Det sägs att, söderut så finns det BF3

Permalänk
Medlem

Det sägs att, söderut så finns det BF3

Folk vallfärdar dit, efter att BF3 bara försvann. De ska tydligen byggt en BF3 Simulator där man kan tillfredsställa sig för 5 kr/min.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Skrivet av Yeah_Right:

Folk vallfärdar dit, efter att BF3 bara försvann. De ska tydligen byggt en BF3 Simulator där man kan tillfredsställa sig för 5 kr/min.

Skönaste inlägget idag, well played good sir.

Disk: BF3 bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Skönaste inlägget idag, well played good sir.

Disk: BF3 bra?

aa fan jag gillade betan förutom att den var lite buggig... men det kanske dom fixar... får vi hoppas... annars var spelet skit grymt jag tänker spela det hela veckan när det kommit...

Permalänk
Medlem

Mitt jobb i retailutgåvan är att köra folk i helikopter

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeah_Right:

Folk vallfärdar dit, efter att BF3 bara försvann. De ska tydligen byggt en BF3 Simulator där man kan tillfredsställa sig för 5 kr/min.

Har hört att varje familj bara får 5 minuter var att dela på, på grund av att det inte finns så mycket BF3 kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av .maker:

Har hört att varje familj bara får 5 minuter var att dela på, på grund av att det inte finns så mycket BF3 kvar.

Jag hörde om en man komma gråtandes ut. Av lycka eller sorg, det vet man nog inte förens man själv står där.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Söderut finns denna intressanta video om battlefields historia!

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem

Legenden förtäljer en plats ditt pilgrimar styr sin resa, en värld långt ifrån denna där varje man får lira, gammal så som ung, en värld där det finns hopp, där det finns... Battlefield!