Permalänk
Medlem

Kommande chassin?

Hej!

Finns det någon sida eller någon stans där man kan titta på kommande chassin?

Permalänk
Medlem

Vad fär typ av chassi söker du? Fulltower, midi eller?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

haha nej jag söker inget chassi då jag precis köpt 600T till med resten av min dator. Men skulle bara vara kul att se vad som komma skall. Tycker det är så jävla kul med chassin nämligen.

Permalänk
Medlem

Ah ok I see. Tja, själv väntar jag på att Cosmos 2 ska släppas. blir ett köp oavsett vad prislappen säger har jag på känn

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sergeant44:

Ah ok I see. Tja, själv väntar jag på att Cosmos 2 ska släppas. blir ett köp oavsett vad prislappen säger har jag på känn

Då donerar du ditt nuvarande chassi till mig då, tackar! (:

Lite trött på mitt CM 690 II chassi

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

haha nej usch! Det va inge fint chassi!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomtelol:

Då donerar du ditt nuvarande chassi till mig då, tackar! (:

Lite trött på mitt CM 690 II chassi

Då donerar du ditt nuvarande chassi till mig då, tackar! (:
Kommer nog sälja det, dock får du ha i åtanke att jag inte riktigt har fått touchknappen att fungera som power/reset knapp. Den lyser svagt i avstängt läge, som om den får för lite ström. Sen lyser hela panelen fullt ut. Dock så blir det inte än på ett tag då Cooler Master inte har angett nåt releasedatum för varken USA eller Europa för chassit.

Skrivet av Eavo:

haha nej usch! Det va inge fint chassi!

Alla tycker olika

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sergeant44:

Då donerar du ditt nuvarande chassi till mig då, tackar! (:
Kommer nog sälja det, dock får du ha i åtanke att jag inte riktigt har fått touchknappen att fungera som power/reset knapp. Den lyser svagt i avstängt läge, som om den får för lite ström. Sen lyser hela panelen fullt ut. Dock så blir det inte än på ett tag då Cooler Master inte har angett nåt releasedatum för varken USA eller Europa för chassit.

Alla tycker olika

Ja absolut..

Skickades från m.sweclockers.com