Battlefield 3 "Caspian Border" öppnas för alla

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Riktigt najs bana Och kolla vad jag lyckades med!
http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Ddar...

http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Ddar...

Hahaha, I bland har man sina måltavlor
Det står "frozrr killed Lezziter"

Haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av frillan125:

Folk som du som förstör spelet. Slår upp ett tält och stannar där hela tiden. Det är dock också folk som du som får smaka kniv efter man dött då du oftast ligger kvar!

Det är skillnad på att täcka basen på ett effektivt sätt och att bara sitta långa bak och inte göra ett piss. En duktig sniper kan göra väldigt mycket för laget. Nu är visserligen oddsen att hitta en bra sniper 1:50..

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozrr:

Riktigt najs bana Och kolla vad jag lyckades med! (Lezziter = Emil från Redaktionen)
http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Ddar...

http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Ddar...

http://i538.photobucket.com/albums/ff341/BlackDistortioN/Ddar...

Hahaha, I bland har man sina måltavlor
Det står "frozrr killed Lezziter"

hahahahahahaa xD akta bara så att du inte går honom på nerverna för mycket, för då kanske detta blir ditt sista inlägg här på SweC ;P

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Relik 📜

Haha, det gäller att plocka de mest smickrande bilderna, dessutom är det fegt med stridsvagn mot infanteri. När jag lirar ikväll ska jag ta screenshot på varenda poäng, bara för att kunna försvara mig mot dessa påhopp!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Emil :

Kills 590
Deaths 597
K/D Ratio 0.988
Kill assists 52

Dags att rycka upp dig nu!

Permalänk
Medlem

AAh jag var med på den servern när ni spelade (ser min kompis VanDusen får ett kill på den andra screenshoten), själv går jag under namnet InteIngenting. Vi hade dock rätt stora problem med servern/spelet, vi blev dc'ade minst en gång per runda och squad-systemet är ju lite av en katastrof atm, hoppas det blir bättre.

Finns det någon specifik server som sweclockers samlas på?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av chris9:

Emil :

Kills 590
Deaths 597
K/D Ratio 0.988
Kill assists 52

Dags att rycka upp dig nu!

Det är såna spelare som du som förstör multiplayer spel där det finns objectives. Ni bara springer runt och tänker på eran onödiga K/D ratio. Måste ju våga offra sig för laget och gå på objectives.

Permalänk
Medlem

Ush, går verkligen inte att spela på min dator, min 2,6 GHz Core 2 Duo orkar inte med längre Får spela hos polarn istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Haha, det gäller att plocka de mest smickrande bilderna, dessutom är det fegt med stridsvagn mot infanteri. När jag lirar ikväll ska jag ta screenshot på varenda poäng, bara för att kunna försvara mig mot dessa påhopp!

Äsh, nu ska du inte klaga. Du hade ju en RPG som du "nästan" döda mig med

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S CPU: Intel Core i7 6700k CPU-Kylare: Corsair Hydro H110i GTX
Moderkort: Asus Z170-Deluxe RAM: HyperX Fury DDR4 32GB 2666Mhz GPU: EVGA GTX 980 Ti Classified
SSD: Samsung 850 Pro 256Gb & 2x Crucial BX100 250Gb HDD: WD Red 3TB PSU: Corsair HX750i 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Narien:

Ush, går verkligen inte att spela på min dator, min 2,6 GHz Core 2 Duo orkar inte med längre Får spela hos polarn istället

Min E8500 går på knäna när jag spelar BF3. Bytte ut mitt 4850 mot ett 6950, då hoppade frameraten upp, men man går som i sirap. Körde en taskmanager bredvid BF3. BF3-processen låg mer eller mindre konstant på 95%. Attans vad CPU och RAM fick jobba.
Så nu blir det till o pensionera E8500:an och byta MB och CPU.

Jag misstänker iofs att DICE kommer att optimera BF3 lite grand, så man kanske klarar sig med en tvåkärning CPU.

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN!

BF-känslan är tillbaka. Storskaligt krig är vad BF handlar om. Inte att springa runt på en liten karta och panga HS.

Detta handlar om krigsföring, mekaniserat och till fots. BF handlar lika mycket om att hitta fienden som att undvika fienden.
Planera vilken väg man ska ta till nästa flagga, försvara ställningar m.m.

Håller inte med om att teamplay saknas helt. Jag har iof mest spelat med kompisar.
Men ganska ofta stöter man på någon som man kör tank med. Lyckades behålla en och samma stridsvagn nästan hela rundan med en helt okänd person. Vi lagades vagnen hela tiden och såg till både kanon och kulspruta fick hålla igång.

Ska bli skönt att slippa alla COD-spelare när MW3 släpps som ändå inte hajjar vad BF handlar om...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasLidstrom:

Min E8500 går på knäna när jag spelar BF3. Bytte ut mitt 4850 mot ett 6950, då hoppade frameraten upp, men man går som i sirap. Körde en taskmanager bredvid BF3. BF3-processen låg mer eller mindre konstant på 95%. Attans vad CPU och RAM fick jobba.
Så nu blir det till o pensionera E8500:an och byta MB och CPU.

Jag misstänker iofs att DICE kommer att optimera BF3 lite grand, så man kanske klarar sig med en tvåkärning CPU.

Själv sitter jag på 2st 9800gt, med en 1280x1024 skärm, grafiken är verkligen inget problem, har betydligt högre krav på fps än högupplösta texturer. Dock blir det ingen ny dator förren ivybridge för mig.

Permalänk
Medlem

Är betan nere nu? Får "Anslutningen misslyckades" och har startat om datorn osv.

Permalänk

när vanliga spelet kommer ut, så låter jag dem som kan flyga planen flyga, men för fasen...varje gång jag försöker välja ett plan, så blir jag uteslängd, och någon annan sitter där...wtf...man borde åtminstone kunna testa 1 gång...

har blivit dödad 2 ggr av ett flygplan av en snubbe utan rank, och utan namn...det enda man kunde se, var att han hade en skyhög rank, men när jag försökte ta fram hans info...så var han inte ens med....helt mysko..

Visa signatur

PC: GeForce GTX 1080 Ti / GeForce GTX 560 TI / i7 4770K / 32GB / 1TB SSD+1.4TB / Bluray / 27".
Laptop A: ASUS N56VJ / GeForce GT 635M 2GB / i7 3630QM / 8GB / 960GB SSD / Bluray. // Laptop B: Dell XPS 13 (9380) / i7 8565U / 16 GB / 256GB M.2.
Server: GeForce GT 710 / Ryzen 5 1600 / 16GB / 250GB M.2 SSD+9,5TB / RDC-Controlled.
Additional Storage: 28,5TB.

Permalänk

kommer inte in på battlelog ?..får bara svart ruta så kommer inte in alls ? bara jag med detta problem eller ?

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Skrivet av shqiptari:

kommer inte in på battlelog ?..får bara svart ruta så kommer inte in alls ? bara jag med detta problem eller ?

Betan är avslutad, likaså battlelog.

Edit: Kommer antagligen komma upp igen den 25-27 oktober vid lanseringen av BF3.

Permalänk
Skrivet av Ori:

Sen en sak till. ZOOMA in på bergen (caspian border) längst bort i bakgrunden med sniper, det ser seriöst ut som något gjort i paint tidigt 90-tal.

Helt sjukt
Ser ut som en mobilbild från 2003 med 140x140 i upplösning och gråskala. Haha.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3