter att ha varit i kontakt med två olika support-personer (EA "eskalerarde" mitt ärende till "nivå 2") ombads jag skicka en bild där DVD:n, nycklarna, mitt namn och dagens datum var med. Sagt och gjort så fick jag ett nytt ex av BF2 CC via Origin, digitalt.

Så ta kontakt med EAs onlinesupport.

Den bästa servern att spela BF2 på verkar vara 2F4Y.com. De körs "Strike at Karkand" dygnet runt!

Permalänk
Skrivet av ThomasLidstrom:

Hejsan 123isak123,

Om jag förstått dig rätt får du ett felmeddelande "din CD-nyckel är ogiltligt" när du försöker koppla upp dig på multiplayer spel i BF2 SF.
Samma sak hände mig, jag köpte BF2 CC på Spelbutiken för runt 100:-
Allt gick bra utom multiplayer på BF2 SF.
Jag tog kontakt med EA:s online support
Efter att ha varit i kontakt med två olika support-personer (EA "eskalerarde" mitt ärende till "nivå 2") ombads jag skicka en bild där DVD:n, nycklarna, mitt namn och dagens datum var med. Sagt och gjort så fick jag ett nytt ex av BF2 CC via Origin, digitalt.

Så ta kontakt med EAs onlinesupport.

Den bästa servern att spela BF2 på verkar vara 2F4Y.com. De körs "Strike at Karkand" dygnet runt!

Ska ta mig tiden att göra det

Visa signatur

Bitfenix Merc Alpha | i5 3570K @3,4Ghz | KFA2 GTX570 | Corsair 8GB Vengeance | FSP 700W | 1TB Seagate Barracuda