Ny trailer för Battlefield 3 i multiplayer

Permalänk

Holy crap. Långa dagar detta kommer bli. Bc2 kommer inte ens i närheten att stilla abstinensen.

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem

Den versionen man förbokar, limited edition, är det något man missar jämfört med att gå till butik och köpa det när det släppts?

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem
Skrivet av widL:

25:e i USA, 27:e eller 28:e för resten av världen.

Undrar om dice var med i det beslutet :S

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Computerguy:

Om man jämför mot COD så är det extremt svårt

Kan vara för COD numera är dagcenter spel för 12 åringar där man kan spreja med alla vapen och träffa allt...

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem
Skrivet av EoZ:

Den versionen man förbokar, limited edition, är det något man missar jämfört med att gå till butik och köpa det när det släppts?

De är tvärt om du missar om du inte förbokar säger de iaf. Mappack "Back to Karkand expansion pack".

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palme_570:

Undrar om dice var med i det beslutet :S

Kan nog tro det är ea som har bestämt det så.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pennybridgarn:

varför skulle snubben trolla, ja tycker det faktiskt är lite hemskt jag med. Krigshets på hög nivå är vad som tydligen pågår här, och som jag sa i ett tidigare inlägg så glamoueras krig genom spel som detta då det är så "amazing" enligt många, men vad man glömmer är att det faktiskt sker krig i verkligenheten också och att vi på fullast allvar faktiskt neutraliseras av spel som detta där vi helt plötsligt tycker att de är skoj att skjuta folk i pannan.

Spel påverkar människan mer en man tror och vem vet vad ska kanske sker i framtiden när man blivit matad med sånt.

just a opinion..

Jag ser inga problem med att på låtsas skjuta folk i pannan, problemen uppstår när vuxenvärlden låter barn (under 18 år) typ 12 - 16 åringar sitta dagarna/nätterna i ända och spela denna typ av spel och sedan skylla all världens problem på muslimer eller invandrare vid middagsbordet och heja på när USA/NATO utan vettig anledning går in i andra länder med militär makt och spär på med att "dem har fel och vi har rätt", så enkelt är det inte!!!

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon | i5 8600K @5.0 GHz | GTX 3070 | 16GB 2666 Mhz | Noctua NH-U12A | Fractal Design Integra M 650W | 960 EVO 500 GB | 970 EVO 1 TB | Fractal Design Focus G Gunmetal Grey | Logitech G502 Wireless Lightspeed | Corsair K70 | ASUS 27" Predator | Razer Nari Essential

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pennybridgarn:

varför skulle snubben trolla, ja tycker det faktiskt är lite hemskt jag med. Krigshets på hög nivå är vad som tydligen pågår här, och som jag sa i ett tidigare inlägg så glamoueras krig genom spel som detta då det är så "amazing" enligt många, men vad man glömmer är att det faktiskt sker krig i verkligenheten också och att vi på fullast allvar faktiskt neutraliseras av spel som detta där vi helt plötsligt tycker att de är skoj att skjuta folk i pannan.

Spel påverkar människan mer en man tror och vem vet vad ska kanske sker i framtiden när man blivit matad med sånt.

just a opinion..

OMFG !

Att jämföra äpplen med Sten tycker du är rätt?

Det är hemskt att folk kör bil för folk blir dödade i trafiken varje dag?
Eller sluta sälj bilspel för det får folk att krocka mer i trafiken?

Ja det låter det!
just my opinion!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk

Äntligen något roligt att göra efter jobbet och träningen på vardagarna när man inte är med tjejen! DIE TRÅKIGA VARDAGAR DIE!

Visa signatur

- i7 2600K @ 4,8GHz - MSI GTX 770 - Fractal Design 1000W R3 - 8 GB DDR3 @ 2000 MHz - 250GB Samsung 840 -

Permalänk
Skrivet av Pennybridgarn:

varför skulle snubben trolla, ja tycker det faktiskt är lite hemskt jag med. Krigshets på hög nivå är vad som tydligen pågår här, och som jag sa i ett tidigare inlägg så glamoueras krig genom spel som detta då det är så "amazing" enligt många, men vad man glömmer är att det faktiskt sker krig i verkligenheten också och att vi på fullast allvar faktiskt neutraliseras av spel som detta där vi helt plötsligt tycker att de är skoj att skjuta folk i pannan.

Spel påverkar människan mer en man tror och vem vet vad ska kanske sker i framtiden när man blivit matad med sånt.

just a opinion..

