Permalänk
Medlem
Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Medlem

Luktar reklam för egen annons.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Luktar reklam för egen annons.

Det är inte min annons , jag satt bara och kollade runt på tradera på kylare till min dator så

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Medlem

Heh, står ju inte för mycket vettigt i annonsen. Riktigt dålig svenska det där :S
Tror inte att det är roobis egna annons då hans profil säger att han är ifrån Eskilstuna och annonsen Luleå.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Moderator
Moderator

"Dagens Tradera Tips" antyder att du tänker lägga ut fler sådana - om du gör det, lägg dem då i någon mer generell tråd om fynd eller liknande. Skapa inte en tråd per tips. Vi behöver inte reklamspam i forumet.

Det gäller också att komma ihåg (riktar mig generellt till alla nu), reklam för egna annonser på andra siter är inte tillåtna. Har man en annons i marknadsdelen på Sweclockers kan man få tipsa om den i forumet om det är relevant för annan användare när denne söker produkten (inte i andra säljares kommentarstrådar tack). Det får självklart inte gå till överdrift med spam.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

"En vatten kylning till data"

Denna språkmisshandel..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

"Dagens Tradera Tips" antyder att du tänker lägga ut fler sådana - om du gör det, lägg dem då i någon mer generell tråd om fynd eller liknande. Skapa inte en tråd per tips. Vi behöver inte reklamspam i forumet.

Det gäller också att komma ihåg (riktar mig generellt till alla nu), reklam för egna annonser på andra siter är inte tillåtna. Har man en annons i marknadsdelen på Sweclockers kan man få tipsa om den i forumet om det är relevant för annan användare när denne söker produkten (inte i andra säljares kommentarstrådar tack). Det får självklart inte gå till överdrift med spam.

MOD= Jag ber om ursäkt, tänkte bara lägga upp den för skojs skull, pga "språket" jag har inte tänkt att lägga upp fler annonser i forumet.
Som sagt bara en kul grej

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w