Fullt normala personer plantar på B (video)

Permalänk
Medlem

Fullt normala personer plantar på B (video)

ja du, ibland har man lite sådär extra roligt när man spelar.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem

whoups, plantade visst på A

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Hedersmedlem

Fullt normala...hmmm

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

Detta är varför jag inte spelar med 15-åriga hormonsprudlande pojkar. Vad ska vi diskutera förövrigt?

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

...sen undrar folk här varför en del inte använder voice chat i online-spelen...

Permalänk
Medlem

Låter ju normalare än vad det kan göra när jag sitter med gräbbzen och gäjmar!

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Detta är varför jag inte spelar med 15-åriga hormonsprudlande pojkar. Vad ska vi diskutera förövrigt?

Agreed. Meningen med detta var?

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J
[/color]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Detta är varför jag inte spelar med 15-åriga hormonsprudlande pojkar. Vad ska vi diskutera förövrigt?

aw stackars ensamma rickard blev upprörd.
vi är f.ö. alla över 19 år, tycker det är väldigt trist att det finns envisa människor som är inkapabla att ha kul

vi däremot hade skitkul, mitt på natten, trötta som fasen och polarn försöker klara den ljusa stämman.
men men, finns alltid sådana som du som bara är nöjd ensam i mörkret

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem

hehe jag håller definitivt med om humorn, låter som vad jag o mina polare kan göra, men förstår mig inte på videon i allmänhet..

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Medlem

Vänta, vad såg jag just? Jag är ledsen men jag kan tänka mig att det här tilltalar på en mer "intern" nivå..

Permalänk
Medlem

Tänk om vi alla skulle skapa en tråd när vi planterar en bomb på en mcom. Swec skulle överbelastas.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av 1guy:

aw stackars ensamma rickard blev upprörd.
vi är f.ö. alla över 19 år, tycker det är väldigt trist att det finns envisa människor som är inkapabla att ha kul

vi däremot hade skitkul, mitt på natten, trötta som fasen och polarn försöker klara den ljusa stämman.
men men, finns alltid sådana som du som bara är nöjd ensam i mörkret

Okej, nu konstatera du det själv. Du är inte över 15.

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns situationer där det sista man vill höra är en berusad högljudd gruppledare med skränig musik i bakgrunden men lustigt är det.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Livet är för kort för att inte ha kul, stå på er

Är själv 20 och kan bli hypad i vissa situationer, som i BC2 när jag skjuter med T90 rakt över halva kartan helt random och plockar en helikopter. Jävlar vilket liv det blev på mig, man blev lite exalterad haha.

Permalänk
Medlem

No offense men det där var ett praktexempel på varför i mitt fall jag undviker att spela med randoms. Hela spelcommunityn kryllar av dessa förväxta p12or.

Tack för påminnelsen

Permalänk
Medlem
Skrivet av exroz:

No offense men det där var ett praktexempel på varför i mitt fall jag undviker att spela med randoms. Hela spelcommunityn kryllar av dessa förväxta p12or.

Tack för påminnelsen

THIS

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem

drf jag alltid kör med voice chat avstängd i spel, använder 3:e parts voiceprogram så man slipper allt sådant.

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av exroz:

No offense men det där var ett praktexempel på varför i mitt fall jag undviker att spela med randoms. Hela spelcommunityn kryllar av dessa förväxta p12or.

Tack för påminnelsen

Men måste man alltid vara överdrivet seriös?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scoped:

Men måste man alltid vara överdrivet seriös?

Skickades från m.sweclockers.com

Måste man alltid vara överdrivet oseriös?

Permalänk
Medlem
Skrivet av malte:

Måste man alltid vara överdrivet oseriös?

Vem är oseriös? Lite kul måste man få ha, men även jag förstår inte riktigt meningen med att lägga upp något sånt här på Sweclockers. Jag och mina polare låter väl likadant om inte värre när vi sitter och spelar på nätterna men jag gör inte en video av det och lägger upp på Sweclockers..

Permalänk
Medlem

Fan va ni Svenssons ska vara bittra, fyfan, nästan varje tråd här på SC är av den bittra varianten, alla klagar som fan på vad han/hon tycker, inte konstigt 99% av befolkingen i detta land sköter sig själva och ler inte ens när man går förbi dem på gatan.

Stå på er grabbar!
Själv är man 33 bast och saknar då det var mest livat under tiden jag växte upp, man blir bara äldre, så ta vara på det roliga i livet!

