Kommer inte inte in på någon BF3 server...

Permalänk
Medlem

Kommer inte inte in på någon BF3 server...

Kommer inte in på någon server. Antingen är det fullt eller så står det "Server Queue" och inget händer. Jag har senaste drivisarna.
Någon som vet vad felet kan vara?

Tack på förhand den som vet.

Permalänk

Får samma fel. Provat både med IE och FF. Trycker jag på Quick Match så står den och tuggar, ingenting händer. Får som ingen annan info heller vilket gör att jag inte har någon aning om hur lång tid det ska ta med Quick Match.

Har hittat vissa servrar som inte varit fulla, trycker på join, får INTE upp meddelandet om att den är full, men den startar ändå inte.

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av petehell:

Kommer inte in på någon server. Antingen är det fullt eller så står det "Server Queue" och inget händer. Jag har senaste drivisarna.
Någon som vet vad felet kan vara?

Tack på förhand den som vet.

Är EA som sabbat hela skiten. Får "can´t get a connection, server has timed out osv". Har de nyaste drivrutinerna jag med har även testat olika webbläsare bara för att, men inte funkar det... Beta två dagar tidigare, sweet! Får lägga de dagarna på att snacka med EA´s kundtjänst

Permalänk
Avstängd

Okej, det är så simpelt som detta. Starta om modemet och din dator. Sen funkar det hur fint som helst, gjorde iaf det för mig.

Permalänk
Avstängd

Fast ni får joina servrar då, quick game funkar inte...

Permalänk
Medlem

Själv har man avinstallerat och installerat (laddat hem) tre gånger för det funkar bara en gång per installation.

Permalänk

stäng av antivirusprogram, annars brukar det räcka att starta om origin samt stänga ner webläsaren för mig, sen brukar det gå bra att ansluta igen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Medlem

Jag kom in tillslut.

Permalänk
Medlem

Jag har precis samma problem men ibland när jag trycker ALT + ENTER som dom säger att man ska göra för full screen så öppnas min C: katalog vad betyder det?

Visa signatur

| Asus TUF Gaming X570-Plus| Ryzen 5 3600X 4,4Ghz | 16Gb Corsair | Asus RTX 2070 ROG OC | Kingston SSD | Corsair CX550W | Phanteks Eclipse P400S |

Permalänk
Skrivet av Qwertan:

Jag har precis samma problem men ibland när jag trycker ALT + ENTER som dom säger att man ska göra för full screen så öppnas min C: katalog vad betyder det?

Kolla nere i taskbaren, du kan inte trycka alt+enter i menyraden när du har battlelog markerat, utan du måste ha battlefield fönstret markerat.

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

För min del så löstes problemen genom att jag slog av UPnP på min router. Kunde inte komma in tidigare men nu fungerar det för mig.

Visa signatur

Core i7 930@3.8 ghz, Prolimatech Megahalems, 2x5870 CF, 12 GB Corsair Vengeance, Corsair TX 850 W, Asus P6T SE, Dell
U2711, W7 Ultimate 64.

Permalänk
Medlem
Skrivet av arsonist:

För min del så löstes problemen genom att jag slog av UPnP på min router. Kunde inte komma in tidigare men nu fungerar det för mig.

samma sak löste problemet för min del.

Visa signatur

Intel 9600k - 1080Ti - 32gb ram
AMD Threadripper 1920x - Asus GTX 1070 - 48gb ram
Intel 5820k - MSI GTX 1070 - 16gb ram

Permalänk
Medlem

Någon som vill förklara vart i Origin jag kan ladda ned Battlefield 3 betan?

Permalänk
Skrivet av zin:

Någon som vill förklara vart i Origin jag kan ladda ned Battlefield 3 betan?

Du ska ha fått ett mail med en nyckel. Öppna origin, tryck på kugghjuler och välj "Lös in produktkod". Efter detta, tryck på mina spel så ska BF3 betan finnas där. Välj att ladda ner, done and done.

Visa signatur

He who holds the land, can conquer heaven.

Permalänk
Avstängd

Någon som vet varför man blir kickad precis innan matchen är slut?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zin:

Någon som vill förklara vart i Origin jag kan ladda ned Battlefield 3 betan?

Man kan ju alltid läsa mailet man får från Origin, där står det hur man skall gå tillväga för att ladda ner betan.