Tycker ni grabbar att bf3 ska tillåta musik i bilarna? som i den här videon?

Permalänk
Medlem

Tycker ni grabbar att bf3 ska tillåta musik i bilarna? som i den här videon?

http://www.youtube.com/watch?v=clDpZIaU3-Q&lc=NsZRue2CZ64ok9o... - har redan kommenterat om min ide som ny är högst rankad i listen med thumbs up, så jag tror inte det är bara jag som skulle vilja se musiken komma tillbaka som i Vietnam, säg vad ni tycker eller skriv på om ni också vill ha med egen inlagd musik i bilarna, tänk hur ballt det skulle vara om man kör över en kulle i en kärra med några "homeboys" på mgn och raket i passagerar stolen, alltså jag får "st*nd" av att bara tänka på det, haha säg vad ni tycker

Mario .T

Permalänk
Medlem

Att du verkar vara väldigt pervers ;p

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The Best There Is, The Best There Was And The Best There Ever Will Be!!!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ll0yd:

Att du verkar vara väldigt pervers ;p

Skickades från m.sweclockers.com

tack detsamma, förutom det, tycker du att det ska finnas musik i bilarna?

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

kan du förklara varför....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mario.T:

kan du förklara varför....

............. tystnaden talar för sig själv.

Permalänk
Medlem

I APB reloaded fungerar det rätt bra. Men för att höra vad din polare spelar upp måste du ha samma låt på din dator. Annars blir det ju problem med upphovsrätten

Visa signatur

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Permalänk
Inaktiv

Ja, en skitidé. Du kan lyssna på musik själv.

Permalänk
Medlem

Tycker om iden och tycker den är kul men... Det passar inte riktigt bf3's "stil", de satsar väldigt mycket på realism i sina spel. + att ljudet är så bra atm speciellt med 3D / sourround ljud igång så tror bara musik hade blivit för mycket.

btw bästa från Vietnam var ju "Fortunate Son" i helikoptern

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk

Ett nja på den faktiskt. Om man kan sätta på och stänga av den som om det vore en bilradio, så skulle det vara väldigt kul om det fanns musik. Annars tror jag det skulle kunna vara för störande för de andra spelarna. Det är min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johan9360:

Ett nja på den faktiskt. Om man kan sätta på och stänga av den som om det vore en bilradio, så skulle det vara väldigt kul om det fanns musik. Annars tror jag det skulle kunna vara för störande för de andra spelarna. Det är min åsikt.

bra förklaring unlike some other asshole på forumet, men ja det låter faktiskt sant att det kanske blir irriterande om någon försöker smyga in på en tank med c4 och en kärra kommer fyll med killar, då förstår jag

Permalänk
Medlem

Edit: Några inlägg till han skrivas under tiden jag hade tråden öppen, så mitt inlägg är inte längre aktuellt.

Permalänk
Medlem

Lyssna på musik? Då hör man ju inte ifall nån pangar på en!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk

Gillar iden, så länge det finns en power off button som alla i bilen kan använda.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Nog den sämsta idén ever

Permalänk
Medlem
Skrivet av iamdanne:

Nog den sämsta idén ever

everyone is entitled to their own opinion.

Permalänk
Medlem

Det är ett KRIG, inte ett disco...

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaR:

Det är ett KRIG, inte ett disco...

Amerikas soldater är väl rätt kända för att spela hög musik när dom åker stridsfordon ?!
Spelas en del rock'n roll i svenska SISUs i bla KFOR styrkan.

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Medlem

Det bästa med BF:V var faktiskt musiken i fordonen! Skulle vara skitgrymt om det skulle finnas i BF3 också, givetvis med valmöjlighet att stänga av om man är en tråkf*tta som tar allt så jävla seriöst!

Permalänk
Medlem

Hade varit riktigt grymt.

Permalänk
Medlem

Påminde mig om Generation Kill när dom sjunger "Let the haji's hit the floor" i sin humvee

Permalänk
Medlem

Grymt, och av/på/volym i options så alla som inte gillar det kan slå av

Körde musik under hela tiden jag spelade bf3, skulle vara guld om det fanns nå sånt i spelet

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Go play GTA! =>

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Medlem
Skrivet av fidde66:

Amerikas soldater är väl rätt kända för att spela hög musik när dom åker stridsfordon ?!
Spelas en del rock'n roll i svenska SISUs i bla KFOR styrkan.

Knappast med fienden några hundra meter bort och stridsflygplan i luften, eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fidde66:

Amerikas soldater är väl rätt kända för att spela hög musik när dom åker stridsfordon ?!
Spelas en del rock'n roll i svenska SISUs i bla KFOR styrkan.

under förflyttningar längre vägar ja,men krigssituationer nej

Permalänk
Medlem

Ser framför mig en irriterad jeepförare som höjer volymen på stereon och ber personen som står vid kanonen att sluta smattra, han hör ju inte musiken!

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag det bara känns larvigt och onödigt. Nej tack, det gläder mig att det inte finns med och att det högst troligt inte kommer läggas till.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Mario.T:

http://www.youtube.com/watch?v=clDpZIaU3-Q&lc=NsZRue2CZ64ok9o... - har redan kommenterat om min ide som ny är högst rankad i listen med thumbs up, så jag tror inte det är bara jag som skulle vilja se musiken komma tillbaka som i Vietnam, säg vad ni tycker eller skriv på om ni också vill ha med egen inlagd musik i bilarna, tänk hur ballt det skulle vara om man kör över en kulle i en kärra med några "homeboys" på mgn och raket i passagerar stolen, alltså jag får "st*nd" av att bara tänka på det, haha säg vad ni tycker

Mario .T

Kul idé och video imo, fast förstörde lite temat att han inte körde med AK

En fråga från en som inte är 100% bekant med hur FF av fungerar i BF(3), vad händer om någon annan i laget sätter C4 på din jeep och spränger dem när du fortfarande sitter i och står bredvid en fiende? Sprängs fienden medan du glatt sitter kvar i bilen eller vad händer?

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

När jag spelade BF3-betan hade jag inte musik på i bakgrunden som jag brukar ha. Man vill ju höra allt så man inte blir knivad

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Varför inte om man kan välja själv om man vill ha det eller inte? Skulle dock inte vilja ha det själv, spelet känns inte lika seriöst då tycker jag

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H