Butiksförpackat Battlefield 3 bundlas med Asus Geforce DirectCU II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svbg:

Jag är faktiskt inte helt hundra.. har hört olika!

"Also, the Beta is locked to 'Medium' settings.

It takes an SLI setup to max the game."

http://forums.gametrailers.com/thread/official-battlefield-3-...

Vet inte hur trovärdig källan är, men det enda jag har hittat.

Kan förklara en hel del Man kan "ändra" på inställningarna på betan att det står Ultra, men som det står där. Så kanske det inte ändras, bara står. Undra på att jag inte lagga med ett singel GTX 580, tyckte det verka konstigt att jag kunde maxa BF3 med ett singel kort

Permalänk

Vad betyder TOP på asus-kort? Har sett att det finns både med och utan.

Permalänk

Den med TOP verkar vara högre klockad redan från början och kostar därför en slant extra jämfört med den som inte är TOP. Antar dock att man skulle kunna ställa in samma överklockning och lite till på egen hand med ASUS medföljande programvara.

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av Anthraxegott:

Vad betyder TOP på asus-kort? Har sett att det finns både med och utan.

TOP är sorterade gpuer som generellt klockar lite högre, således är kortet också högre klockat från fabrik.

Permalänk
Medlem

Ligger mellan 45-60 fps med mitt Radeon 5870, visserligen överklockat. Är faktiskt förvånad att jag klarat mig så länge med kortet utan att behöva uppgradera. Har inte upplevt nån typ av låg FPS-relaterade syndrom, det flyter på riktigt bra på max.

Visa signatur

Intel Core i5 12600K | MSI Pro Z690-A DDR4 Wifi | MSI RTX 3080 Ventus 3X Plus | 4x8 GB G.SKILL Trident Z RGB 3200MHz | Samsung 970 EVO 500GB | Seasonic Focus+ Gold 750W | Corsair Obsidian 500D | LG 34GN850

Permalänk
Medlem

Snacka om hur stort företagen anser BF 3 är.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Så kort och gott, det är mer värt för mig att vänta och köpa Ett Asus 560ti än att köpa 6870 för 1600 + seperat BF3 Limited?

Billigare, och bättre kort.

Har jag missat något?

Permalänk
Medlem

Hade vart kul me lite tester för oss med 2560x1440 så man vet vad man ska köpa, mitt klockade 5970 drar knappt runt medium inställningar ens ;/

Permalänk
Medlem

Sluta klaga ni som redan har köpt kort. Bokar man så får man vänta i nästan en månad på både spelet och kortet. :/

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

får ut ca 22 fps på 6970 och 5760x1080. så är juh bara spelbart på 1 skärm. :/

Permalänk
Webhallen
Skrivet av rhalla:

Sluta klaga ni som redan har köpt kort. Bokar man så får man vänta i nästan en månad på både spelet och kortet. :/

Ska kolla om vi kan lösa det där på något smidigare sätt. Bör inte vara helt omöjligt

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Jag får ut 28-41 fps men oftast ligger den runt 33 fps med min laptop. 1920x1080 Textur: Ultra resten på medium och ingen AA men 4 AF. ASUS G73Jw ROG. Den stationära "mår" inte så bra så jag får vänta tills det är dags att uppgradera den innan jag kan lira BF3 på max=(

Visa signatur

Japp jag har dyslexi, så häng inte mig pga min grammatik.
CPU: Ryzen 7 5800X || GPU: ASUS ROG Strix RTX3070Ti OC || Moderkort: ASUS ROG Strix X570-F Gaming || RAM: 64GB 3200MHz || CPU kylare: Fractal Design Celsius S24 || Primär HDD: Samsung 980 PRO M.2 1TB

Permalänk
Medlem

Så, om jag inte misstar mig. När de bundlar ihop något så blir det "Grafikkortet + Spelet gratis" Alltså höjer de inte priset?

Stort tack för svar!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Crim2:

Så, om jag inte misstar mig. När de bundlar ihop något så blir det "Grafikkortet + Spelet gratis" Alltså höjer de inte priset?

Stort tack för svar!

Hej, i detta fallet kostar bundlingen mellan 41 och 101 kr mer än bara kortet, beroende på modell. Inte gratis men "ganska" billigt för ett så hett spel.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, i detta fallet kostar bundlingen mellan 41 och 101 kr mer än bara kortet, beroende på modell. Inte gratis men "ganska" billigt för ett så hett spel.

Stort tack för svaret! Blir nog att avbeställa mina delar och spel då och köpa det av er så fort det kommer ut på marknaden!