Jag fattar vad du säger, men det är helt enkelt inte sant. Folk som spelar våldsamma spel har inte några som helst tendenser att vara mer våldsamma i verkligheten. Om något så är våldsamma spel en ventil för människans natur - att bruka våld. Kan tyvärr inte ge en källa, men jag har för mig att det finns studier. Annars kan du väl tänka på de vänner du har som spelar shooterspel. Dödar de mycket på fritiden?

Jag kan också förstå att den som inte spelat ett shooterspel bara kan se en massa folk som blir skjutna, men det är inte det spelarna ser. Spelarna lever i en "spelvärld" där man tävlar och räknar poäng. Man reflekterar inte så mycket över vad spelet egentligen avbildar. Skulle man göra den kopplingen på riktigt och fortfarande njuta av det, skulle man vara helt sjuk i huvudet, men så är det inte. Man skulle kanske kunna argumentera att singleplayerspel med en story där man brukar våld skulle göra upplevelsen verkligare för spelaren, men det tycker jag inte heller. För mig är singleplayerspel mer som att se en film eller något liknande. Det finns såklart singleplayerspel som bygger helt på spelmekanik och innehåller våld, men då är det likadant som med multiplayer - man spelar för utmaningen.

Det är alltid samma visa när nya kulturfenomen dyker upp: rock'nroll, serietidningar, actionfilm och rapmusik. Samma sak igen.

Vill egentligen bara säga: Ge er för tusan! Men jag tycker det är intressant att diskutera detta, så återkom gärna med argument.

Visa signatur

[ Asus P8Z68-V ] [ Intel i5-2500k ] [ Antec Kühler H2O 620 ] [ EVGA GeForce GTX 980 Ti SC+ ACX 2.0+ ] [ 8GB (2x4GB) Corsair XMS3 Vengeance DDR3 PC12800 CL9 ] [ Corsair TX750W ] [ Intel X25-M 120GB ] [ Western Digital 500GB ] [ Seagate Baracuda 500GB ] [ Fractal Design Define R3 (USB 3) ] [ Samsung 2693HM ]

Permalänk
Skrivet av Myskah:

Det här kommer bli roligt, man får hoppas på att servrarna klarar det

Skickades från m.sweclockers.com

laggfest .. tog en kvart att gå 10 meter i betan på caspian border

Permalänk
Medlem

>.> galet ! länktar men synd att grafik kortet kommer att svettas

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk

ASSÅ JAG ORKAR INTE! så bra är det!

Permalänk

Kommer mitt Radeon HD 4890 ens orka med low settings? :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molekylmannen:

Kommer mitt Radeon HD 4890 ens orka med low settings? :/

Jadå, nu har jag iofs köpt ny dator men spelade betan på ett 4870 :)... du får bara dra ner lite på grafiken.

Permalänk
Skrivet av gashemi:

Jadå, nu har jag iofs köpt ny dator men spelade betan på ett 4870 :)... du får bara dra ner lite på grafiken.

Som jag då, men jag spelade bara Operation Metro, så jag har ingen aning om hur det hanterar större miljöer. Men det visar sig. Några månader torde man stå ut, tills man köpt ett bättre kort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbodjur:

vrf får USA spelet först?? borde inte Sverige få det först, dice är svenskt?

Ea är tyvärr inte svenskt...

Visa signatur

Dator: i7 6700K @ 4.2 GHz, RTX 2070 SUPER | Rog SWIFT PQ279Q
Laptop: MacBook Pro Retina 13,3 inch, 2015.
Konsol: Playstation 4

Permalänk
Medlem

Fick mail om pre-load imorn, någon mer som fått? fick det till båda mina förbokningar..

Visa signatur

1] Arc mini | Z97 | i7 4770K @ 4.4 | CM 212 | R9 290 Tri-X | 2x8GB 1600MHz | HX750 | 840 EVO 250GB + FORCE 128GB | W8.1 | Benq W1300 @ 104"
2] Node 304 | Z77 | i5 2500K @ 4.4 | Noctua NH-U9B | R9 290 Tri-X | 2x4GB 1600MHz | HX650 | FORCE GT 128GB | 3.0 TB | W7 | Philips 50"
3] Dell XPS 13 7500U

Permalänk
Skrivet av Ori:

Fick mail om pre-load imorn, någon mer som fått? fick det till båda mina förbokningar..

