Permalänk

Corsair H80

Tja !

ja har ett Haf x chassi och i det sitter ett Corsair H80, men eftersom ja inte kan så mkt om datorer osv så tänkte ja vända mig till er

Det ska tydligen finnas 3 stycken lägen för fläktarna, 1:låg 2:mellan och 3 : hög eller nått liknande, men hur ställer man in de dÅ?

Mvh !

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

Brukar följa med manualer. Börja med att kolla där.

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk

På cpublocket så kan du trycka på knappen. Den suger get dock

Visa signatur

Case Labs M8 | ASUS WS Revolution B3 | i5 2500K | Zotac GTX580 3gb | Corsair AX 850 | Corsair 8gb Vengance CL8 | ASUS Xonar Essence STX | Corsair GT 120gb + 4tb WD black/green | Vattenkylt |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murphy214:

På cpublocket så kan du trycka på knappen. Den suger get dock

?

Funkar fint för mig.

Permalänk

Inte för mig. Märktes knappt nån skillnad i lägena så jag satte en fläktkontroller istället

Visa signatur

Case Labs M8 | ASUS WS Revolution B3 | i5 2500K | Zotac GTX580 3gb | Corsair AX 850 | Corsair 8gb Vengance CL8 | ASUS Xonar Essence STX | Corsair GT 120gb + 4tb WD black/green | Vattenkylt |

Permalänk

jo den funkar fint för mig

Drog upp fläkten till "max" läget de låter lite dock, men inget störigt enligt mig iaf

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5