varför kan jag inte ladda ner ?

Permalänk
Medlem

varför kan jag inte ladda ner ?

varför kan jag inte ladda ner de är ju den 29 eller är jag dum som inte fattar
-------------------
tack för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt.X:

varför kan jag inte ladda ner de är ju den 29 eller är jag dum som inte fattar
-------------------
tack för svar

Om du pratar om Bf3 - open betan, så kommer den mest troligen och öppna vid 14.00 enligt vad jag läst/påståenden.
Det borde ju stämma eftersom Early acces 48h kom 27/9 kl 14.00

Permalänk
Medlem
Skrivet av TNordmark:

Om du pratar om Bf3 - open betan, så kommer den mest troligen och öppna vid 14.00 enligt vad jag läst/påståenden.
Det borde ju stämma eftersom Early acces 48h kom 27/9 kl 14.00

Smart tänkt, dock blev man besviken när man gick upp tidigare än vanligt för att börja ladda ner!

Permalänk
Medlem

Hur ofta brukar ett digitalt spelsäpp innebär 00.00 på dagen då ett stort företag sagt att det ska komma? Jo på releaser där det är stora events och nattöppet runt om i världen, inte på en beta direkt. Sen så håller denna beta på dryga en och en halv vecka till, tror alla som vill testa kommer få chansen. Early beta nycklarna gick som sagt ut vid 14 tiden så skulle gissa på att det dyker upp runt den tiden, i alla fall på PC. Xbox och Playstation affärerna är ju inte direkt kända för att ha något klockslag då saker kommer upp på respektive platform

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av astrberg:

Smart tänkt, dock blev man besviken när man gick upp tidigare än vanligt för att börja ladda ner!

jag var fan uppe kl 06.00 för att spel lite innan skolan men de gick inte så bra xD

Permalänk

Ha lite koll på http://www.enterbf3.com/ , de brukar uppdatera info väldigt snabbt! Haha, fan jag känner mig lite nervös inför Betan, herregud ;O

Visa signatur

ASUS RAMPAGE III EXTREME | Intel i7 930 @ 4Ghz | CORSAIR 6GB 1866mhz | XFX HD 5970 2GB @ 900Mhz & 1180Mhz 1.2v | Crucial SSD C300 64GB | WD 500GB | M-AUDIO C-600 AVID | Corsair TX 850W

Permalänk
Inaktiv
Permalänk

Själv "hade jag" early-access men fick aldrig någon nykel så har fortfarande inte spelet det skoj

Permalänk
Medlem

ok återuppstar tråden, varför kan jag inte ladda ner? XD

Visa signatur

Chassi: H2 | Processor: Ryzen 3950x| 64GB DDR4 | 1tb m.2| Grafikkort: RTX 3070 | Nätaggregat: Corsair, 800W modulär | Tangentbord: ASUS ROG Falchion 65% MX Brown Wireless | Mus: Logitech MX518 | Skärm: 32"

Permalänk
Medlem

öppna origin och den finns under freegames