Permalänk
Avstängd

Caspian Borders.

Är det någon som kommer in där längre, jag får inte ens upp servrarna.

Har de släckt dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quantin:

Är det någon som kommer in där längre, jag får inte ens upp servrarna.

Har de släckt dem?

jo, de tog ner dem igår

Permalänk

Har det hänt samma sak med alla Hardcore servers?

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Avstängd

Synd man inte hann testa den, lira en BC3 map säger mig ju inget om hur BF3 kommer att bli.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tchomaz:

jo, de tog ner dem igår

Men vad surt! Hann bara testa dem i 15 min Hoppas den kommer upp igen innan Betan är slut.

Permalänk
Avstängd

[QUOTE="kaya;11421809"]Synd man inte hann testa den, lira en BC3 map säger mig ju inget om hur BF3 kommer att bli.[/QUO

Av det jag han testa så tyckte jag att BF2 känslan kom. Många dissar ju spelet tack vare att de bara lrat Metro. Stort fail av Dice och EA att inte slänga upp Caspian Borders så alla kunde testa.

Permalänk
Medlem

Hur många banor kommer det att finnas när spelet väl släpps? Inte hittat någon vettig information angående det. :/

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Synd man inte hann testa den, lira en BC3 map säger mig ju inget om hur BF3 kommer att bli.

Precis. Riktigt synd, eftersom caspian verkade vara en karta av mer bf-stuk än metro. Om det är nån bana jag kommer undvika vid fullversion så är det nog metro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blame_me:

Om det är nån bana jag kommer undvika vid fullversion så är det nog metro.

Jo jag med. Dock antar jag att Metro kommer, likt Nuke Town i Black Ops, att bli banan där man levlar snabbt som attan på grund av att man kan få så mycket poäng efter en enda runda.

Visa signatur

- You are now breathing manually -

CPU: 2500k@4.2GHz, 1.320V with Noctua DH-14 | GFX: XFX 6950 2GB@950/1400, 1,2V | RAM: Corsair 8GB 1600MHz, 1.5V | Motherboard: MSI P67A-C45 REV B3 | HDD1: Western Digital 7200RPM 1TB | HDD2: Samsung 7200RPM 700GB | OS: Windows 7 x64

Permalänk
Medlem

Jag tyckte att Metro var riktigt tråkigt efter att jag spelade den i både Alpha och nu Beta. Men Caspian border var heller inte speciellt rolig =/ Det var skit häftigt första halvtimman, testa flygplan, helikopter osv. Men kartan kändes väldigt dryg på något sätt.

Ni som är BF veteraner vet känslan från El Alamein, lite så var den kändes det som.

Permalänk
Medlem

Ja Caspian border var ju inget vidare bra den heller. Men det kan väl inte gå fel med strike at karkand och wake island?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av blame_me:

Om det är nån bana jag kommer undvika vid fullversion så är det nog metro.

Den version av Metro som är i betan är väl bara Rush-versionen? I det färdiga spelet lär det väl finnas en Conquest version också.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

Hur många banor kommer det att finnas när spelet väl släpps? Inte hittat någon vettig information angående det. :/

Med reservation för fel så vill jag bestämt hävda att jag har läst på BF3blog.com att spelet släpps med 9 kartor, om man har förhandsbokat limited edition som innehåller expansionen Karkand.

Mvh

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem

Enligt mig så sög metro körde de i alphan och i betan och tänkte de här spelet kommer gå åt helvete, fortsatte spela och en snäll människa på sweclockers skrev ut lösen till caspian serverna och då började det roliga imo. Caspian var sjukt mycket roligare och man fick ett hopp om att dem gamla battlefield 2 mapsen kommer bli extremt kul!

Visa signatur

Asus Z690 Gaming| Intel Core I9 12900K 5.4Ghz | Gigabyte 4090 Gaming OC | 32GB Corsair Vengeance 5200Mhz | Corsair HX1000 | Skärm: Asus ROG 31.5 Strix XG32VQ | BeQuiet Base 802

Permalänk
Medlem
Skrivet av ieex:

Jo jag med. Dock antar jag att Metro kommer, likt Nuke Town i Black Ops, att bli banan där man levlar snabbt som attan på grund av att man kan få så mycket poäng efter en enda runda.

Tja, kanske det, men det gör inte banan så mycket roligare, om du frågar mig

Skrivet av Casgar:

Den version av Metro som är i betan är väl bara Rush-versionen? I det färdiga spelet lär det väl finnas en Conquest version också.

Jo, det är bara rush. Men jag vet inte. Det jag har mest svårt för är nog tunnelbanedelen. Parken och staden går väl an Jag fick aldrig chansen att lira på caspian så jag kan inte uttala mig om den, men jag vill i alla fall ha fordonen och en del stora öppna fält.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blame_me:

Tja, kanske det, men det gör inte banan så mycket roligare, om du frågar mig

Jo, det är bara rush. Men jag vet inte. Det jag har mest svårt för är nog tunnelbanedelen. Parken och staden går väl an Jag fick aldrig chansen att lira på caspian så jag kan inte uttala mig om den, men jag vill i alla fall ha fordonen och en del stora öppna fält.

Tunnelbanan och staden är ju bäst. Parken är ju den tråkigaste delen EVER! Kan vara för att man lirat den så mycket och inte kommit vidare in i tunnelbanan. Men tunnelbanan är iaf min favorit!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Quantin:

Tunnelbanan och staden är ju bäst. Parken är ju den tråkigaste delen EVER! Kan vara för att man lirat den så mycket och inte kommit vidare in i tunnelbanan. Men tunnelbanan är iaf min favorit!

Tss, haha! Nej men jag har kanske inte lirat tillräckligt mycket för att uppfatta den delen som rolig

Permalänk
Medlem

Bara jag som gillar Metro mappen och vill ha fler mindre, taktik, "demolition"-maps?

Kommer det sådana? Infanteri only så man kan köra med nån squad och vara taktiska? eller liknande?

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

Bara jag som gillar Metro mappen och vill ha fler mindre, taktik, "demolition"-maps?

Kommer det sådana? Infanteri only så man kan köra med nån squad och vara taktiska? eller liknande?

Jag tycker metro är helt okej. Ganska så nöjd med min k/d ibland :P. 31/2 har varit bästa rundan

Permalänk

Jag tror alla gamla bf2 spelare kommer bli mer "nöjda" när dom får sina gamla banor i back to the karkand

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte Metro, sedan hatar jag rush... derför spedade jag inte alpha och efter totalt max 30 minuter blev jag sjukt trött på Metro..

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk

Kan vara jättekul att köra fordon i stora maps men vill nog själv helst ha infantry-only maps, gillar inte metro särskilt mycket (sista delen av tunnelbanan och staden är kul dock) utan är mer ett fan av strike at karkand infantry only, hoppas det kommer finnas många sådana roliga maps som är kul att spela utan fordon

Permalänk
Medlem

Inte meningen att man ska få upplevelse hur bf3 ska vara genom betan, den är BARA till för test för buggar. För att testa hur känslan ska vara innan köp så vänta på demo.
Att prisa eller hata ett spel för beta känns hur dumt som helst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kenix:

Jag tycker metro är helt okej. Ganska så nöjd med min k/d ibland :P. 31/2 har varit bästa rundan

Ah det är en sån mapp som man lätt får många kills ^^
fick precis 50+ kills i ett game, 24 ribbons, xp indeed.

Fast jag spelar bara ensam nu, borde hitta lite likasinnat folk så man kan lira
Och då borde man väl få ännu bättre score?

Edit: jävlar vad offtopic det blev ;3

Permalänk
Medlem
Skrivet av spel565:

Ah det är en sån mapp som man lätt får många kills ^^
fick precis 50+ kills i ett game, 24 ribbons, xp indeed.

Fast jag spelar bara ensam nu, borde hitta lite likasinnat folk så man kan lira
Och då borde man väl få ännu bättre score?

Edit: jävlar vad offtopic det blev ;3

Nja, spelar du med fler bra spelare så kommer du nog får sämmre score då dom tar fler av killsen som du annars hade fått

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem
Skrivet av knaz:

Nja, spelar du med fler bra spelare så kommer du nog får sämmre score då dom tar fler av killsen som du annars hade fått

Haha är det så illa? tänkte mer att man skyddar varandra och vinner varje match ;D

Permalänk

Jag gillar inte metro då den är så jävla liten och finns inte många vägar att ta. Ungefär som cod. Aldelles för några vägar man kan ta i spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Jag tyckte att Metro var riktigt tråkigt efter att jag spelade den i både Alpha och nu Beta. Men Caspian border var heller inte speciellt rolig =/ Det var skit häftigt första halvtimman, testa flygplan, helikopter osv. Men kartan kändes väldigt dryg på något sätt.

Ni som är BF veteraner vet känslan från El Alamein, lite så var den kändes det som.

El Alamein var ju en helt underbar bana, min favorit från 1942

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem

Fick ett totalt kötta game på 60 kills och 15 deaths typ. 19000 poäng i slutet med alla ribbons *Skryt*

Permalänk
Skrivet av f0kkeriet:

Fick ett totalt kötta game på 60 kills och 15 deaths typ. 19000 poäng i slutet med alla ribbons *Skryt*

19000? no way