Grand Bazaar & Operation Firestorm 10-12 min gameplay

Permalänk
Medlem

Grand Bazaar & Operation Firestorm 10-12 min gameplay

Permalänk
Medlem

Tack!

Firestorm påminde om en stor klassisk BF bana, Grand Bazaar mer likt en BF variant av CS Italy och inget fel i det

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

Det är dags för nya konsoller, spelet ser ju efterblivet ut på PS3 - Bazaar. Kan ju vara youtube filmen men allt ser lite för sterilt ut och rent ut. Inte mycket ljus och skuggor heller.

Bazaar måste ju finnas för att sno åt sig COD folket. MEn det kan bli ett fint avbrott från conquest att rusha runt på.

Det jag reagerade på är att han sa att OP Firestorm var en av dom större banorna, den var ju inte alls stor. Allt var ju ihoptryckt i mitten.
Ta en karta som Dragon valley, den har 10 flaggor att ta. Det är ju hälften så många i dom nya kartorna dom har visat upp. JAg är nog lite orolig, även om Caspian border är jäkligt rolig...

Permalänk
Entusiast

Vad har hänt med förstörelsen ?

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrAdde:

Vad har hänt med förstörelsen ?

Inget? vill du att alla höghus ska ramla och döda alla på mappen? ^^

Skulle inte fungera. Till de som säger att destruction är värre än bc2 så är det ungefär lika... Bara att BF3 verkar ha lite mer "Micro destruction"

Och lite snyggare destruction här och där. T.ex på operation metro vid sista delen(fönstren/väggarna på byggnaderna)

Permalänk
Medlem

Tycker att destruction i bf3 funkar bättre. Det var väl nytt och häftigt när bc2 kom och så tog dom i lite väl mycket. Skjuter man en rpg på en stenvägg irl så blir det bara ett hål, hela väggen förstörs inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toye666:

Tycker att destruction i bf3 funkar bättre. Det var väl nytt och häftigt när bc2 kom och så tog dom i lite väl mycket. Skjuter man en rpg på en stenvägg irl så blir det bara ett hål, hela väggen förstörs inte.

Mjo, gillar den också.. Önskar dock att man ska kunna spränga sönder tak... :E

Typ kunna smyga in i en byggnad slänga C4 på taket och ta ner alla på övre våningen ^^

Detta ska endast funka i vissa byggnader ofc (2 vånings typ)