Jag fick också

Visa signatur

[ Asus P8Z68-V ] [ Intel i5-2500k ] [ Antec Kühler H2O 620 ] [ EVGA GeForce GTX 980 Ti SC+ ACX 2.0+ ] [ 8GB (2x4GB) Corsair XMS3 Vengeance DDR3 PC12800 CL9 ] [ Corsair TX750W ] [ Intel X25-M 120GB ] [ Western Digital 500GB ] [ Seagate Baracuda 500GB ] [ Fractal Design Define R3 (USB 3) ] [ Samsung 2693HM ]

Permalänk
Skrivet av SuperZnake:

Jag fattar vad du säger, men det är helt enkelt inte sant. Folk som spelar våldsamma spel har inte några som helst tendenser att vara mer våldsamma i verkligheten. Om något så är våldsamma spel en ventil för människans natur - att bruka våld. Kan tyvärr inte ge en källa, men jag har för mig att det finns studier. Annars kan du väl tänka på de vänner du har som spelar shooterspel. Dödar de mycket på fritiden?

Jag kan också förstå att den som inte spelat ett shooterspel bara kan se en massa folk som blir skjutna, men det är inte det spelarna ser. Spelarna lever i en "spelvärld" där man tävlar och räknar poäng. Man reflekterar inte så mycket över vad spelet egentligen avbildar. Skulle man göra den kopplingen på riktigt och fortfarande njuta av det, skulle man vara helt sjuk i huvudet, men så är det inte. Man skulle kanske kunna argumentera att singleplayerspel med en story där man brukar våld skulle göra upplevelsen verkligare för spelaren, men det tycker jag inte heller. För mig är singleplayerspel mer som att se en film eller något liknande. Det finns såklart singleplayerspel som bygger helt på spelmekanik och innehåller våld, men då är det likadant som med multiplayer - man spelar för utmaningen.

Det är alltid samma visa när nya kulturfenomen dyker upp: rock'nroll, serietidningar, actionfilm och rapmusik. Samma sak igen.

Vill egentligen bara säga: Ge er för tusan! Men jag tycker det är intressant att diskutera detta, så återkom gärna med argument.

Gillar din öppenhet.

Klart att spel är spel och film är film, jag har suttit o spelat shooter spel o sett ett o annat på internet. och jag skulle nog kunna säga att jag faktiskt blivit neutraliserad av skiten som faktiskt pågår, skulle tex min flickvän se nåt liknande på internet skulle hon må skit kan ja tänka mig.
De jag menar är att vi blir djupt påverkade av även spel som detta och att med den takten spelindustrin utvecklas så kan man fråga sig, hur kommer man vara som människa om 20år, eller rättare sagt. Hur kommer "gamer generationen" 20 år fram i tiden vara om man vill jämnföra med dagens.

man blir ju lite kallblodig eller hur? även om man kan må dåligt av vissa saker så tål man mer och mer

btw, jag gillar de här ämnet jag med

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Skrivet av Pennybridgarn:

Gillar din öppenhet.

Klart att spel är spel och film är film, jag har suttit o spelat shooter spel o sett ett o annat på internet. och jag skulle nog kunna säga att jag faktiskt blivit neutraliserad av skiten som faktiskt pågår, skulle tex min flickvän se nåt liknande på internet skulle hon må skit kan ja tänka mig.
De jag menar är att vi blir djupt påverkade av även spel som detta och att med den takten spelindustrin utvecklas så kan man fråga sig, hur kommer man vara som människa om 20år, eller rättare sagt. Hur kommer "gamer generationen" 20 år fram i tiden vara om man vill jämnföra med dagens.

man blir ju lite kallblodig eller hur? även om man kan må dåligt av vissa saker så tål man mer och mer

btw, jag gillar de här ämnet jag med

Tack för svaret.

Mja.. Vad det gäller spel så skulle jag säga: ja, jag blivit avtrubbad. En våldsscen i ett spel påverkar mig inte känslomässigt om den inte är specifikt menad att göra det, som till exempel en scriptad sekvens där en kamrat dör eller liknande. Att snipa nån i battlefield eller cs är som att sparka en fotboll. Där skulle säkert vissa icke-gamers tycka att jag är kallblodig som bara skjuter utan att blinka, och jag kan förstå att det ser ut så om man inte fattar vad som är kul med spelet eller vad det är.

