Permalänk
Medlem

Fyra banor presenterade!

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Bilder och kort info om fyra av BF3-banorna. Damavand Peak verkar helt ofantligt najs

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk

Ser trevligt ut, dock inte lika trevligt som caspian. Bergsstupet såg läskigt ut

Permalänk
Medlem

Fallskärmshoppning från en halvkilometer, me gusta. Skall försöka få kills som sniper från luften, som man kunde få poäng för i BF2. Det lär dock bli ruskigt lätt att vara sniper på den banan; tänk er att vara med i laget som börjar nere på marken. Det är bara att ligga i en buske och pricka soldaterna som hjälplöst långsamt glider ner mot marken
Konceptet är lite likt Duck hunt!

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Skrivet av Sgt. Stinger:

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archi...

Bilder och kort info om fyra av BF3-banorna. Damavand Peak verkar helt ofantligt najs

Fan den där metro såg kul ut asså

/ironi

Tehran Highway hoppas jag blir bra, stadsbanor med bara infanteri kan bli riktigt bra (mitt favorit-battlefield-spelläge)

Permalänk
Medlem

CQB (Close quarters combat) med lite tanks som knapp går i mellan hus väggarna, typ början av Karkand. Hade inte varit fel

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual

Permalänk
Medlem

Operation Metro
Grand Bazaar
Tehran Highway
Caspian Border
Noshahr Canals
Operation Firestorm
Seine Crossing
Kharg Island
Damavand Peak

Strike at Karkand (Back To Karkand)
Gulf of Oman (Back To Karkand)
Sharqi Peninsula (Back To Karkand)
Wake Island (Back To Karkand)

http://bf3blog.com/battlefield-3-maps/

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

Abstinensen börjar smyga sig på (o,O)

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem

eh, är det inte underligt att nästan varenda karta utspelar sig i Iran eller dess omedelbara närhet?

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Avstängd

vilken jäkla grafik!
har svårt att tro att nåt spel kommer slå den där grafiken dom närmsta åren

highway banan kan bli häftig
jag är nog nästan säker när jag påstår att BF3 multi på nån nattbana kommer att bli det häftigaste man har spelat

Edit:

Citat:

Tehran Highway is the only nighttime map in Battlefield 3.

well ok det får väl duga
trodde iofs att Sharqi Peninsula skulle vara nattbana men tydligen så är det en kvällsbana

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk

awesome säger jag bara !

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Avstängd

hoppar ni på multi det första ni gör när ni får BF3 eller :)?
själv tror jag att jag kommer köra lite singleplayer först så man blir varm i kläderna.
tippar på att singleplayer delen kommer vara riktigt skoj

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

hoppar ni på multi det första ni gör när ni får BF3 eller :)?
själv tror jag att jag kommer köra lite singleplayer först så man blir varm i kläderna.
tippar på att singleplayer delen kommer vara riktigt skoj

Sparar sådant tills EA servrarna ligger nere så man har något att göra.

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Varför skulle deras servrar vara nere kommer dom ha maintenance som blizzard varje onsdag eller tisdag eller ?`fan va irriterande isåfall hatar downtime

Permalänk
Medlem
Skrivet av eas@tetris:

Fallskärmshoppning från en halvkilometer, me gusta. Skall försöka få kills som sniper från luften, som man kunde få poäng för i BF2. Det lär dock bli ruskigt lätt att vara sniper på den banan; tänk er att vara med i laget som börjar nere på marken. Det är bara att ligga i en buske och pricka soldaterna som hjälplöst långsamt glider ner mot marken
Konceptet är lite likt Duck hunt!
http://www.iphonestalk.com/images/duckhunt.jpg

Man får väl inte fälla ut fallskärmen så tidigt Dödsfall i 450 m och sen panikutlösa fallskärmen, det ska jag köra på!

Permalänk
Medlem

Nice!

Det där ser riktigt bra ut!

Blev bara mer sugen på att köra det

Highway såg helt otroligt bra ut!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet o läste om kartorna.. Nu är jag blöt i byxan!

Fy fan vad de här spelet kommer bli gryyyyyymt! to all you haters out there; suck on my Mk11mod! xD
jag tror min tjej inte kommer att se mig på ett bra tag i början, ska nog ta med datorn till en arbetspolare o lira så mycke jag bara kan i en vecka tills jag får musarm! Det går inte att vara nära kvinnor när sådana här episka slag kommer ta plats!

Tehran Highway verkade sjukt kul, lite nattetids slagsmål!

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Medlem

Nu när jag tänker efter, liknar inte teheran highway den där nattbanan från cod4? Den med stridsvagnen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Var inte New York på tal som bana förut? Har inte hört något om det på länge.

Permalänk
Medlem

Jo det var ju tal om det, vi lär väl märka det i dag när de släpper info om de andra banorna

EDIT: Förra blogposten var kl 12 igår, så den nya kanske kommer nu kl 12? bara 18 min kvar isåfall

EDIT2: verkar ju som att det inte blir nån bloggpost idag

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Hej grappar! Snart kanske ni får riktiga varan istället för spel.

Oljepriset rusar i skrivande stund ÖVER den senaste veckornas nedåtgående trendlinje, vilket i dessa bråda ekonomiska kristider implicerar att ett nytt oljekrig är nära föresteånde.
http://stockcharts.com/c-sc/sc?s=BNO&p=D&b=5&g=0&i=0&r=9544

Israel + USA vs. Iran (+ Pakistan?)

Utbryter nog typiskt den 20 oktober för att världen ska få minnas ett fint datum på vad som kan bli tredje världskrigets startskott.

Gl hf!

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av walp:

Hej grappar! Snart kanske ni får riktiga varan istället för spel.

Oljepriset rusar i skrivande stund ÖVER den senaste veckornas nedåtgående trendlinje, vilket i dessa bråda ekonomiska kristider implicerar att ett nytt oljekrig är nära föresteånde.
http://stockcharts.com/c-sc/sc?s=BNO&p=D&b=5&g=0&i=0&r=9544

Israel + USA vs. Iran (+ Pakistan?)

Utbryter nog typiskt den 20 oktober för att världen ska få minnas ett fint datum på vad som kan bli tredje världskrigets startskott.

Gl hf!

Men gud va trevligt!!

Permalänk
Medlem

Bara ingen blir så tråkig som Clean Sweap så finns det hopp!!!

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Synd att man inte får se en map overview, skulle vara mer intressant att se än att bara se en screenshot...

Satt och kolla på denna bild, börjar bli svårt att se om det är bild tagen irl eller en screenshot in-game

Bilden (större format)

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

Längtar på att få lira Sharqi Peninsula i BF3.
Hoppas naturligvis också att orginalbanorna blir roliga!

Permalänk
Medlem

Jag är besviken på att det bara är iran iran iran iran... Känns lite väl stelt, och jag stör mig på att det bara är två faktioner! Ryssland mot USA... Om det inte finns franska styrkor i Paris, betyder det ju att USA måste leka världspolis o kasta ut stora stygga ryssen från Europa. Verkligen helt riktat för att den amerikanska publiken skall gilla spelet, det är så TRÅKIGT. Kunde de inte gjort en innomeuropeisk konflikt eller något? Eller vänta, ända sen DICE böjde sig frammåt för EA lär de fått mindre o mindre att säga till om....

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag är besviken på att det bara är iran iran iran iran... Känns lite väl stelt, och jag stör mig på att det bara är två faktioner! Ryssland mot USA... Om det inte finns franska styrkor i Paris, betyder det ju att USA måste leka världspolis o kasta ut stora stygga ryssen från Europa. Verkligen helt riktat för att den amerikanska publiken skall gilla spelet, det är så TRÅKIGT. Kunde de inte gjort en innomeuropeisk konflikt eller något? Eller vänta, ända sen DICE böjde sig frammåt för EA lär de fått mindre o mindre att säga till om....

Men iom att DICE "böjde sig framåt" för EA så fick man även mer resurser till BF3, vilket resulterar i ett härligare spel. Spelar väl ingen roll vilka som skjuter på varandra sålänge man får sitta bakom spakarna?

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Men iom att DICE "böjde sig framåt" för EA så fick man även mer resurser till BF3, vilket resulterar i ett härligare spel. Spelar väl ingen roll vilka som skjuter på varandra sålänge man får sitta bakom spakarna?

Ja men det är ju just det... Blir det ett härligare spel? Det vet ingen. Det enda jag vet är att EA har en förmåga att sabbat spelserier ägda av studios de köper upp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag är besviken på att det bara är iran iran iran iran... Känns lite väl stelt, och jag stör mig på att det bara är två faktioner! Ryssland mot USA... Om det inte finns franska styrkor i Paris, betyder det ju att USA måste leka världspolis o kasta ut stora stygga ryssen från Europa. Verkligen helt riktat för att den amerikanska publiken skall gilla spelet, det är så TRÅKIGT. Kunde de inte gjort en innomeuropeisk konflikt eller något? Eller vänta, ända sen DICE böjde sig frammåt för EA lär de fått mindre o mindre att säga till om....

Ryktet säger att Fransmännen kapitulerade redan när Ryssland gick över gränsen till Polen...