Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Fractal Design Define R5| Asrock X399 Fatal1ty| Threadripper 1950X| Noctua NH-U14S TR4-SP3| Corsair Vengeance LPX 8x16GB 3200 C16| be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W| ASUS RTX 3080 10GB Strix| LG OLED 4k 42" C2| Debian Sid| KDE 5.x|

Permalänk
Medlem

"grymt"

Made my day!

hahahaha

OT:

Grymt.

Nä men verkar riktigt tufft! Kliar i fingrarna nu, Gief BF3!

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Fy fan vad nice. Peppar som fan. Förhoppningsvis har jag löst problemet med att min dator fryser under BFBC2 och andra BF-spel för jag har känning på att det kommer hända under BF3 också och det ger mig second thoughts på att hämta ut förbokningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karma_3750:

Fy fan vad nice. Peppar som fan. Förhoppningsvis har jag löst problemet med att min dator fryser under BFBC2 och andra BF-spel för jag har känning på att det kommer hända under BF3 också och det ger mig second thoughts på att hämta ut förbokningen.

Skrivet av SuperSverker:

"grymt"

Made my day!

hahahaha

OT:

Grymt.

Nä men verkar riktigt tufft! Kliar i fingrarna nu, Gief BF3!

Någon som har lust att betta på att EA's servrar blir överbelastade fast dom hade en beta? ;P

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexst4:

Någon som har lust att betta på att EA's servrar blir överbelastade fast dom hade en beta? ;P

Så länge dem slår MW3 så är jag nöjd

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Så länge dem slår MW3 så är jag nöjd

I Kvalité så vet jag att dom kommer att slå MW3, Kanske inte i Sales. Men vem bryr sig om sales? Kvalité som räknas

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexst4:

I Kvalité så vet jag att dom kommer att slå MW3, Kanske inte i Sales. Men vem bryr sig om sales? Kvalité som räknas

Inte direkt, utan pengar blir det ingen kvalitet ju

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Skrivet av Karma_3750:

Fy fan vad nice. Peppar som fan. Förhoppningsvis har jag löst problemet med att min dator fryser under BFBC2 och andra BF-spel för jag har känning på att det kommer hända under BF3 också och det ger mig second thoughts på att hämta ut förbokningen.

Samma här, mitt grafikkort geforce 560 ti OC krashar enbart i BF2 och BF3 beta, inget annat spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monkeyapa:

Samma här, mitt grafikkort geforce 560 ti OC krashar enbart i BF2 och BF3 beta, inget annat spel.

Har du gigabytes version? I så fall höj volten aningen, sök i forumet.

Permalänk
Skrivet av Karma_3750:

Fy fan vad nice. Peppar som fan. Förhoppningsvis har jag löst problemet med att min dator fryser under BFBC2 och andra BF-spel för jag har känning på att det kommer hända under BF3 också och det ger mig second thoughts på att hämta ut förbokningen.

Skrivet av Divil:

Har du gigabytes version? I så fall höj volten aningen, sök i forumet.

Japp, har testat att både höja volten, underklocka, och båda delarna samtidigt. Får väl tänja på gränserna lite mer då... (I MSI afterburner)

Permalänk
Medlem

Gillar när utvecklarna testar på något nytt med bandesignen. Det kan bli riktigt bra eller riktigt jobbigt.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karma_3750:

Fy fan vad nice. Peppar som fan. Förhoppningsvis har jag löst problemet med att min dator fryser under BFBC2 och andra BF-spel för jag har känning på att det kommer hända under BF3 också och det ger mig second thoughts på att hämta ut förbokningen.

Testa att stänga allt som har med tempmätning och fläktkontroller att göra typ, msi afterburner, sapphire tirxx. Efter mkt testade kom jag fram till att det var sånna program som gjorde att jag fick frysningar så jag körde med bara CCCs inbyggda och har inte fått en frysning sen dess, hade även kompisar som datorn frös för så bad dom testa det med och det hjälpte för alla

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monkeyapa:

Japp, har testat att både höja volten, underklocka, och båda delarna samtidigt. Får väl tänja på gränserna lite mer då... (I MSI afterburner)

Hört att det kommit ny bios till kortet, du får googla lite runt det!

Permalänk
Skrivet av acckee:

Hört att det kommit ny bios till kortet, du får googla lite runt det!

Exakt installera nya biosen så funkar det perfekt, gjorde det på båda mina och ingen crash efter det.

Permalänk
Medlem

Hoppet, i slowmotion

Hoppet, i slowmotion!

http://www.youtube.com/watch?feature=iv&annotation_id=annotat...

Jaja, 3 sekunder är inte mycket...

Visa signatur

| Fractal Design Define R5| Asrock X399 Fatal1ty| Threadripper 1950X| Noctua NH-U14S TR4-SP3| Corsair Vengeance LPX 8x16GB 3200 C16| be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W| ASUS RTX 3080 10GB Strix| LG OLED 4k 42" C2| Debian Sid| KDE 5.x|

Permalänk
Medlem

Rent grafiskt sätt så ser det helt unerbart ut, Avatar i 'klippigare' miljö

Visa signatur

2500K 4.5Ghz | Noctua NH-U12P SE2 PnP | MSI P67A-GD55 | Corsair 8GB 1600Mhz | MSI GTX 580 Twin Frozer II 900/1800/2100 | Fractal Design Arc | XFX XXX Edition 750W | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair Force 120 GB

***Gammla goda minnen med ovanstående som burk :) ***

Permalänk
Skrivet av Ahlen:

Testa att stänga allt som har med tempmätning och fläktkontroller att göra typ, msi afterburner, sapphire tirxx. Efter mkt testade kom jag fram till att det var sånna program som gjorde att jag fick frysningar så jag körde med bara CCCs inbyggda och har inte fått en frysning sen dess, hade även kompisar som datorn frös för så bad dom testa det med och det hjälpte för alla

Japp, jag kör bara med CCC alltid. Tror det är något problem med antingen partitionen eller registret. Men men, det löser sig.

Permalänk
Medlem

vill se hur det ser ut i förstaperson, när man hoppade ut ur ett plan eller ner ifrån avsatsen på antennen på caspian border var det ingen speciell känsla och väldigt tråkigt att det inte ens gick att titta rakt ner i betan, hoppas de lyckats återskapa lite av känslan i att falla genom luften så det inte är som man dras ner genom något vakuum

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

Mer från base jumpbanan. Och mer godis

Permalänk
Medlem

Perfekt att taggad lite bf3 med fallskärmshoppning de kommande två helgerna då =D

Ser riktigt fram emot att spela Single playern i 3D vision surround

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Inte direkt, utan pengar blir det ingen kvalitet ju

Fast med pengar så måste det inte bli kvalitet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karma_3750:

Fy fan vad nice. Peppar som fan. Förhoppningsvis har jag löst problemet med att min dator fryser under BFBC2 och andra BF-spel för jag har känning på att det kommer hända under BF3 också och det ger mig second thoughts på att hämta ut förbokningen.

indeed...