Dock är jag absolut inte avtrubbad vad det gäller verkliga händelser i världen. När en annhörig till mig dör så gråter jag nog mest av alla, och jag blir djupt bekymrad av när våld rapporteras på tv. Har av misstag stött på videor på nätet där folk skjutits, och det får mig att må fysiskt illa. Att det finns en del gamers som är likgiltiga för sådana händelser har inget med spel att göra. Människor är helt enkelt olika vad det gäller att känna/visa empati. En del bryr sig inte nämnvärt om allt hemskt i värden, andra skänker pengar till hjälporganisationer eller liknande. Jag är med i Amnesty btw, men älskar att skjuta folk på låtsas

Ja, det finns folk som är sjuka i huvudet. Det har det alltid funnits och det har inte med spelen att göra. Fråga random svensk 18-åring från 1905 och han skulle ha en väldigt glorifierad bild av krig. För att inte tala om alla gamla berättelser om riddare, skurkar och banditer osv. Folk gillar att underhållas av våld, det är mänskligt. Spel är dock inte en utlösande faktor för våldsbrott.

Visa signatur

[ Asus P8Z68-V ] [ Intel i5-2500k ] [ Antec Kühler H2O 620 ] [ EVGA GeForce GTX 980 Ti SC+ ACX 2.0+ ] [ 8GB (2x4GB) Corsair XMS3 Vengeance DDR3 PC12800 CL9 ] [ Corsair TX750W ] [ Intel X25-M 120GB ] [ Western Digital 500GB ] [ Seagate Baracuda 500GB ] [ Fractal Design Define R3 (USB 3) ] [ Samsung 2693HM ]

Permalänk
Skrivet av SuperZnake:

Tack för svaret.

Mja.. Vad det gäller spel så skulle jag säga: ja, jag blivit avtrubbad. En våldsscen i ett spel påverkar mig inte känslomässigt om den inte är specifikt menad att göra det, som till exempel en scriptad sekvens där en kamrat dör eller liknande. Att snipa nån i battlefield eller cs är som att sparka en fotboll. Där skulle säkert vissa icke-gamers tycka att jag är kallblodig som bara skjuter utan att blinka, och jag kan förstå att det ser ut så om man inte fattar vad som är kul med spelet eller vad det är.

Dock är jag absolut inte avtrubbad vad det gäller verkliga händelser i världen. När en annhörig till mig dör så gråter jag nog mest av alla, och jag blir djupt bekymrad av när våld rapporteras på tv. Har av misstag stött på videor på nätet där folk skjutits, och det får mig att må fysiskt illa. Att det finns en del gamers som är likgiltiga för sådana händelser har inget med spel att göra. Människor är helt enkelt olika vad det gäller att känna/visa empati. En del bryr sig inte nämnvärt om allt hemskt i värden, andra skänker pengar till hjälporganisationer eller liknande. Jag är med i Amnesty btw, men älskar att skjuta folk på låtsas

Ja, det finns folk som är sjuka i huvudet. Det har det alltid funnits och det har inte med spelen att göra. Fråga random svensk 18-åring från 1905 och han skulle ha en väldigt glorifierad bild av krig. För att inte tala om alla gamla berättelser om riddare, skurkar och banditer osv. Folk gillar att underhållas av våld, det är mänskligt. Spel är dock inte en utlösande faktor för våldsbrott.

Bra inlägg!
Håller med till fullo.

Men detta är absolut något som kräver fortsatt diskussion, framförallt när spelen blir än mer realistiska.
Själv tycker jag ofta att våld på film (med ”riktiga” människor) känns bra mycket mer obehagligt än samma sak i spel.

Sen tror jag absolut att folk reagerar olika på våldsspel. De flesta kan så klart skilja på spel och verkligheten, men alla kanske inte har lika lätt för det?

Vad samhället måste jobba på är att få folk att känna empati, ökad tolerans och få folk att se saker i ett bredare perspektiv.
Hur man ska göra det är inte lätt att svara på, men att diskutera är viktigt.

Ett idé jag tänkt på är att skicka alla i en skolklass på en ordentligt resa till någon annan kultur en gång under högstadiet (kanske i nian).
Detta skulle så klart kosta samhället en hel del, men tror det hade gett mer tillbaka i form av människor med vidgade vyer och förhoppnings större tolerans.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Så varför avboka efter att ha testat en bana utan fordon på rush? Låter oresonabelt att döma hela spelet efter den.

För att jag tyckte det var pisstråkigt ingen känsla alls i det tycker jag. Visst dom har asfin grafik osv men ingen känsla i spelet finns det.

