Permalänk
Medlem

XFX Core Edition 750W

Kikade runt lite på nätet efter ett billigt nätagg att ha som reserv.
Hittade detta på utförsäljning på Netonnet!

http://www.netonnet.se/art/dator/datorkomponenter/intern-dvd-...

Tyckte det va ett ganska bra pris så jag beställde ett direkt.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=734271

Permalänk
Medlem

Attans då, jag gav 200kr mer för 650w modellen

Visa signatur

Citera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zahiren:

Kikade runt lite på nätet efter ett billigt nätagg att ha som reserv.
Hittade detta på utförsäljning på Netonnet!

http://www.netonnet.se/art/dator/datorkomponenter/intern-dvd-...

Tyckte det va ett ganska bra pris så jag beställde ett direkt.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=734271

Satan, det var billigt! Synd att det inte var modulärt, då hade det blivit ett köp!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Sjukt billigt, bra fynd!

Permalänk
Medlem

Tack för den! har nu ett Corsair CX600W som sägs vara riktigt dåligt, speciellt nu när jag väntar på att mitt andra 6850 ska komma tillbaka!! jag slog till iaf

EDIT: Verkade ta det sista hoppas jag iaf xD

Permalänk
Medlem

Satan, det gick fort. Redan slut xD

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk

Hehe sånt jag köpte för någon månad sen för 499 kronor också på Netonnet det är grymt prisvärt!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

jag han ta en med... tror jag iaf orderbekräftelsen fick jag på mail kl 9.30 ...
har suttit å funderat på nytt nättagg ett tag så jag slog till, får väll leva på vatten å bröd i några dagar nu hehe

Visa signatur

| CPU: Phenom II X4 960T BE @ X6 3,9GHz | CPU Kylare: Noctua DH14 | MB: Gigabyte 990XA-UD3 | RAM: Corsair Vengaence LP 2x4Gb | Grafikkort: Gigabyte 6970 2Gb Ref | HDD: SSD OZC Agility 120Gb, WD 1,5 Tb, WD 1 Tb, WD 500 Gb | Chassi: FD R3 Titanium | PSU: XFX 750W | Skärm: Dell U2412M 24" | Tangentbord: Qpad MK85 | Mus: Logitech G400 | Högtalare: Logitech Z506 |

Permalänk
Medlem

Skit alltså!

Jag kunde lägga den i kundvagnen. Men nu när jag betalt så märker jag i orderbekräftelsen att den redan blivit slut på lager. Fick följande meddelande:

"Tyvärr är en eller flera av produkterna som du har beställt tillfälligt slut på lager. Idag har vi inget exakt leveransdatum på dessa produkter. Vi arbetar för att ge dig ett leveransbesked så snart som möjligt och vi återkommer till dig med ytterligare information inom 1 arbetsdagar via e-post."

Så det innebär att jag betalt för den men kommer inte få nån!

Undrar hur lång tid det tar innan NetOnNet betalar tillbaka/släpper reservationen?

Så ni som fått en orderbekräftelse, kolla in den noga om ni ser meddelandet ovan. Då är ni out of luck!

För det här agget kommer ju inte komma tillbaks i lager ju!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Avstängd

Oerhört bra pris för ett bra agg.
Synd core serien inte är modulära

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Hehe sånt jag köpte för någon månad sen för 499 kronor också på Netonnet det är grymt prisvärt!

Det är alltid trevligt med bra priser på hårdvara.
Meddela gärna om ni hittar fynd!

Permalänk
Medlem

Fan att man missade det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Skit alltså!

Jag kunde lägga den i kundvagnen. Men nu när jag betalt så märker jag i orderbekräftelsen att den redan blivit slut på lager. Fick följande meddelande:

"Tyvärr är en eller flera av produkterna som du har beställt tillfälligt slut på lager. Idag har vi inget exakt leveransdatum på dessa produkter. Vi arbetar för att ge dig ett leveransbesked så snart som möjligt och vi återkommer till dig med ytterligare information inom 1 arbetsdagar via e-post."

Så det innebär att jag betalt för den men kommer inte få nån!

Undrar hur lång tid det tar innan NetOnNet betalar tillbaka/släpper reservationen?

Så ni som fått en orderbekräftelse, kolla in den noga om ni ser meddelandet ovan. Då är ni out of luck!

För det här agget kommer ju inte komma tillbaks i lager ju!

äsch skit också!! Fick samma synd det, behövde ju verkligen xD

Permalänk
Medlem

faktiskt.. ska försöka köpa den så fort den kommeri n igen, sjukt bra pris!

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Skrivet av Zahiren:

Det är alltid trevligt med bra priser på hårdvara.
Meddela gärna om ni hittar fynd!

Absolut!

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gtoxed:

faktiskt.. ska försöka köpa den så fort den kommeri n igen, sjukt bra pris!

Den kommer inte in igen för samma pris

Permalänk
Skrivet av Zahiren:

Kikade runt lite på nätet efter ett billigt nätagg att ha som reserv.
Hittade detta på utförsäljning på Netonnet!

http://www.netonnet.se/art/dator/datorkomponenter/intern-dvd-...

Tyckte det va ett ganska bra pris så jag beställde ett direkt.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=734271

Det är ett prisvärt nätagg!!! Jag köpte ett från CDON för 809:- vilket känns surt just nu

Visa signatur

Gigabyte X399 Aorus Gaming 7 - AMD Threadripper 1900X @ 4,15ghz - G.Skill 2400mhz Flare X 32Gb - Samsung 960 EVO 500gb - MSI GTX 980 ti Lightning - Corsair RM1000x - Phanteks enthoo primo - Custom Water cooling - Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS 2560x1440 144hz

Permalänk
Medlem

Satan jag han inte denna gången:) Men grattis till er andra får nöja mig med vx 450 klippet jag gjorde på teknikmagasinet för 299kr

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk

Synd att man inte hann, för det priset är det ett givet köp, även om jag inte ens behöver något nätaggregat just nu.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem

Jag har ännu inte fått något besked av NetOnNet angående min order som gick igenom men det stod sedan i orderbekräftelsen att varan inte fanns i lager.

Tycker det är helt sjukt i fall det är så att man kan lägga något i kundvagnen och sedan medan man tittar runt på siten så kan nån annan som är snabbare att checka ut varan helt sonika ta varan ifrån mig och så får jag inget fast jag hade den i kundvagnen.

Tänk om det hade fungerat så i den fysiska lagershopen. Jag hittar det sista exemplaret av en vara och lägger i min vagn. Sedan medan jag går runt och kollar på annat på lagret, ja då är det nån framme vid kassan som frågar personalen om de har nått nätagg till salu, javisst säger kassapersonalen och sedan springer nån från personalen och kommer fram till mig, norpar sedan nätagget från min kundvagn och ger till en annan framme vid kassorna som får lämna butiken med min vara.

Skulle anses totalt oacceptabelt.

Det normala är ju att om man lyckas lägga något i en kundvagn så är den varan paxad och ingen annan skall kunna ta den ifrån dig. Man bör i en online shop åtminstone ha en inbyggd funktion som gör att varan ej finns tillgänglig för någon annan i upp till nån timma eller något sådant.

Känner mig lite upprörd över detta!

EDIT: Som väntat så fick jag idag meddelande om att min order ej gick igenom samt så har jag fått tillbaka mina pengar. Tråkigt att de har ett så dåligt kundvagnsystem

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version