Fått beta-key utan att förhandsboka

Permalänk
Medlem

Fått beta-key utan att förhandsboka

Hej!

Det är väl knappast något att klaga över, men märkte idag att jag fått ett mail från EA där de tackade mig för att jag förhandsbokat och så gav de mig en betakey (funkar mycket väl, jag testade att spela). Men det lustiga är att jag inte förhandsbokat O_o Någon som har en aning hur de kan tabba sig så mycket eller om det är någon annan faktor som spelar in?

Permalänk
Medlem

Du har inte köpt MoH?

om jag inte har fel så skulle man få betan ifall man hade köpt det tror ja

Visa signatur

NZXT H510 Flow | AMD Ryzen 9 5900x | 32GB Fury Beast | RX 6700XT | 1TB NVMe Fury Renegade

Permalänk

Om bara jag hade haft så tur ;>

Har du Moh på ditt account?

Permalänk
Medlem

Det är min key! Ge den till mig och problemet är löst <:).

Eller så har EA varit extra generösa antar jag

Permalänk
Medlem

Samma hände en jag känner, han fick sin nyckel. och de enda han har gjort e att boka de via webhallen.

Permalänk
Medlem

Har du förbokat Collectors Edition (som aldrig kom) via webhallen så tror jag man får early access som kompensation...

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Kan nog stämma, för jag fick två nycklar!

Visa signatur

Följ mig på Facebook också: https://www.facebook.com/ByBl00m
Tidigare/Pågående Projekt:
Project: Silent Shadow
Project: Sasori - A Military mITX Build

Permalänk
Medlem

Fick också en nyckel trots att jag inte har Moh. Har bokat Bf3 genom "Direct2drive".

Permalänk
Medlem

Har själv beställt från webhallen men ingen nyckel här inte. Skulle inte tacka nej till en, annars får man väl vänta till torsdag.

Permalänk
Medlem

Jag fick en nyckel som jag gissar kan vara för att jag var med i alfan.

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilken tid betan släpps till alla på torsdag? är det typ 00.01 eller typ 14.00

Visa signatur

*Gamingdatorn=Cooler Master Storm Scout|Gigabyte GA-EP45-DS3|Intel Core 2 Quad Q6600 3,7 GHz|4GB DDR 2 800Mhz|EVGA GTX 570 |Windows 7 64-bit Professional|Logitech MX 518|Siberia Steelseries V2| Iphone 3GS |:)
*LaptoppeP=Lenovo Thinkpad|Intel Core i3-2310M 2,1GHz|4GB ram Minne|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Z0DIAC:

Du har inte köpt MoH?

om jag inte har fel så skulle man få betan ifall man hade köpt det tror ja

Nej jag har inte köpt MoH eller bokat Battlefield 3 så det kan inte vara det :S

Skrivet av rocagil:

Jag fick en nyckel som jag gissar kan vara för att jag var med i alfan.

Jo jag var också med i alfan, men om det var på grund av det så borde de ju ha skrivit det och inte att jag förhandsbokat? Eller så har de ett standard-mail som de skickar till alla som ska få vara med, och då har de tabbat sig på den fronten.

Permalänk
Medlem

En fråga, jag har MoH som jag köpte från webbhallen, alltså inte över origin, går det att regga med cd-key på något vis ? har ej hittat något

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har en key över, min polare som förhandsbokade har armen i mitella och kan inte spela. Pm:a först till kvarn...

edit: inga mer pm tack!

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz