"usamaftw" som bröt BF3 nda'n blev inte utstängd från betan utan fick special tillgån

Permalänk
Avstängd

"usamaftw" som bröt BF3 nda'n blev inte utstängd från betan utan fick special tillgån

ok detta fattar jag inte kommer ni ihåg usamaftw personen som bröt ndan och laddade upp videos av alphan han blev inte utslängd från testandet utan FICK SPECIAL TILLGÅNG

han har tillgång till caspian border dem gav en person som bröt ndan tillgång till caspian border men vi som skulle ha "early access" fick inget

jag vet hans namn eftersom jag hade honom i steam samma namn samma bild sen visade sig den här videon också upp sig

http://www.youtube.com/watch?v=PiM5jccgxys&feature=channel_vi...

fattar ABSOLUT INGENTING

Permalänk
Medlem

Vart vill du komma?
Jag ser det bara som att DICE har haft koll på vem som läckt videos.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Poison:

Vart vill du komma?
Jag ser det bara som att DICE har haft koll på vem som läckt videos.

jo jag undrar varför dem hade för sig att ge den som bröt ndan ett pris

dem gav honom ett pris för att han bröt reglerna

onsdag 28 september all respekt förlorad för dice

tror jag får bättre användning för 500.kr än för detta

Permalänk

Alltså ..

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk

Han kanske gjorde det i uppdrag av Dice?

Visa signatur

CPU: i5-10600kf Stock
Minne: Corsair 4x8GB DDR4 2666MHZ GPU: MSI RTX 3070ti
Det där med citat är inte så dumt

Permalänk
Medlem

Overreact much?

Permalänk
Medlem

Håller med, märkte att han använder samma nick i Caspian videon.
Riktigt dåligt av DICE att ge han förmåner för han bröt mot reglarna...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mimematis:

Håller med, märkte att han använder samma nick i Caspian videon.
Riktigt dåligt av DICE att ge han förmåner för han bröt mot reglarna...

precis det jag tänkte trodde jag var den enda

Permalänk
Medlem

U mad bro?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jimjavel:

U mad bro?

hade en känsla att det skulle bli många såna svar

Permalänk
Medlem

Äh men sluta nu, va glad för killen ist, han får testa caspian före många andra och slapp bli stämd för att han läckte videos. Skitsamma, låt han laga spelet åt oss så slipper vi.

Visa signatur

Skärm: Benq XL2410T Chassi: CoolerMaster Sniper Black Edition Moderkort: Asus P8P67 Deluxe Processor: i7 2600k Grafikkort: Asus Gefore GTX 580 Nätaggregat: Corsair HX 1000W Minne: Corsair 8GB CL9 1866Mhz Vengeance Blue SSD: Kingston HyperX 120GB HDD Western Digital Caviar Black 1Tb Processor kylning: Corsair Hydro H80 Mus: Logitech G400 Tangentbord: Logitech G110

Permalänk
Medlem

Varför bry sig? :S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av chm:

Äh men sluta nu, va glad för killen ist, han får testa caspian före många andra och slapp bli stämd för att han läckte videos. Skitsamma, låt han laga spelet åt oss så slipper vi.

så vi ska alla gratulera honom för att han bröt ndan? men ja det kanske bara är jag som tycker detta är fel

han fick runt 13 000 subscribers för att han läkte videos av alphan nu får han 5000 till sen blir han säkert partner och får pengar

allt för att han bröt mot reglerna nu får han också tillgång till caspian border före oss som skulle ha "early access" kanske bara jag som tycker det är fel

Permalänk

Samma nick ja men, de måste ändå bevisa att det var han personligen. Brott mot NDA så är det ändå upp till DICE/EA att göra en anmälan. Om det inte anser att det skadar dem så gör de ingen anmälan...
Jag förstår att det handlar om principen men, så länge man ger en positiv bild av BF3 så bryr sig nog inte DICE/EA.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk
Medlem

Håller inte koll på detta riktigt men seriöst, hade du hellre velat att han blev stämd i sann USA-manér? Föredrar när företag kan lösa saker på det här sättet utan att framstå som att de har en advokat uppkörd där solen aldrig lyser. Känns som att spelindustrin behöver en paus från alla advokatfasoner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

så vi ska alla gratulera honom för att han bröt ndan? men ja det kanske bara är jag som tycker detta är fel

han fick runt 13 000 subscribers för att han läkte videos av alphan nu får han 5000 till sen blir han säkert partner och får pengar

allt för att han bröt mot reglerna nu får han också tillgång till caspian border före oss som skulle ha "early access" kanske bara jag som tycker det är fel

EA/dice som äger spelet, vad rör det dig vad dom gör med folk som bryter mot deras avtal. Jag förstår inte. Dom får väl göra vad dom vill. Lika kul kommer spelet vara för mig.

Visa signatur

Skärm: Benq XL2410T Chassi: CoolerMaster Sniper Black Edition Moderkort: Asus P8P67 Deluxe Processor: i7 2600k Grafikkort: Asus Gefore GTX 580 Nätaggregat: Corsair HX 1000W Minne: Corsair 8GB CL9 1866Mhz Vengeance Blue SSD: Kingston HyperX 120GB HDD Western Digital Caviar Black 1Tb Processor kylning: Corsair Hydro H80 Mus: Logitech G400 Tangentbord: Logitech G110

Permalänk
Medlem

gråt mer snälla, kul för killen tycker jag! du kan ju prova själv nästa gång och hoppas på det bästa?

Permalänk
Medlem

Uppenbarligen känner han folk på dice. Sluta grina.

Permalänk
Medlem

Why you crying for?
Jag har redan snackat med z1nt0 och allt är lugnt. Förstår inte varför du tar så illa upp.

Permalänk

Kontakta DICE och gör slag i saken istället för att gnälla här

Visa signatur

Antec P193 V3 | Asus P5k PRO | Q6600 @ 3,5 GHz "Lappad" | Vattenkyld processor | GeForce 570 HD med Arctic Accelero XTREME plus II | 2 x Crucial DDR2 PC6400 4GB KIT CL6 | Soundblaster X-treme Music | Corsair HX 850 W Modulärt
Mitt Projekt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KyyyleN:

Why you crying for?
Jag har redan snackat med z1nt0 och allt är lugnt. Förstår inte varför du tar så illa upp.

Bra det. Ser inte heller någon anledning att gråta över att någon lagt ut några filmer och sedan för förtur.

Permalänk

Förstår vad du menar, men detta betyder ju bara att det är fritt fram att göra vad fan man vill med BF3, så dela eller sprid skit man inte får, då får ju ändå bara ett pris av dom då.

Gör dom så mott en måste dom göra det mott fler, nej dom förlorade just som du sa all respekt, byter man reglerna ska man få straff inte pris...

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk

Låter kanske som en jävla klyscha, men orka bry sig?

Permalänk
Medlem

Whooopit fucking dooo

Permalänk

Men sluta agera som små barnrumpor som gnäller över 2mm mer saft i den andres glas....

Du får spela allt snart ändå.
"Läckta videos" är dessutom ett ypperligt PR stunt...

Ha lite vett bakom det ni skriver eller håll tyst.... ><

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

smart marknadsföring? kanske? en snubbe sprider massa coola rykten om ett spel. kan inte vara så att han tom jobbar för dice?:P

Permalänk

Vad gör det dig att han får lira en extra bana. Om ea/dice gentemot vilka nda var är okej med det vad spelar det för roll. Inte som att du vare sig förlorar något eller märker av det. Enda skillnaden är du har fått chansen att se mer av spelet. Så vitt jag vet har dom aldrig lovat något om utökad beta till de med förtur, bara just det, förtur vilket de har hållit också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

hahahahaha, rolig tråg )

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

så vi ska alla gratulera honom för att han bröt ndan? men ja det kanske bara är jag som tycker detta är fel

han fick runt 13 000 subscribers för att han läkte videos av alphan nu får han 5000 till sen blir han säkert partner och får pengar

allt för att han bröt mot reglerna nu får han också tillgång till caspian border före oss som skulle ha "early access" kanske bara jag som tycker det är fel

Du låter bara som en avundsjuk snorunge snälla sluta.... Vem bryr sig? Ray William Johnson är miljonär för att han länkar andras människors videor.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04