Till alla er andra, kolla blicken i era ögon när ni kollar er själva på spegeln, fan va boring det måste vara att leva som er.

Själv quotar man fortfarande Mr. Burns from Simpsons när det går bra i BF3.

Excellent....

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 650D Mobo: Asus Sabertooth P67 Rev. B3 PSU: Corsair AX850 CPU: Intel i7 2600K CPU Kylare: Corsair H70 GFX:
Gigabyte GTX580 SoC Ram: Corsair Dominator 8GB @ 1600mhz SSD: OCZ Vertex II 120GB Trogen CRT användare! Upplösning:1280x1024 @ 85fps/hz Battlefield 3: 85fps/hz Inställingar: Ultra Kantutjämning: Allt av

Permalänk
Skrivet av Mr Mack:

Fan va ni Svenssons ska vara bittra, fyfan, nästan varje tråd här på SC är av den bittra varianten, alla klagar som fan på vad han/hon tycker, inte konstigt 99% av befolkingen i detta land sköter sig själva och ler inte ens när man går förbi dem på gatan.

Stå på er grabbar!
Själv är man 33 bast och saknar då det var mest livat under tiden jag växte upp, man blir bara äldre, så ta vara på det roliga i livet!

Till alla er andra, kolla blicken i era ögon när ni kollar er själva på spegeln, fan va boring det måste vara att leva som er.

Själv quotar man fortfarande Mr. Burns from Simpsons när det går bra i BF3.

Excellent....

Du har helt rätt. Fan ta alla bittra människor på sweclockers.
Man ska vara sig själv och ha kul istället för att klanka ner på andra.

Jag tycker 1Guy verkar vara en jävligt rolig kille.

Permalänk
Medlem

Vad är mening med detta klipp? extremt tråkigt. nästa gång lägg upp nåt kul. män får vara barn o barn får vara män!

Visa signatur

_________________
Spelburk -sb-2600k | H70 | Asus p8p67 pro | 1600mhz cl 8 a-data | Gtx470 | Corsair hx850 | 500wd black / 2 tb ecogreen / 2 tb Elemental | R3 - HTPC - sb-2100t | MSI P67A-C45 | Corsair 1600mhz | HD4890 | 320gb | Antec 1200 | fractal integra 400w.
LG 46"LD550N | logitech z5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scoped:

Men måste man alltid vara överdrivet seriös?

Skickades från m.sweclockers.com

Långt ifrån. Men det är en jävla skillnad på att vara lite oseriös och rolig och att bara vara jävligt irriterande och TRO att man är rolig.

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Jag ser inte humorn i klippet men jag förstår vad han menar med filmen. Det är roligt att spela med sina vänner och det är roligt att spela Battlefield! Kan inte påstå att jag och mina vänner inte låter som förväxta p12or på mumble när vi är exalterade i spelet. Vi är från 21 - 25 år så.. Have fun boys!

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

Vilken mentalitet alltså!
Ena delen anses sjukt bittra och tråkiga för att diskussionsvärdet är noll med denna tråd och sådana trådar bör låsas för att trådar är till för att diskutera något.

Andra delen predikar om hur man ska ta det på skämt och vara glad hit och dit.
Finns som vanligt inget mittemellan. Jag tyckte inte humorn var rolig förstod verkligen inte poängen med tråden. Känner varken mer eller mindre det är ju knappast så att jag går och tjurar resten av dagen eller att det speglar mig som en negativ person.

Hur hade sätt ut om alla började starta sådana här trådar?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

videon var inte nån höjdade..ja han tryckte igång en bomb?..som vem som helst kan göra?..fick ju inte ens se om dom klarade det..sen humorn..den skulle man tycka var kul om man var i deras sällskap just då för stunden..så att säga kvällshumor.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Låter som om några av er är i målbrottet.
Inte precis min humor när man sitter och spelar, så börjar folk sjunga. Usch nej. Det är enligt mig väldigt barnslig stil.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HugSeal:

Långt ifrån. Men det är en jävla skillnad på att vara lite oseriös och rolig och att bara vara jävligt irriterande och TRO att man är rolig.

Det är din åsikt ifall du tycker att detta är irriterande. Jag tror faktiskt inte dom gjorde det här för att irritera folk, utan mer som en kul grej.

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk
Entusiast

Haha, fan skaffa ett liv ni som gnäller.
Fan va skönt, en börjar sjunga sen kommer de andra in
Men men men..... älskar 2½ men

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit