Permalänk

Battlefield 3 6870 CF

Jag har två stycken Gigabyte HD 6870. Jag tänkte på att få en klarare bild om hur det kommer funka i spelet nu när BETAn har släppts.

Har någon erfarenhet av dessa som redan har kört eller synpunkter på prestandan så är det bara skriva.

Tänkte ha detta som en tråd. Mina kort är förresten mer exakt http://www.inet.se/artikel/5409092/gigabyte-radeon-hd6870-1024mb-oc-windforce.

Släng på vad ni tycker är förnuftiga kommentarer och rent av spekulerande

EDIT: Mina specs står i kommentarer ifall någon undrar om hur läget är.

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Permalänk

Ser bra ut. Men av någon anledning så känns det som för mycket läsning i den tråden. Lär spåra ur ganska snabbt. Det blir mer av hårdvaru specs än diskussioner angående olika optimeringar osv.

Visa signatur

Jag kan hittas på 127.0.0.1

Permalänk
Medlem
Skrivet av henke_92:

Ser bra ut. Men av någon anledning så känns det som för mycket läsning i den tråden. Lär spåra ur ganska snabbt. Det blir mer av hårdvaru specs än diskussioner angående olika optimeringar osv.

specsen är juh där för att du skall veta vad dom har, säg att du har samma specs som någon där eller väldigt lik så kan du ju kolla på vad han har i fps osv.

Mycket enkelt!

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14