Permalänk
Medlem

SL-spärrar i BF3 :-D

Hahaha märkte nyss en rolig detalj i bilderna från BF3, det är ju Sl-spärrar dem har med!

och för att jämföra:

Permalänk
Medlem

Hehe, har faktiskt inte tänkt på det förrän nu ^^

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Det första jag tänkte på när jag såg dem!

Visa signatur

Asus P8P67 PRO REV B3 | Intel Core i5 2500K 4,2GHz | CM Hyper 212+ | Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz | Gigabyte GeForce GTX 580 | Corsair SSD Force GT 120GB | Corsair HX 750W | Fractal Design Arc | QPAD MK-80 | Sennheiser HD598 | Cyborg R.A.T 7

Permalänk

såg inte att de var så lika, hahaha n1

Permalänk

Banan är ju gjord efter en t-bana i Frankrike och om jag inte missminner mig helt har de liknande spärrar på många ställen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Åk till Frankrike så kan du känna igen det mesta
Dom har ju gått efter dom exakta positionerna vad jag hört

Kanske o relevant till tråden men den här är rätt rolig

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk

Det står ju att dom importerades ifrån Lyon i "ÖverKlockaN"s video, så det är antagligen samma modell=)

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67-M B3 Processor: Intel i5 2500k @ 3,3GHz Grafikkort: XFX Radeon HD6970 2048MB Internminne: Corsair 8GB Vengance 1600MHz LP Nätagg: NZXT HALE90 750w 80+ Gold HDD: Samsung Spinpoint 1Tb
Fraktfritt Inet.se: http://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vid...

Permalänk

Kolla även texten som rullar på här.

Edit.
http://data.fuskbugg.se/skalman02/782a6bc3_bf3%202011-09-30%2...

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Hehe svensk humor!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Finns det för övrigt någon tråd som innehåller Easter Eggs?
Annars kan du ju byta namn på tråden så kan det bli en sådan tråd

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Haha! Kungligt xD Men varför just Värmland? O.o

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Jag har vart i Paris (yes, ta på mig) och deras tunnelbanesystem är rätt liknande vårat, finns väl inte allt för många företag som bygger tunnelbanespärrar i Europa ? Ska jag vara ärlig tycker jag att det finns flera skillnader på "våra" spärrar och dom i spelet, samtidigt så kan dom ju faktiskt ha anpassad dom till spelet för spelglädjens skull (t.ex höjden på dom).

Sjukt nice dock med alla små detaljer, som Värmlandstexten

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk

Pratat med DICE på teamspeak idag och han sa att han hade byggt dom efter stockholms spärrar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper1230:

Pratat med DICE på teamspeak idag och han sa att han hade byggt dom efter stockholms spärrar

Han? Dice Battlefieldsson?

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av ÖverKlockaN:

Åk till Frankrike så kan du känna igen det mesta
Dom har ju gått efter dom exakta positionerna vad jag hört

Kanske o relevant till tråden men den här är rätt rolig

http://www.youtube.com/watch?v=NyFr2NtKpyc

Funkar uppenbarligen även att skjuta sönder hela grejen med några kulor och sen lugnt gå vidare

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Skrivet av HugSeal:

Han? Dice Battlefieldsson?

Det var Studio23 som gjorde den delen av mappen och han sa det! vet inte mer

Permalänk

Vad bra, då kan man ta ut sin illvilja mot spärrarna in-game :). Skjuta sönder alla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ÖverKlockaN:

Åk till Frankrike så kan du känna igen det mesta
Dom har ju gått efter dom exakta positionerna vad jag hört

Kanske o relevant till tråden men den här är rätt rolig

http://www.youtube.com/watch?v=NyFr2NtKpyc

Helt offtopic men hatar dom nya spärrarna och det där plank-sättet det gett upphov till.
Har till och med lyckats smocka till en snubbe som gned sig upp mot min rygg en gång då jag maxade musiken i lurarna och blev så jävla rädd när nån "hoppade på mig" bakifrån... Tur nog så insåg han att det var vad man kunde förvänta sig, men det hade ju likaväl kunnat sluta illa

Permalänk
Medlem

Old news, såg man ju redan från första trailern som visades av banan.

Skrivet av EvilPuppy:

Banan är ju gjord efter en t-bana i Frankrike och om jag inte missminner mig helt har de liknande spärrar på många ställen

Skickades från m.sweclockers.com

De har inte liknande spärrar i Paris, deras spärrar är såna man inte kan planka.
Fast verkar ju vara sådana i Lyon. Men banan är ju Paris.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.