Vad gör man inte för att stöda webbhallens ekonomi!

Permalänk
Medlem

Sugen på en till Asus GTX580 DiCU II http://www.webhallen.com/hardvara/130014-asus_engtx580_dcii-2...
på WH finns kampanjer: http://www.webhallen.com/hardvara/kampanjer/geforce_gtx_battl... då blir spelet 101 kr, fast man får en kod som man kan ladda ner spelet via Origin (eller aktivera spelet)

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus 4 Extreme CPU: Intel Core i7 2600K @ 4,6GHz / Corsair H70 GPU: 2x Asus GTX580 DirectCUII (SLI) RAM: Corsair Vengeance 16GB @ 1866MHz PSU: Corsair AX850 HDD: Intel 120 GB 510 SSD & WD 1 TB SATA3 ODD: LG Blu-ray Case: Corsair Graphite 600T Display: Asus VG236H 120 Hz 3D Speakers: Sound Sticks III Headset: Sennheiser 3D G4ME1 (PC-333D) Keyboard: Razer BlackWidow Mouse/Surface: Razer Mamba / Razer Vespula OS: Windows 7 x64

Permalänk
ASUS Nordic
Skrivet av Meisam:

Sugen på en till Asus GTX580 DiCU II http://www.webhallen.com/hardvara/130014-asus_engtx580_dcii-2...
på WH finns kampanjer: http://www.webhallen.com/hardvara/kampanjer/geforce_gtx_battl... då blir spelet 101 kr, fast man får en kod som man kan ladda ner spelet via Origin (eller aktivera spelet)

Det är en hårdkopia (samma produkt som om du köper enbart spelet) av spelet som bundlas med, därav det något högre priset utöver enbart grfikkortet.

Permalänk
Medlem

Damn it! Jag har ju redan beställt både spelet OCH kortet! >.<

Visa signatur

- In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move
- The Guide is definitive. Reality is frequently inaccurate.
Douglas Adams

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Ska kolla om vi kan lösa det där på något smidigare sätt. Bör inte vara helt omöjligt

haha skönt inhopp! Kudos om ni levererar bundlepaket i två delar!

Visa signatur

7800x3D, 32GB G.Skill Trident @ 6000Mhz CL30, Gainward Phoenix 3080, ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI, Corsair H115i Elite Capellix, Samsung 950 EVO 1TB, Corsair RM750X v2, Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart, LG 27'' 27GL850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Ska kolla om vi kan lösa det där på något smidigare sätt. Bör inte vara helt omöjligt

Toppen!
Beställt ett 580.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Webhallen
Skrivet av blagi:

haha skönt inhopp! Kudos om ni levererar bundlepaket i två delar!

Tjo,

vi har löst detta nu. För dem som vill ha grafikkortet redan nu kan ni helt enkelt höra av er till vår kundtjänst:
http://www.webhallen.com/info/kontakta_oss/kundservice
Ange ert ordernummer (viktigt) och bara skriv "Hej, jag vill ha mitt grafikkort nu och spelet sedan när det släpps tack"

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hmm väntar på mitt 560 Ti från Inet, dock i fel butik - Anti Touché

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Mailade kundtjänst och hoppas på ett grafikkort nästa vecka då(eftersom jag beställde ett idag)!

Permalänk
Medlem

Jag mailade i torsdags och fick svar i dag på morgonen att de inte kunde skicka kortet separat, jag svarade och hänvisade till den här tråden men har inte fått någon mer reaktion.
Någon som har fått sitt kort skickat?

/Kent

Permalänk
Medlem

Skrev till dom att jag ville få kortet sperat och jag fick svaret: "Vi har ändrat ordern enligt dina önskemål". Beställde och mailade i lördags så jag hoppas att det är på ingång nu i dagarna

Permalänk
Medlem

Jag har fått mitt kort skickat separat.

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått svar från kundtjänst än och status på ordern har inte ändrats. Provade att ringa med det bryter direkt efter jag väljer ett eller två. Förstår inte att det ska ta så lång tid att få svar från dem.
Orsaken till att jag beställde var att jag skulle få kortet innan.

/Kent

Permalänk

Betällde i söndags och mejlade att jag ville ha kortet nu, har inte fått något svar än heller

Permalänk

Nu fick jag mejl om att mitt kort ska skickas separat och kollar jag beställningarna ser jag kortet och spelet för sig själva, där spelet skickas kostnadsfritt. SLI here I come!

Permalänk

Där kom kortet från Webhallen.... och dom har skickat fel kort! Bra jobbat!