Permalänk
Skrivet av star-affinity:

Bra inlägg!
Vad samhället måste jobba på är att få folk att känna empati, ökad tolerans och få folk att se saker i ett bredare perspektiv.
Hur man ska göra det är inte lätt att svara på, men att diskutera är viktigt.

Gilla

skönt att de finns folk som faktiskt tänker.
som sagt, värt att diskutera. Kanske inte bästa forumet för de men helt klart tummen upp för den här diskussionen

Visa signatur

Define R4 - Msi G45 Z87 - 4670k (4.2ghz) - Be Quiet Dark Rock 2 - 16GB Vengeance 1600mhz - MSI GTX760 - Tesla R2 650W - Asus 24" 144hz 1ms

Permalänk
Medlem

Nån som vet om man måste installera från skivan eller om man kan ladda ner installern och använda sin cd-key? Jag har ingen dvd-läsare...

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem

beror på om du beställer ifrån origin eller typ GAME. från origin är det bara cd-key.

Visa signatur

PC: MOBO asus crosshair v : CPU amd 1100t : GPU sapphire Dirt 3 editon 6950 2 gig x 2 : RAM corsair vengeance 16 gig 1600 mhz : PSU corsair AX 850 : CHASSI nzxt phantom : CPU kylare corsair H60

Permalänk
Medlem

Längtan förstärktes ju 100ggr när man äntligen fick tummen ur och förbokade. *biter mig i underläppen och skakar lite lätt med knutna nävar*

Visa signatur

burken: I7 870@2.93Ghz| corsairA50| corsair 8gb@ 1333Mhz| powercolor,xfx 5870 crossifire+ 2x Arctic Cooling Accelero Twin Turbo Pro | corsiar f3 60gb, 3x500gb hdd| asusp7p55d| fractal design R3|corsair HX750w 80+
Kringutrustning: benq22" full hd lcd benq24"LED 2ms, | philips full hd 32"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pennybridgarn:

Gillar din öppenhet.

Klart att spel är spel och film är film, jag har suttit o spelat shooter spel o sett ett o annat på internet. och jag skulle nog kunna säga att jag faktiskt blivit neutraliserad av skiten som faktiskt pågår, skulle tex min flickvän se nåt liknande på internet skulle hon må skit kan ja tänka mig.
De jag menar är att vi blir djupt påverkade av även spel som detta och att med den takten spelindustrin utvecklas så kan man fråga sig, hur kommer man vara som människa om 20år, eller rättare sagt. Hur kommer "gamer generationen" 20 år fram i tiden vara om man vill jämnföra med dagens.

man blir ju lite kallblodig eller hur? även om man kan må dåligt av vissa saker så tål man mer och mer

btw, jag gillar de här ämnet jag med

Självklart påverkas människan av allt hela tiden, ibland blir det bra och ibland blir det mindre bra. MEN Att bli avtrubbad eller påverkad av t.ex. våldsspel innebär inte med automatik att man inte kan skilja på fiktion och verklighet, eller/och att man ger sig ut och skjuter folk i verkligheten, gör man det så beror det inte på att man spelat/sett våld i spel/på film. Detta är intressant, men folk i allmänhet drar slutsater som inte har någon grund i fakta/forskning utan mer baserat på känslor.

Som någon annan sa "Krockar vi mer pga. att vi spelar bilspel" man kan säkert hitta en massor liknande resonemang som man enkelt ser inte stämmer:
- Ökar fusket i fastighetsbranchen om vi fuskar i monopol ...
- Rånas fler banker om vi spelar "Tjuv och polis" oftare
- ...

Någon mer som kan hitta andra fantastiska "samband"

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon | i5 8600K @5.0 GHz | GTX 3070 | 16GB 2666 Mhz | Noctua NH-U12A | Fractal Design Integra M 650W | 960 EVO 500 GB | 970 EVO 1 TB | Fractal Design Focus G Gunmetal Grey | Logitech G502 Wireless Lightspeed | Corsair K70 | ASUS 27" Predator | Razer Nari Essential

Permalänk
Medlem
Skrivet av Computerguy:

Precis så var det, inga fordon , liten bana osv. Är inte likt bf, bf ska ha stora banor många fordon osv

Två ord. Caspian och Border.

Permalänk
Avstängd

fan 25 släpps det i USA eller och 27e i Sverige. Och det är svenskar som gjort spelet.Helt otroligt!Men men det är som vanligt Amerikanarna har för mycket makt vad det än gäller

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.