Permalänk
Medlem

Bota över till USB.

Jag har ingen cdrom på datan och vill ha windows. Hur botar jag över windows till USBN enklast? Kan man bara dra över till usbn?

Permalänk
Medlem

ska du formatera datorn, eller ska det ny installeras?

Vilket windows är det, själv fick jag över vista på usb:)

EDIT: ska finnas en bra guide här på swec, ska leta och se om jag hittar den:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Här är guiden jag pratade om:)

Sen är det bara att följa, och det funkade prima för mig:)

Lycka till!:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Nej ska inte formatera vill bara byta windows

Permalänk
Avstängd

Det beror på vilken Windowsversion det är. För W7 eller Vista så har MS ett verktyg som är gratis, jag tror det heter typ Windows 7 USB/DVD Download Tool. För XP: http://www.sweclockers.com/artikel/6015-installera-windows-xp...

Permalänk
Medlem

Tack ska kolla igenom den

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensan00:

Nej ska inte formatera vill bara byta windows

Okej, jag har endast testat den guiden jag skickade:P

Men det finns säkert andra sätt också:):D
Men hoppas du hittar nått som funkar, och lycka till!:D

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Tack så mycket

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jensan00:

Nej ska inte formatera vill bara byta windows

Om du redan har Windows installerat så blir allt mycket enklare om du startar installationen inne i Windows.

Permalänk
Medlem

Det blir bara error när jag botar över till usbn :S Format EX Error [11] står det.