DICE: zh1nt0 svara på frågor [ljudklipp]

Permalänk

DICE: zh1nt0 svara på frågor [ljudklipp]

Hello!

Är ni sugna på att lyssna på Battlefield 3 frågor i 45 min ?

http://www.multiupload.com/2UPT700ZWB - 45min
Inspelat av TastyAndy

http://www.multiupload.com/9SCJMSC79T - 1tim 20min
Inspelat av Farner

Permalänk
Medlem

Låter fint såhär sent! Tack!

Permalänk
Medlem

Låter intressant, ska kollas in

Permalänk
Medlem

Finns en här med på 1 timme och 23 minuter: http://www.multiupload.com/9SCJMSC79T
Inspelat av yours truly

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

La till din längst upp!

Permalänk
Hedersmedlem

Intressant, ska lyssna på dom. Tack!

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

Intressant, vart är den andra delen från TS-bytet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av samulen:

Intressant, vart är den andra delen från TS-bytet?

Blev tyvärr ingen. Vi spelade mest bara efter det

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Ingen sammanfattning?

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Medlem

Var väl inte massvis med ny info direkt,men dice tyckte responsen var bra och lärorik,sedan kan han ju inte säga så mycket om saker som ej är slutgiltiga.Men om man tolkar rätt så åtgärdas de allra mest prioriterade/allvarliga buggarna i första hand och sedan kommer det andra skötas efter launch..De måste ju prioritera deras resurser,så jag skulle nog säga att efter ett par månader kommer det nog bli riktigt bra,är ju som sagt ett långt projekt som de kommer hålla vid liv länge.
Det mest intressanta är de kommer gå ut med information i veckan om hur squad systemet fungerar.

Permalänk
Skrivet av MAAnen:

Ingen sammanfattning?

Jodå, här har du.

"Kanske."

Visa signatur

Fractal Design Arc | ASRock z68 Extreme4 gen3 | Intel Core i5 2500K | 8GB Vengeance | 2x Gigabyte Radeon HD6950 | OCZ Vertex 3 120gb | Samsung Spinpoint F3 1tb | Antec Kühler 620

Permalänk
Skrivet av MAAnen:

Ingen sammanfattning?

Hur du lyssnar på frågorna så är svaret mest: Kanske.

Permalänk
Medlem

runt 45min är ju konversationen bara för roliga hhaaha

Visa signatur

CPU: I5-2500K @ 4.4Ghz GPU: GTX670 Ram: 8GB Ram 1600Mhz 9-9-9-24

Permalänk
Medlem

Har inte lyssnat på hela men jag har alltid undrat varför de inte tagit fram mer svenska vapen i spelen? Eller svensk karta. Hade jag jobbat på en svensk studio som gjorde världsspel hade jag alltid haft lite svenska saker om de går. Lägg in AK5 typ osv.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Hahaha klockrent när han pratar om UK forumet: "Fan vad dramatiskt det är på det forumet. Det är ju som att några dör varje dag"

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Har inte lyssnat på hela men jag har alltid undrat varför de inte tagit fram mer svenska vapen i spelen? Eller svensk karta. Hade jag jobbat på en svensk studio som gjorde världsspel hade jag alltid haft lite svenska saker om de går. Lägg in AK5 typ osv.

Jag hörde här på SweC att det är en värmländsk visa på M-COM skärmarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av €ric:

Har inte lyssnat på hela men jag har alltid undrat varför de inte tagit fram mer svenska vapen i spelen? Eller svensk karta. Hade jag jobbat på en svensk studio som gjorde världsspel hade jag alltid haft lite svenska saker om de går. Lägg in AK5 typ osv.

Håller med! Tänk om man hade fått flyga ett jas gripen plan

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Medlem

Vem är det som frågar hela tiden om E-sport?

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Runt ~29:00 i det långa klippet pratar ni om hysteriska töntar på en annan vent. Är det dom här killarna? http://www.youtube.com/watch?v=jJpBMWKPqx4

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Japp

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farner:

Hehe okay. Missade Zintho då men satt på den servern igår och i förrgår. Är lite kaos ibland

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem

Vad är det här för folk igentligen och varför snackar Zhinto med dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klockan:

Vad är det här för folk igentligen och varför snackar Zhinto med dem?

Battlefield communityn. Älskar skottsmannen, har skrattat en hel del när det varit event och han gått berserk för att folk kallar han för "irishman".